♡Obsessed with him♡ 11

197 16 12
                                    

~𝐼𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡
𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑛𝑎𝑚𝑒 , 𝑖𝑚 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑚𝑒~
« 𝐸𝑙𝑙𝑒𝑦 𝐷𝑢ℎ𝑒́ , 𝑀𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 »

‼️Érzékeny tartalom‼️

11.rész

Ahogyan ott álltunk egymástól pár centiméterre a hűvös éjszakában , az idő mintha teljesen lelassult volna . Minden pillanat , de még egy pislogás is egy örökkévalóságnak hatott . Miközben Camilo még mindig az arcomat simogatta , és zöld szemeivel szépen lassan végigmért minden egyes kis pontot , az én fejemben az ő szavai visszahangoztak folyamatosan. Csupán megkérdeztem tőle , hogy mit akar . De a válasz olyan megdöbbentő volt , hogy minden egyes hanglejtés beleégett a fantáziámba. Camilo engem akar.. ? Egyáltalán hogy jön ez ide ?? Azért mond ilyeneket, mert részeg , vagy azért , mert tényleg így van , és akar engem? Mivel nem tudtam mire vélni ezt a lépését , nem tudtam megállni, muszáj volt rákérdeznem ...
- Hogy érted , hogy engem akarsz ?- kérdeztem összezavarodva.
- Úgy értettem, ahogy hallottad, hercegnőm.. - érkezett a válasz. Persze amint Cami kiejtette a szájával a "hercegnőm" szót , fülig pirultam és úgy éreztem , mentem kiugrok a bőrömből.
- Camilo , légyszíves fejezd be ! - szóltam rá. - Csak azért mondod ezeket, mert ittál , és azt sem tudod ,hol áll a fejed. Ne így játszódozz velem!
- Ki mondta , hogy játszadozom veled ? Ezeket nem azért mondom , mert részeg vagyok .. Azért mondom , mert végre van elég bátorságom a szemedbe nézni, és kijelenteni! - mondta, miközben hüvelykujját az alsó ajkamra helyezte . Mostanra már pirosabb lehettem a paradicsomnál is , de azért igyekeztem ellenálni a csábító kísértésnek, vagyis annak , hogy megcsókoljam az előttem álló fiút. Persze Camilo nem volt vak , ugyanis egyből észrevette , hogy totál zavarban vagyok , meg hogy jócskán elvörösödtem. Nagy szerencsétlenségemre ezt szóvá is tette ..
- Nocsak nocsak , az én kis tökmagom csak nem elpirult ? - cukkolt , majd a fülem mögé tűrte a hajszálaimat . - Akarsz valami olyasmit hallani , amitől mégjobban zavarba jössz ?
- Nem , nem akarok ! És amúgy, nem is vagyok zavarban ! - hazudtam neki .
- Látom éppen .. Figyu , nekem nem tudsz hazudni .. Látom rajtad ..
- Camilo , elég legyen már ! - akadtam ki ,és meglöktem az előttem álló fiút . - Fejezd be a marhaságaidat, kérlek szépen !
- De én szeretlek téged , mi amor (szerelmem).. - suttogta , majd megfogta a kezem. Ez volt az a pillanat , amikor az idő szinte teljesen leállt , és úgy éreztem , mintha nem is a valóságban élnék. A sebesen verő szívem dobogásától már szinte megsüketültem , a melkasomban pedig a tűznél is forróbb melegség tombolt. Ez az érzés semmihez nem volt fogható , egyszerűen leírhatatlan volt.. Négy hosszú évig vártam arra , hogy végre történjen valami izgalmas közöttünk, és haladjon a kapcsolatunk.. Most pedig meghallottam pár olyan szót Camilo szájából , amit sosem gondoltam volna, hogy hallani fogok.. 12 hosszú év után végre kimondta azt , hogy " Szeretlek ! ", és még azt is hozzá tette , hogy " mi amor ". Ugyan végtelenül boldoggá tett csupán ez a csekély mondat , nem tudtam , hogy elhigyjem-e amit mond.. Annyi mindent éltem meg ezalatt a négy , szerelmi bánattal és reménykedéssel teli év alatt, hogy őszintén nem jött , hogy elhigyjem , amit a legjobb barátom mondott nekem.. Erre az is rátett egy lapáttal , hogy szinte az egész estét ivással töltötte ,és hihetetlenül berúgott . És tudniillik , hogy a részeg emberek általában hülyéséget beszél. Ha esetleg józan lett volna, és úgy mondja , hogy szeret , akkor valszeg elhittem volna egyből .. De így kétségeim támadtak . Mostmár egyszerre voltam boldog is , meg szomorú is. Nem tudtam , mit mondjak , mit tegyek , esetleg merre felé nézzek zavaromban . Miközben végiggondoltam mindent , ami az elmúlt időszakban történt , hirtelen könnyek szöktek a szemembe ..
- Nem .. - szipogtam . - Te nem szeretsz engem .. Ezt csak azért mondod , mert részeg vagy , és nem is tudod miket beszélsz ..
- Dehogynem tudom , miket beszélek.. Szeretlek , _____. Mindennél jobban .. - biztatott Camilo , miközben végig a szemembe nézett .
- Ha tényleg szeretsz akkor bizonyítsd be ! - tettem karba a kezem.
- Kérésed számomra parancs , señorita ! - jegyezte meg mosolyogva Camilo , majd közel húzott magához , és hosszasan megcsókolt. Annyiszor képzeltem már el, hogy hogyan fog megtörténni az első csókom, kivel , mikor és hogyan , azonban arra egyáltalában nem számítottam volna, hogy így lesz. Amikor Cami lassan rátapasztotta az ajkát az enyémre , több millió pillangó cikázott a gyomromban , rendesen elkezdtem szédülni tőlük . A szívem és a lelkem lángolt , a kezem remegett , az idő ismét lelassult én pedig úgy éreztem, hogy a menyországban járok. A legnagyobb álmom vált valóra ezekben a pillanatokban , amik ugyan nem tartottak sokáig , de az én elmémben mégis egy örökkévalóságnak tűntek. Miután abbahagytuk a csókolózást, egymásra meredtünk , de egyikünk sem mert hozzászólni a másikhoz .. Több percig csak álltunk egymás előtt, mint valami idióta szobrok, miközben a lentről beszűrődő hangokat hallgattuk.. Hát , mit ne mondjak, elég kínos volt .. Szerencsére Camilo hamar megzavarta a csendet azzal , hogy végre valahára megszólalt..
- Miért nem mondassz semmit ? Esetleg .. nem tetszett ? - kérdezte félénken ..
- De igen , csak ..Tényleg igaz volt minden egyes szavad , amit mondtál ? ..
- Igen , igaz volt... Figyelj, lehet , hogy még mindig nem hiszel nekem , de azért tudnod kell , hogy mindent, de tényleg mindent megtennék érted .. Hosszú évekig reménytelenül beléd voltam zúgva, de közben sosem mertem bevallani neked az érzéseimet , mert féltem , hogy elutasítassz , vagy esetleg megutálsz .. Ezért aztán , mindig amikor megnyíltam volna előtted , szimplán csak lenyeltem a mondandómat , és vártam egy jobb pillanatra.. De mostanra már meguntam a várakozást , és azt , hogy örökké csak találgatnom kellett arról , hogy te mit is érzel irántam .. Így aztán végre fel mertem vállalni az érzéseimet előtted .. Nem tudom , hogy az ital ,vagy valami más miatt döntöttem-e így , de azt tudom, hogy mostmár nem érdekel semmi sem.. Csak azt akartam, hogy tudd az igazságot, tudd ,hogy szeretlek , és utolsó lélegzetemig is foglak . - nyögte ki Camilo , miközben arca vérvörös árnyalatra váltott . Nem tudom, hogy Camilo szavaitól vagy a csóktól lehettem ennyire boldog , de úgy éreztem , mindjárt kiugrok a bőrömből. Minden egyes szó, amit a legjobb barátom kiejtett a szájával , valóságos kincs volt a számomra . Hatalmas kő gördült le a szívemről , amikor meghallottam , hogy Cami ugyanúgy szeret engem , mint én őt. Igazából, mindkettőnk helyzete ugyanolyan volt : évekig bújkáltunk, nem mertünk egymás szemébe nézni, és kimondani egy "szeretlek"-et , mert féltünk .. Féltünk a bukástól , az elutasítástól, attól , hogy esetleg tönkre megy a barátságunk , egyszerűen jobban féltünk ezektől , mint a tűztől .. De most itt álltunk a nyitott ajtó előtt ,a csillagokkal borított éjszakában , és éppen felocsúdtunk az első csókunk okozta élményekből.. Camilo már szerelmet vallott nekem és úgy kiöntötte a szívét, ahogyan csak lehetett.. Most már én következtem..
- Mit szólnál ahhoz, ha kiderülne, hogy jobban szeretlek téged , mint azt te gondolnád ? - szólaltam meg hirtelen.
- Komolyan mondod ? - lepődött meg Camilo. - Te.. te szeretsz engem ?
- Mindennél jobban ..- vallottam be . - Hogy őszinte legyek, évekig ugyanabban a helyzetben voltunk mi ketten .. 13 voltam , amikor elkezdtelek máshogyan látni , azonban még magamnak sem akartam bevallani , hogy nap mint nap egyre jobban beléd szeretek.. Évekig küszködtem azzal a gondolattal , hogy be kéne valljam az érzéseimet , de amikor a következményekre gondoltam , inába szállt a bátorságom.. Mindig reménykedtem , hogy van esélyem nálad .. Néha ez a remény kicsit meginogott, például amikor megjelent Angela , és elkezdtetek dumálgatni , na meg amikor megcsókoltad aznap este.. Borzalmas volt.. Rettentő féltékeny voltam , és annyira elkeseredtem, hogy igazából nem a mosdóba mentem, hanem Bruno szobája elé bőgni .. Úgy talált rám Carlos .. Akkor kezdtünk el beszélgetni a szerelmi ügyeinkről.. Én elmondtam a saját történetemet, ő az övét . De utána mentünk is vissza üvegezni ..
Miután elmondtam a mondandómat, szépen lassan beletúrtam Camilo göndör fürtjei közé, majd viszonoztam az előbbi csókját. Minden egyes pillanatban , amikor az ajkunk összeért, és csókra zárult , a lelkemben tüzijáték tombolt , és az egész testemben végigment egy amolyan bizsergető érzés .. Semmi sem volt ehhez fogható .. A végén már annyira belejöttünk a csókolózásba, hogy egyszerűen nem tudtuk abbahagyni . Teljesen ki voltunk éhezve egymásra , olyan sokáig kellett várakoznunk a szerelmünk beteljesedésére .. De most nem állított meg minket senki és semmi.. Végre csak ketten voltunk .. És ezt ki is használtuk rendesen.. A dolog már annyira elfajult közöttünk, hogy a végén a falnak nekidőlve faltuk egymás ajkait, szinte még levegőt venni sem álltunk meg .
- Túl gyönyörű vagy .. Nem tudok ellenálni neked .. - suttogta Camilo , majd a nyakamat vette támadásba , és csókolgatni kezdte. Tudtam , hogyha Camilo már elkezdte a műveletet , nem fogja egyhamar befejezni , de ez őszintén nem zavart . Tőlem még be is kékülhet a nyakam ezután az éjszaka után ,de az sem fog érdekelni .. Kell nekem ez a fiú ! Szinte már levegőt sem tudok kapni nélküle. Legszívesebben örökké a társaságában maradnék, annyira szeretem őt...
- Most én jövök , papi.. ( ezt úgy kell értelmezni , mint angolul a "daddy" ) .. Meg akarom mutatni , hogy mennyire szeretlek ..- közöltem vele, majd helyet gyorsan cseréltünk. Mostmár Camilo volt a falnak támaszkodva , szóval nyugodtan átvehettem az irányítást felette . És így is tettem : szinte bármi gondolkodás nélkül letámadtam a nyakát , amit sikerült szó szerint kiszívnom.
- Szóval mostmár papi vagyok..- húzta huncut mosolyra a száját Cami miközben beletúrt a hajába . - Úgy imádlak , te lány..
- Én mégjobban ..- jelentettem ki. - Bármit megtennék érted.. !
- Én is érted, mi amor.. - felelte . - A ma éjszaka csakis a miénk .. Azt ajánlom, használjuk ki rendesen ..
- Ki is fogjuk .. - mondtam , majd újra megcsókoltam . Egyszerűen nem tudtam betelni ezzel az érzéssel . Olyan szinten volt felemelő , hogy úgy éreztem , valami álomvilágban élek .. Legalább 10 percig ácsoroghattunk és smárolgathattunk a falnak nekidőlve , amikor egyszer csak valaki félbeszakított minket azzal , hogy megtapogatta a vállunkat . Persze annyira megijedtünk a sötét alak láttán , hogy egyből szétrebbentünk , és hunyorogva pislogtunk az irányába.
- Oh mierda ..- kiáltotta el magát Camilo .- Ki a franc ez ?
- Ugye ti most csak szívattok ? - hallottuk meg a meglepett Mirabel hangját . - Ti ketten .. együtt .. ?
- Igen , együtt .. - vallotta be Camilo és megfogta a kezem. - De az Isten szerelmére , Mirabel , a frászt hoztad ránk !
- Azt éppen látom.. - motyogta zavarodottan - Esetleg megzavartam valamit ?
- Hát , öhm .. nem tudom . Talán .. - dadogtam összevissza .
- Feltehetek nektek egy kérdést ?- érdeklődött Mirabel.
- Igen , persze ! - feleltük Camiloval egyszerre .
- Ti most komolyan csókolóztatok ? Őszinte választ várok, ne merjetek hazudni ! Láttam amit láttam ! - erősködött a lány .
- Hogy őszinte legyek .. - kezdtem szégyenlősen. - a válasz a kérdésedre igen . De ezt majd máskor megbeszéljük , oké ?
- Rendben . Ja és amúgy , _____, lent már keresnek téged. Úgy tudják, hogy felkísérted Camilot a szobájába, aki később elment aludni , azonban te azóta se jöttél vissza . Mit mondjak nekik ?
- Hát , mit tudom én ..- vontam vállat - Mond azt , hogy én is lepihentem , vagy valami ilyesmi.. Találj ki valamit ! Csak senkinek ne szólj arról , hogy mi ketten .. hát .. érted na !
- Nyugi , nem szólok senkinek egy árva szót sem ! - biztosított minket Mirabel . - Na de , akkor hagylak is titeket , romantikázzatok tovább .. Csak vigyázzatok magatokra , ne csináljatok semmi hülyéséget!
Ezzel a mondattal aztán otthagyott minket , és szépen lassan visszasétált a többiekhez. Őszintén szólva , nem hittem volna, hogy Mirabel tartani fogja a száját mások előtt , de per pillanat ez nem zavart. Tőlem tudja meg mindenki , az sem érdekel , ha az egész család erről fog pletykálni .. Én akkor is szeretem ezt az embert , és mindig is fogom.. Ez ennyi !
- Szerintem nem itt kellene ezt csinálnunk.. - szólalt meg Camilo , félbeszakítva a gondolatmetemet . - Ne menjünk a szobámba?
- De , menjünk. Ott legalább nem szakítanak majd félbe .. - mondtam , majd megragadtam Camilot , és a karjánál fogva behúztam a szobába . Ott aztán becsuktuk az ajtót , és , hogy biztosra menjünk , hogy senki lélek nem fog bejönni, eltorlaszoltuk egy székkel is. Mostmár csak ketten voltunk a szobában , de úgy éreztük , hogy a világon is. Miután biztosra mentem , hogy senki nem fog bejönni azon az ajtón , lefeküdtem Camilo ágyára , és kiterültem rajta . Miközben az ágyon fekve a homlokomat masszíroztam , pár másodpercre belegondoltam az imént történtekre .. Annyi minden történt ma már : volt boldogság , várakozás , meghatottság , sírás , bulizás , táncolás , nevetés , egyszóval minden .. Ma reggel , amikor felébredtem , nem gondoltam volna, hogy a nap végére beteljesedik Bruno látomása , életem szerelmével fogok csókolózni , és ugyancsak az ő szájából fogom hallani a "szeretlek" szót. Egyszerűen hihetetlen volt , ami ma végbement. Nem volt egy unalmas nap. De nem ám ! És a legjobb része az volt , hogy még korántsem volt vége .. Ugyanis , miután befejeztem az agyalgatást , azon kaptam magam , hogy Camilo felém magasodva mered rám...
- Készen állsz egy felejthetetlen éjszakára, señorita ? - kérdezte az alsó ajkát harapdálva .
- Igen , de ... pontosan mit is szeretnél csinálni ? - kíváncsiskodtam, miközben a pulzusom valahol az egekben járt . Ugyan sejtettem , hogy mi következhet ezután , egyszerűen nem tudtam felfogni a helyzetet ..
- Azt csinálunk, amit csak szeretnél , amor.. - suttogta a fülembe , majd egyszer csak elkezdte kigombolni az ingét. Most már nagyon izgultam , hogy mi lesz .. Miközben Camilo kibújt az ingéből , és a ruhadarabot a padlóra hajította , pár pillanatra szeműgyre vettem az elém táruló izmos felsőtestét. Ez most komolyan mind velem történik ? Itt és most ? Azt hittem , itt halok meg , amikor az előttem lévő fiú újra támadásba lendült . Ismét a mostanra már kiszívottnak eltitulálható nyakamat vette támadásba , majd egyre lejjebb haladt , mígnem a vállamnál kötött ki . Ott kinézte magának a ruhám pántját , amit egyből birizgálni kezdett. Mivel tudtam , hogy mi a célja , azért hátranyúltam a ruhámhoz , aminek volt egy cipzárja, és egyetlen húzással már le is hullott rólam a ruhadarab. Most már szimplán csak fehérneműben voltam, a ruhámat pedig elhajítottam , hogy ne legyen útban .
- Hogy lehetsz ennyire álomszép ? Remélem tudod, hogy ma este csakis az enyém vagy , kis tökmag .. - mondta Camilo , majd hosszasan megcsókolt.
- Tied vagyok , ahogy te is az enyém ..Évekig visszafolytottam magam , és eltűrtem , hogy nem csinálhatok semmit egy ilyen jóképű srác társaságában . Mindig is én voltam a jó kislány , a szent jó lélek , aki egy ujjal sem mert hozzád érni . Ma este nem akarok ez a lány lenni ! - jelentettem ki , miközben folyamatosan viszonoztam a csókjait. Egyszerűen annyira kívántam ezt a fiút , hogy nem tudtam megállni , muszáj volt végigsimítanom a kezem a felsőtestén, utána pedig beletúrtam a hajába . Így történt az , hogy eléggé beindultunk , szóval még tíz perc elteltével sem jutottunk tovább hosszú , szenvedélyes csókokon kívül.. Akartuk egymást , azonban ahhoz , hogy mi ketten elérhessük az álmunkat, kellett tudnunk egy kis csekélységet .. De az azzal kapcsolatos témát senki nem merte felhozni.. Ahogyan ott feküdtem Camilo mellett és szorosan fogtam a kezét , úgy éreztem, hogy ilyen boldog még sosem voltam..
- Figyu .. kérdezhetek valamit ? - szakította félbe Cami a csendet ..
- Igen..
- Tudom , hogy ez nagyon kínosan fog hangzani, de .. szűz vagy még ? - bökte ki végül a kérdést.
- Igazából.. még az vagyok.. Mivel hosszú évekig csak rád vártam , ezért nem volt , hogy kivel elveszítsem ..- vallottam be. - Veled hogy van ?
- Hogy őszinte legyek .. velem is így van.. - motyogta Camilo kicsit zavartan . - Senkivel nem csináltam, a hozzád hasonló okokból..De ebben az a legjobb , hogy legalább közösen lesz az első ..
- Hát , végülis igen .. Csak én egy kicsit .. hogy is mondjam .. ideges vagyok emiatt az egész miatt ..
- Nem kell félj , amég engem látsz !- biztatott engem a fiú és gyengéden megsimogatta az arcom. - Bízol bennem ?
- Bízom ! - feleltem szinte egyből.
- Akkor vetkőzz, mi amor , és szólj ,ha fáj. Egyenlőre én vezetek , ameddig bele nem jössz , és meg nem szokod, de utána nyugodtan átveheted az irányítást ! - magyarázta Camilo , majd kacsintott egyet .
- Értettem , főnök ! Ezennel megadom az engedélyt , hogy vezess ! - viccelődtem, majd hagytam , hogy Camilo újra felém magasodjon és lassan lehúzza rólam a maradék ruhát .. Ezzel aztán átadtuk magunkat több órányi "élménynek" ..
~
Az éjszaka hátralevő részét szerintem felesleges lenne elmesélnem , ugyanis tudhatjátok magatoktól is, hogy mi történhetett közöttünk.. Egyszerűen minden annyira tökéletes volt ! Tudtam , hogy erre az éjszakára örökké emlékezni fogok , ugyanis ez volt a legjobb élményem az elmúlt 17 évben .. Ezzel az alkalommal sikerült megismernem Camilo új oldalát , ami sokkal huncutabb, romantikusabb és perverzebb volt, mint amilyen szokott lenni általában. Nem tudom, hogy a sok ital , vagy esetleg a helyzet miatt volt ilyen , de őszintén szólva imádtam ezt az oldalát . Szinte egész éjjel fent maradtunk, így sikerült minden piszkos kis vágyunkat kiélni a másikon.. Semmi sem volt ahhoz fogható , amikor a testünk gyakorlatilag egybe olvadt és szenvedéllyel teli csókok között sikerült valóra váltani mindent, amit csak elterveztünk .De aztán , amikor hajnali négy körül úgy döntöttünk , hogy visszavonulunk, egyszerűen nem tudtuk kikapcsolni az elménket, és elaludni. Mivel így tele volt a fejünk a mai nap történéseivel , úgy döntöttünk , hogy suttogva megbeszéljük a dolgokat. Persze Camilo a közös lelkizés alatt sem hagyott békén, ugyanis egész végig átölelte a hátamat, és néhol megajándékozott egy-egy csókkal , amit viszonylag boldogan viszonoztam .. Legalább egy óráig feküdtünk összeölelkezve , közben pedig minden megbeszéltünk magunk között. Ami a szívünkön volt, az a szájunkon is..
Aztán, nagyjából egy óra dumálgatás után mégis úgy döntöttünk, hogy alszunk egyet , mert azért mégis hajnali öt óra volt már .
- Buenos noches ( Jó éjszakát ) , hercegem! Álmodj szépeket ! - jegyeztem meg, majd adtam Camilonak egy jóéjt puszit .
- Buenos noches , mi amor . Szeretlek ..- mondta Camilo is .
- Én jobban szeretlek !
- Nem , mert én jobban ! - állt bele a vitába a fiú .
- Kussolj , Madrigal , tudod , hogy én sokkal jobban szeretlek ! - erősködtem.
- Azt csak lesheted ! Én vagyok az, aki jobban szeret ! De mivel most nincs kedvem erről vitázni , ezért hagylak nyerni . - hagyta rám .
- Na azért ! De szerintem aludjunk már , hacsak nem akarod, hogy másnapra zombi kinézetünk legyen..
- Igazad van, tökmag , jobb ha alszunk egy jót. - egyezett bele Camilo , majd beletúrt a hajamba , és mégjobban magához szorított. Mivel nem volt mi mást mondjuk egymásnak, ezért aztán lehunytuk a szemünket , és álomra hajtottuk a fejünket. Szerencsére sikerült egyből elaludnom , ugyanis nem álltam le hosszú gondolatmeneteket lefolytatni ..Gondoltam , az holnap is ráér .. Ehelyett inkább kiélveztem azt , hogy álmaim fiújának a karjában aludhatok el , és kelhetek fel másnap.. Biztonságban éreztem magam az ölelésében.. És ő most csakis az enyém volt ..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Na , drágáim , ennyi is lett volna a 11.rész 😁. Igyekeztem hamarabb elhozni nektek, hogy ne kelljen rá várni olyan sokat . Remélem tetszett❤és sikerült a kedvetekben járnom, habár ez a rész egy kicsit erősebb lett, mint a megszokottak..😅😏
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

~ Obsessed with him ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora