♡Obsessed with him♡15

170 16 18
                                    

"𝐼 𝑎𝑚 ℎ𝑖𝑠, 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑒
𝐼𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑑, 𝑖𝑡'𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝐼
𝐻𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝐼"
« 𝐺-𝐸𝑎𝑧𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝐻𝑎𝑙𝑠𝑒𝑦 , 𝐻𝑖𝑚 & 𝐼 »

15.( befejező ) rész

Mire lassan odaértünk Casita elé, a nap elbújt a felhők mögött , az ég pedig pirosas-narancssárgából lassan kezdett feketére váltani. Miközben tapostuk a poros utat , és az ég felé fordulva azt számolgattuk magunkban , hogy hány csillag jelent meg , vagy a hold felbukkant-e már, kicsit komolyabban is elgondolkoztam.. Vajon mit fognak szólni a Madrigalok ahhoz, hogy összejöttem Camival 12 hosszú év barátság után ? Örülni fognak ? Elfogadják ? Talán furcsának találják? Vagy esetleg nem értenek majd egyet ? Nem tudhattam , hogy mi lesz , vagy, hogy ki mit fog reagálni , és őszintén szólva ez zavart a legjobban az egész szituációból. Camilo valószínűleg észrevette , hogy egy picit elcsendesedtem, és aggaszthat valami, ugyanis mielőtt bementünk volna a ház kapuján , megállított , megfogta mindkét kezemet , és mélyen a szemembe nézett.
- Aggódsz valami miatt , mi amor ? - kérdezte, miközben megeresztett egy kedves mosolyt.
- Én csak .. egy picit izgulok a többiek véleménye miatt.. - vallottam be félénken. - Szerinted elfogadják majd a kettőnk kapcsolatát ? Nem lesz furcsa nekik hogy 12 év barátság után bevalljuk, hogy szeretjük egymást ?
- Szerintem örülni fognak neki ! Főleg anya , Dolores és Mirabel . Ők aztán úgy a nyakunkba ugranak a hírtől, hogy nem fogunk tőlük levegőt kapni . Hidd el, egyáltalán nincs miért idegeskedned ! Jól fogják fogadni ! - biztosított és megsimogatta az arcomat.
- Nagyon remélem .. - motyogtam halkan a cipőmet fixírozva .
- Hé , nyugi ! - mondta megnyugtatólag és kezével felemelte az államat. - Tudod, hogy szeretlek .
- Én is szeretlek ! - feleltem , majd kisvártatva Cami megcsókolt. Ismét a bizsergető , kellemes érzés , forróság , és a lelkemben tomboló végtelen szerelem. Mindig ez megy végbe , amikor az ajkunk összeér és csókolózunk.. Egyszerűen nem tudom megunni , annyira felemelő ez az érzés .. Miután lejárt a csók , gyengéden megfogtam Camilo kezét , majd kifújtam a levegőt és ezzel együtt beléptünk a házba. Persze odabent senkit nem láttunk sehol , mert valószínűleg mindenki a saját szobájában, vagy egy sarokban volt megbújva, és végezte a dolgát.
- Te szerintem maradj itt , amég én megkeresem a szüleimet ! - szólalt meg kisvártatva Camilo.
- Rendben ! - bólintottam . - De azért Doloresnek és Mirabelnek se felejts el szólni ! Tuti megkopasztanának minket , ha mástól kellene megtudniuk a hírt !
- Nyugi , szólok nekik is . De készülj fel a reakciójukra . Ki fognak akadni ! Jó értelemben . - figyelmeztetett nevetve , majd sarkon fordult és elindult a többiek keresésére. Miközben a falnak nekidőlve várakoztam végtelen hosszúnak tűnő percekig , egyszer csak beszélgetést hallottam meg az emeletről.Mivel nem volt jobb dolgom , és nem is tehettem úgy , mintha süket lennék , ezért megbújtam egy nagy cserepes növény mögött és hallgatózni kezdtem. Ha jól hallottam, Dolores lehetett az, aki Mirabellel együtt sétálgatott az ajtók között..
- Szerinted hol lehet ? - kérdezte tanácstalanul Dolores . - Az előbb láttam Camilot feljönni , itt kellene legyen valahol !
- Fogalmam sincs. - motyogta halkan Mirabel. - De azt tudom , hogy _____ valahol lent van ! Hiszen együtt jöttek ide !
- Ez így igaz ! Alig várom már, hogy kifaggassam őket a történtekről. Ugyan hallottam a beszélgetésükből ezt-azt , de azért szeretnék tudni minden piszkos kis részletet ! - lelkendezett a lány miközben lassan leértek a lépcsőn. Persze nem szerettem volna , ha észrevesznek engem , de mivel nem volt elég időm máshova elbújni és az a hülye növény sem takart sokat , ezért hamar kiszúrtak engem ..
- Miért bújkálsz egy növény mögött , ____ ? - értetlenkedett a nevetését elfolytó Mirabel amikor odaért hozzám.
- Nos , én csak .. úgy gondoltam , hogy nem lenne jó, ha meglátnátok.. De már késő bánat.. - dadogtam .
- Jó , ez most nem is lényeges ! - legyintett Dolores . - Inkább arról mesélj nekünk , hogy mi történt közted és az öcsém között !
- Egyenlőre még nem beszélhetek erről .. Várjátok ki a végét ! - mosolyodtam el titokzatosan.
- NE MÁÁÁR , áruld el , hogy mi van ! Összejöttetek egyáltalán ? Miről beszélgettetek egész nap ? - faggatózott Mirabel.
- Azt hittem , Dolores hallott egy-két dolgot . Nem is értem miért kérdezed.. - vontam vállat
- A tegnapi események boncolgatásán kívül mást nem hallottam .. - szólt közbe Dolores is. - Nincs más választásod , muszáj lesz elárulnod nekünk , hogy mi lett ! Addig nem hagyunk békén , amég meg nem tudjuk !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~ Obsessed with him ~Where stories live. Discover now