1

77 5 4
                                    

Hiç gerçek aşkınızla nasıl karşılaşıcağınızı merak ettiniz mi?

Ben hep bunu merak Eder hatta aklımda saçma sapan gerçek olma ihtimali bile olmayan senaryolarla hayal ederdim. Bu hayallerimin birgün en yakın arkadaşımın kapısının önünde, asansöre söverken kapıyı açan yakışıklı abisiyle son bulucağını nerden bilebilirdim ki.

°
°
°
°
°

Hızla merdivenleri çıkarak yakın arkadaşım Kübra'nın evine gitmeye çalışıyordum. Kız 7. Katta oturuyor asansör var ama ne hikmetse hep ben geldiğim zaman bozuluyor yada bakıma verilmiş oluyordu, bu binanın yöneticisinin benimle bir sıkıntısı var bence ki belki de geçen gün adamın arkasından keli hakkında konuşurken duyduğu için böyle yapıyordu.

Sonunda kübranın evine geldiğimde kendimi kapının önüne atıp kapıya vurmaya başladım merdiven çıkmaktan nefes nefese kalmıştım.

Artık kapıya vurmaktan elim acımaya başlamıştı nerede bu mal ya derken sonunda kapının açılmasıyla yerden kalkarak söylenmeye başladım.

"şükür lan ölüyordum merdivenleri çıkana kadar sizin bu asansörünüzü yapan firmanın patronunu s..." kafamı yukarı doğru kaldırdığım da meteorun tekiyle karşılaşıcağımı nereden bileyim ben." seviyim..." Hemen önüme gelen Saçımı düzelterek" ay yanlış mı geldim ben?" diyerek kapının üstünde duran kapı numarasına baktım 32 numara doğru gelmiştim.

Bu sorumun üzerine Kübra meteorun arkasından kafasını uzattı" Asansör gene mi bozuktu?" göz devirip kollarımı göğsümde birleştirdim " asansörünüz beni hiç sevmiyor" meteor kapının pervazına yaslanıp çok bilmiş bir edeyla " sürekli sövdüğün için sevmiyordur belki" kaşlarını havaya kaldırıp dudaklarını büzdü" biri bana sürekli sövse..."

Yakışıklının sözünü balla kesip " oda çalışsın o zaman" bana cevap vermek yerine kafasını yazık der gibi sallayıp askıdan montunu alarak kübraya döndü.

" bişey olursa ararsın" "tamam" meteor bey bana dönüp baştan aşşağı bir süzdü.

Alıcıysan bak kardeşim.

" boyun kaç senin 50 santim mi?" mızmız çocuklar gibi " 1.65 'im ben bir kere" dememle gülerek evden çıktı.

Yarabbim o nasıl bir gülmedir. Benim bu çocuğu kesin kocam yapmam lazım insanların bana imrenerek bakmasını kıskanmasını hatta' durdu durdu turnayı gözünden vurdu' demesini istiyorum.

O merdivenlerden inerken ben ağzımdan salyalar akarak arkasından bakıyordum. Kübra beni dürttüğünde ona döndüm " ne var be? İki adam kesicez rahat bırak" "gir içeri nazmiye teyzeye yakalanmayalım gene " kolumdan tutup beni evin içine çektiğinde dengemi sağlamak için kapı pervazına tutundum dalga geçerek " kızım bir sakin ol kadın ne güzel bizi evlemdirmeye çalışıyor" benim gülüşlerime karşılık göz devirdi.

"napiyim ben onun sülük torununu"
ayakkabılarımı çıkartıp salon doğru giden kübranın arkasından bende salon girdim. "küboş o meteor bey kimdi acaba? Evlenmeye müsait mi? Kaç yaşında? Ne meslekle meşguller kendileri? " sorduğum sorulara gülerek koltuğa attı kendini " kendisi benim abim olur tatlım kerim ayrıca öğretmen. " hızlı adımlarla onun yanına ilerleyip tam dibine oturdum ve sıkıca koluna sarıldım.

"nolur bekar de" kolumu benden kurtarmaya çalışıp"kızım Bi dur Allah Allah... Bekar merak etme" ondan uzaklaşıp sırıttım "bana yapsana onu, beni ailenizin gelini yap, soyadımı Samas yap, biricik görümcem ol," omuzlarından tutup sallamaya başladım.

" yengen yap beni kübraaa!"

Kollarımda tutup geriye doğru itekledi" şimay saçmalama istersen... "yüzüm düşmüştü ne demek saçmalama benden daha iyi yengeyi nerden bulucaktı?

" tabi seni yengem yapıcam gerizekalı, ondan çağırdım zaten abimin boyunu postunu bir gör diye "

Bişey diyim mi? Mükemmel bir arkadaş seçmişim harikayım ya.

Meteor bey yakında kimliğinizin medeni durumu evli olucak buna kendini hazırlasanız iyi olur.

Meteor Bey / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin