7

34 5 0
                                    


Siz= özür dilerim dışarıdaydım telefonumun şarzı bitmiş

Siz= adres ver bana hallediyim hemen aşkım benim

Meteor bey= gerek yok bir arkadaşla hallettik

Siz=arkadaş?

Siz=kız bir arkadaş mı?

Meteor bey=evet

Siz=güzel bir kız mı?

Meteor bey=yok

Siz= eminmisin?

Meteor bey= güzellikten çok deli bir kız diyebiliriz

Siz=Hıı

Siz=peki

Siz=tamam

Siz=haletiyseniz sıkıntı yok

Meteor bey= kıskandın mı?

Siz=

Meteor bey= kesin öyledir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Meteor bey= kesin öyledir

Meteor bey=neyse benim işim var konuşuruz sonra

Siz= için nasıl rahat ediyor sana tiripliyken beni böyle bok gibi ortada bırakmaya acaba?

Meteor bey=sifonu çekiyim de arkadaşlarının yanına git o zaman

Siz=

(görüldü)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(görüldü)

Meteor bey|çevrimdışı

Uyuz, iyice bana benzemeye başladı bu he.. Neyse kesin bana doğru geliyor Ömer malı erken gelmese bari genelde geç geliyor ama bugün erken geliceği felan tutar geç gelmesi için kısa bir mesaj atıp son kez aynadan kendime baktım, boğazımda ki kesik izi yavaş yavaş geçmeye başlamıştı, elimdekilerde.

Geçsede şu boğazlı kazalardan kurtulsam ya boğazlı kazağımı çıkartıp v yaka yeşil kazağımı giyindim.

Kapı çaldığında gülümsedim geldi benim ki.

"benimki geliyor.. Oda biliyor.. Aşkımı yerden yere vuruyor..." böylemiydi lan şarkı neyse değilse de artık böyle. Kapıyı açtığımda elinde bir demek papatyayla kerimciğim vardı.

"çikolatam nerede?" ima ettiğim şeyi anlamış olucak ki sırıtıp " bir daha ki sefere inşallah " gülümseyerek içeri geçmesi için kenara çekildim oda içeri geçip çiçeği bana uzattı uzamasına ama çiçeklerin kökleri hala topraklıydı Allah belanı vermesin kerim, parktan yolup da getirmiş te Allahım ya.

"kerim nerden aldın sen bunları? Ayrıca bunlar" koklayıp yüzümü ekşittim, çiçekleri kendimden uzaklaştırarak,

"çiş gibi kokuyor işedin mi üstlerine" ayakkabısını çıkarmakla uğraşırken " parktan kopardım ya bir ayyaş yada hayvan işemiştir çokta şey et..." çiçekle kafasına vurup " Allah belanı versin kerim!"

Bana döndü hayretle " ne vuruyorsun kızım?" "alt tarafı bir çiçek alıcaksın onuda parktan yoluyorsun ya" omuz silkip doğruldu " kendinde dedin alt tarafı çiçek" kapıyı kapatıp içeri girdi durup salonun kapısını gösterdi "bura mı salon?" aldığı çiçeği yere atıp gösterdiği odaya yani salona girip Tekli koltuğa oturdum.

Ardımdan içeri girip küçük salonumu inceledi " güzelmiş" tam karşıma oturup gülümsedi " eee nasılsın?" " sanane?! " "bende iyiyim saol.. Ev arkadaşın yok mu?" " sanane?!"" kahve yap bari evine misafir geldim ya ben " " banane!" göz devirip arkasına yaslandı "sanane ve bananeden başka kelime bilmiyor musun?"

"sanane!" dediğimde gülümsedi " 10 yaşında ki çocuk gibisin bana birini hayırlatıyorsun" kaşlarımı çatıp ona döndüm " kimi?"

Kafasını iki yana sallayıp "boşver" bende pek üzerine gitmedim, "yaraların nasıl oldu?" " iyiler düzeliyorlar yavaş yavaş" kafası sallayıp "anladım" dedi eee aşko ne konuşcaz Bilinmeyenken yürüyordum filan konu akıp gidiyordu ama yüzyüzeyken pek öyle olmuyordu belki biraz geç ama ben bu adamın karşısına nasıl çıkıcam?

Beni bulmasını beklersem ohoooo ben öldükten sonra anca bulur bu mal, neyse sonra  düşünürüm bunu.

Kapının zili çaldığında kerimle birbirimize baktık "bana ne bakıyorsun ben mi açıyim?" göz devirip ayağa kalktım kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım.

"lan senin ne işin var burda? Gelme demedim mi sana?" Ömer göz devirip " evime erkek atmana izinmi vericektim? Ben kız atıyormuyum? Hayır o zaman sende erkek atamazsın" daha ben cevap bile veremeden ayakkabılarını çıkartıp salona girdi.

Sakin olucam...

Ebeni belledim şimdi senin Ömer kapıyı sertçe kapatıp peşinden salona girdim tam kerimin karşısına oturmuş ters yers kerimciğime bakıyordu. Ömer o yeşil gözlerini oyarım oğlum senin.

"şey... Ömer benim ev arkadaşım, bu da kerim kübranın abisi" Ömer kübranın ismini duyunca hafif doğruldu Ömere hayırdır bakışı atarken kerim de hafif kendini düzeltip " ev arkadaşın kız sanıyordum" "öyle bişey demedim ki?" "doğru kız mı? Bilmem felan demiştin. yoksa..."

Ne yoksa yiğidim?

Eliyle ağzının bir kısmını kapatıp alçak sesle "gay'mi?" diye sorduğunda gülmemek İçin kendimi zor tuttum Ömer bunu duymuş olucak ki ayağa kalktı sinirle " kızlardan hoşlanıyorum kardeşim ben en hasından erkeğim, inanmıyorsan çıkartıp gösteriyim"

Meteor Bey / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin