Ağzıma attığım cipsin ardına meyve suyumdan bir yudum aldım, Kübra meyvesuyundan içip " ee nasıl gidiyor abimle?"" mükemmel gidiyor tatlım 2 güne kalmaz yalvarıcak şimay beni kaçır diye ama ben öyle bişey yapmicam ana evinden telli duvaklı çıksın istiyorum" bana gülerken diğer taraftanda ağzına bir tane cips attı.
" tam tersi olmasın?" " valla tam tersi olursa koşa koşa giderim başlarım teline duvağına, böyle meteor gibi çocuk bulmuşum kaçırırmıyım?" kafasını aynı abisinin yaptığı gibi yazık anlamında salladı tabi bu kerimciğime daha çok yakışıyor ama olsun.
" abime iyilik mi ettim kötülük mü bilemiyorum" tabaktan bir tane cips alıp ona attım " yolarım seni he ne demek iyilik mi kötülük mü iyilik yaptın elbette.." iki elimle kendimi gösterip "böyle mükemmel bir karısı olucak"
Ona attığım cipsi yüzüme attıp " kendini beğenmiş..." duvardaki saate bakıp geri bana döndü"Abim yarım saate gelir" attığı cipsi tşörtümün üstünden alıp ağzıma attım " yiğidim ya biz ilerde rahatça alışveriş yapalım diye çalışıyor" kaşlarını çatıp "siz?"
"hayatım ben ve Junior şimaylarım kim olucak başka?" "sen baya uçtun" " sanada tavsiye ederim tatlım" içerden bardak kırılma sesi duyduğumda yerimden zıplayıp korku dolu gözlerle kübraya baktım onunda benden farkı yoktu.
Lan evi cinler mi bastı? İyi ki meteorum burda yok ya onu çarparlarsa.
"şimay o ses neydi?" kollarını belime sarıp kafasını göğsüme koydu.
"senin evin ne biliyim ben... 1 yıl önce buraya ilk taşıdığın gece cin çağırmıştık hatırladın mı?"
"evet.." "o mu geldi acaba"kafasını göğsümden kaldırıp bana baktı "mal mısın kızım sen? 1 yıl önce çağırıdığımız cin niye şimdi gelsin?" " trafik vardı belki Allah Allah" beni itekleyip " saçmalama yı kes şimay ya. git bak ne düşmüş" sitem edercesine"ben niye bakıyorum ya? Senin evin git kendin bak" " bir daha benden yardım istersen.."
Kerim seni bir daha engellerse kaldırmam demek oluyor bu tehdit.
"tamam be ben giderim nalet, görümce değil misiniz hepiniz aynısınız" koltuktan destek alarak ayağa kalktım sehbanın ortasında duran candan yapılmış olan narı da elime aldım, yavaş adımlarla koridora ilerledim oradan da mutfağa yere düşmüş ve paramparça olmuş bardağa baktım. Bu bardak nasıl düşmüş ki etrafı incelemeye başladığım sırada yanımda ki kapının arkasında siyah bir cisim vardı.
Ananı eve hırsız girmiş.
Daha sonra ne mi oldu? Kapıyı sertçe itekleyip hırsızı kapıyla duvarın arasına sıkıştırdım tabi kafasını duvara çarpıp bayılıcağını hesaba katmamıştım.
°
°" eve hırsız girdi ve bardağı düşürüp kırmasa fark bile etmicektiniz yani?" ikimizde kafamızı evet anlamında salladık.
Dedikodu yapıyorduk nasıl fark edelim aşkısı?
Elleriyle bebek poposu gibi olan yüzünü sıvazlayıp bize daha sonrada hala yerde baygın yatan hırsıza baktı eliyle hırsızı gösterip " bu nasıl bayıldı? "Kübra hemen ortaya atladı.
" şimay bayılttı abi adam kapının arkasında duruyordu aslanım kapıya bir tekme attı" ellerini yumruk yaparak kapıya doğru tekme atttı." görmen lazım, adam kafasına gelen kapıyla bayılıverdi. "
Aslında tam öyle olma...
" tabi kızım bayılmasa ağzına sıçardım bu pisliğin bayıldı da elimden kurtuldu hıyar herif"
Kübra eliyle omzumu sıvazlarken ben göğsümü germiş gülümsüyordum Kerim'e döndüm eee Haşmetlim övmicek misin beni?
"bu boyla 1.80 adamı nasıl dövücektin acaba?" gülen Suratım düşmüştü "ayıp oluyor ama kerim kardeşinin hayatını kurtardık herhalde insan bir teşekkür eder"
Ya da bir 5 taş alabilirsin.
Kapının pervazına yaslanıp " bu anlattığınız hikayeye hala inanmıyorum" "uygulamalı gösteriyim istersen aslanım" ellerini sallayıp "yok aman almiyim"
İlerde Junior şimayı gaza getirip sana makyaj yaptırmazsam bende en adi şerefsizim.
" neyse ben polisi arıyim bari" o giderken bende yerde ki camlara bakıp "şu cam parçalarını topliyim "Kübra "bende salonu topliyim heryer cips"
O salona giderken bende yere eğilip cam parçalarını toplamaya başladım hırsıza arkam dönüktü bu yüzden uyandığını fark edememiştim. Beni kolumdan tutup kendine çektiğinde bir çığlık attım eliyle boğazıma bişey bastırıp ayağa kaldırdı cam mı lan o?
Allahım kerimle evlenmeden ölmek istemiyorum ben ama ya.
Çığlığıma kerim mutfağa gelmişti " hırsız kardeş olmuyor böyle ama japon pazarından alınan onlusu 20 lira olan bardakla mı Ölücem ben?"
Kerim sinirle "ne saçmalıyorsun şimay.. Bırak kızı birazdan polisler gelicek bak kendin için işi daha da zorlaştırma" Hıı oda hemen beni bırakıcaktı.
"açıkçası böyle bir güzelliğe bu kadar ucuz bir ölüm yakışmicak ama yapıcak bişey yok"
Saçımdan bir tutam tutup "güzel miyim gerçekten? Teşekkür ederim"
"ŞİMAY!" kerimin bağırmasıyla hafif yerimden sıçradım o sırada boğazımda bir sızlanma ve boğazımdan göğsüme doğru akan bir sıcaklık hissettim hırsız bana doğru eğilip kanayan boğazıma baktı.
"hasiktir..." kendi kendimin boğazını kestim lan resmen.
Kerim hırsız benim boğazıma bakıyorken hızla kolumdan tutup kendine çekti beni arkasına doğru alıp adamın tam burnuna doğru bir yumruk indirdi heyt be kimin kocişi, yiğidim benim ye onu öldür parçala.
Adam yere yığıldığında Kübra malı biraz geç olsada yanımıza gelmişti ama neden onu bulanık görüyorum. Kerime bakmaktan gözlerim mi bozuldu ki acaba? Yok be sanki yer ayağımın altından kayar gibi oldu sonrası karanlık.
°
°
°"merak etmeyin kesik derin değilmiş allahtan, şimay hanım büyük ihtimal kandan korktuğu için bayılmıştır . durumu iyi serumu bittiğinde çıkabilirsiniz. Ayrıca 1 hafta boyunca pansumana gelmesi lazım"
"biz yapsak olur mu pansumanı" gelen tanıdık sesle yavaşça gözümü açtım o kerimdi canım benim, doktor "tabi ki" "teşekkürler "doktor başıyla selam verip çıkmıştı.
"kerim.." zor çıkan sesimi duymuş hemen bana dönmüştü "iyi misin?" " hıhım" konuşurken biraz boğazım acıyordu ama bunu bilmesine gerek yok.
Elimi oynattığı sırada onunda sarılı olduğunu fark ettim. Elime nolmuştu lan benim?
En son yerdeki camları topluyprdum sanırım hırsız beni rehin aldığında olmuştu.Yanıma oturup dikkatle beni izleyen kerimciğime döndüm " ailene haber vermedik manisadalarmış ama istersen.." "yok boş yere telaşlanmasınlar" "yalnız mı yaşıyorsun?" "yok bir ev arkadaşım var"
Ev arkadaşım lisede ki en yakın arkadaşım ömerdi ama kerimin bunu da bilmesine pek gerek yok bence " iyi serumun bitince seni evine bırakırım yarın da gelir pansumanını yaparım"
Bu fırsatı hayatta tepmezdim ama Ömeri evde görürse yanlış anlayabilrdi " yok gelme..." bu ani çıkışımla şüpheyle bana bakmıştı" sebep?"
"ev arkadaşım hemşire çünkü o halleder" "hııı kız mı ev arkadaşın?" " Hıı kız mı? Bilmem kızdır herhalde" kaşlarını iyice çattı "ne diyorsun şimay? Ne demek kızdır herhalde"
" ayy boğazım çok acıyor kerim" çocuk gibi dudaklarımı aşşağı sarkıtıp elimle yara olan yeri okşamaya başladım bakışları hemen yumuşadı " hepsi bizim yüzümüzden oldu... Aç mısın?"
"ben hep açım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor Bey / Texting
Literatura FemininaÇılgın, deli dolu ve dobra kızımız şimay ve en yakın arkadaşının yakışıklı onun deyimiyle meteor abisi kerim. En yakın arkadaşınızın abisine ilk görüşte aşık olsaydınız ne yapardınız? Bizim kızımız gizliden yazarak ona açılmayı tercih etti. . . . M...