Kerim
Huzursuzca yatakta bir oyana bir buyana dönüp duruyordum saat gecenin ikisiydi ve ben altıda kalkıcaktım, her zaman olduğu gibi yine uykusuz gidicektim işe harika.
Gözümü dolabın üstündeki uyku ilacına çevirdim uyumaya ihtiyacım var mecburen içicem, ne kadar içmek istemesem de..
Belki de uyku ilacına bağımlı olduğumdan bir türlü onu içmeden uyuyamıyorum. Göz devirip yatakta doğrulucakken telefonuma mesaj geldi. Bilinmeyen bu saate mesaj atmıyor bankada bu saatte mesaj atmaz herhalde. Yastığımın altındaki telefonu çıkartıp bildirime baktım.
Bilinmeyen atmıştı bu saate niye uyumamış ki bu?
İlginç bir şekilde sohbeti sarıyordu hatta onunla konuşmayınca artık kendimi tuhaf bile hissediyordum ona alışmıştım, kendini bana alıştırmıştı, gülmemi sağlıyordu. Acaba bende onu güldürebiliyormuyum?
Sapık bayan = (02:09)
Sapık bayan = ahh ahhhSapık bayan= nerde o günler
Sapık bayan= of şimdi bir düşündüm de ben seni izlemekten uyuyamam ki tüm gün sonra kızarık şiş gözlerle gezerim
Sapık bayan= ama yinede değer
Siz= niye uyumadın sen?
Sapık hanım= seni düşünmekten gözüme uyku girmiyor
Sapık hanım= sen neden uyumadın? Ben mi uyandırdım yoksa
Siz=yok uyanıktım
Siz=uyku tutmadı
Sapık hanım = şuna seni düşünmekten uyuyamadım desene :)
Siz=
Sapık hanım= mdmdkldldmdSapık hanım= bugün bir yavru kedi sahiplendim annesi ölmüş 5 yavruya yuva arıyorlardı bende birisini aldım.
Sapık hanım=
Sapık hanım= uyuyor şuanSapık hanım= isim bulamadım ama hala
Siz= kömür
Siz=zeytin
Siz=gece
Sapık hanım= çok yaratıcısın
Siz= ne güzel isimler işte unutmazsın da
Sapık hanım=kedimin ismini niye unutiyim kerim sen ilerde çocuklarımızın ismini unutucak mısın?
Siz= ne alakası var kızım çocuklarımızın ismini niye unutiyim?
Biran durup ne yazdığıma baktım 'çocuklarımızın' silmek istesemde artık çok geçti çünkü görmüştü
Sapık hanım= çocuklarımız olucağını kabul ediyorsun yani?
Siz= klavye düzeltti çocuklarım dicektim
Sapık hanım= yemedim ama neyseee
Siz=mavros olsun ismi
Sapık hanım= mavros ne demek?
Siz=Yunanca siyah demek değişik istiyordun al değişik isim
Sapık hanım= beğendim
Sapık hanım = benim uyumam lazım erken kalkıcam sende uyu
Siz=tamam iyi geceler
Sapık hanım= iyi geceler Meteor bey
(görüldü)Gülümseyerek uygulamadan çıkarak telefonumu kapattım, kimsin sen bilinmeyen. Hayatıma birden girdin tüm düzenimi değiştirdin resmen, sen mesaj atmayınca kendimi tuhaf hissediyorum.
Umarım bir gün tüm cesaretini toplayıp karşıma çıktığında sevgine karşılık verebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor Bey / Texting
ChickLitÇılgın, deli dolu ve dobra kızımız şimay ve en yakın arkadaşının yakışıklı onun deyimiyle meteor abisi kerim. En yakın arkadaşınızın abisine ilk görüşte aşık olsaydınız ne yapardınız? Bizim kızımız gizliden yazarak ona açılmayı tercih etti. . . . M...