22

16 4 0
                                    


Kübrayı evine bıraktıktan sonra kendi evime geçtim, eve girdiğimde anahtarımı komidinin üzeri atarak yorgunca salona girip kendimi koltuğa attım. 1+1 evde yaşıyordum, tek kişi olduğum için ve pek misafirim gelmediği için bana fazlasıyla yetiyordu.

Ellerimi arkama atarak ensemde birleştirip kafamı geriye attım. O kitabın Şimay'a gitmesi beni nedensizce sevindirmişti, gerçi bu kız bugün beni deli etmişti dimi.

Ne demek beni abisi görmek ya? Sinirle oturduğum yerde doğrulup kaşlarımı çattım. Aramızda 2 yaş var sadece hem Hani abi demem lazım olursun filan diyordu.

"ne saçmalıyorum ben ya? Kız isterse abi der isterse demez önceden takmıyordun ne oldu birden?"

Bir kendi kendimi azarlamadığım kalmıştı onuda yaptım tam oldu. Çalan telefonumla bu saçma düşüncelerden kurtulup cebimde ki telefonumu çıkardım. Asker den arkadaşım cihat arıyordu, herif resmen benim canım ne zaman sıkkın olsa hissediyor .

Onu daha fazla bekletmeyip telefonu açtım.

" efendim kardeşim?"

" napıyon lan basket topu" bu lafına gülerek

" oturuyom bisiklet pompası sen napıyorsun"

O bana beden hocası olduğum için böyle bedenle ilgili saçma lakaplar bulur, bende onun bisiklet dükkanı olduğundan böyle lakaplar bulurdum.

"iyi müsaitmisin?"

"müsaitim"

"iyi kapıyı aç o zaman"

Telefonu suratıma kapattı, sabır çekerek gülümsedim. Ayağa kalkıp kapıyı açtım elinde ki poşetleri bana uzatıp " yengen beni evden kovdu, neymiş kız kıza parti vericeklermiş." söylenerek içeri girdi. Göz devirip kapıyı kapatıp yanına gittim bende.

" Git bekar olan birinin evinde yap pijama partini... Bende sana geldim mecbur"

Poşetleri tezgahın üstüne bırakıp " sıkıntı değil alıştık artık" sırıtıp " bir gün de geldiğim de müsait olma be, bir gün de şu evde bir kız olsun kardeşim ya"

Tezgaha yaslanıp gülümsedim, nedensizce şimayın evin içinde bıcır bıcır dolaşmasını hayal ederek kendi kendime gülmeye başladım. Cihat bunu fark etmiş olucak ki ayağa kalkarak " siktir lan aşık mı oldun sen?"

Gülen yüzümü zorda olsa eski halime döndürüp " ne alakası var lan dediğine güldüm ben" yanıma gelip tam karşımda durdu " oğlum yemem ben bunları bak aşık olmuşsun sen bu aralar bişeyler vardı zaten, bugün maçın ortasında bir mesaj la kalkıp gittin"

Evet Ömer iti mesaj attığında maçın ortasındaydık. Emreyle baş başa yemekte olduğunu öğremdiğimde Bi sıcak bastı bana yemin ederim şimay çıkmasaydı gidip orayı o piçin başına yıkıcaktım o kadar sinirlendim.

" Bi arkadaş yardım istedi de ondan şey ettim"

Dolaptan tabak çıkarıp poşetten de rastgele Bi cipsi alıp içine boşalttım. "oğlum beni yeme bari ayrıca yalan da söyleyemiyon kanka" cipsten bir tane alıp ağzına attı " anlat cihat abine Kim bu şanslı hatun?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meteor Bey / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin