Petra arckifejezéséről semmit sem tudtam leolvasni. Bántam, hogy hazudtam neki és elhallgattam a találkozómat Manuellel, de tudtam, hogy mennyire utálná az univerzumot azért, mert ez nem vele történt meg.
— Sajnálom, én el akartam mondani. — magyarázkodtam.
— Kussolj. — kiáltott rám. Ijedten rezzentem össze, kezemben a reggelinkkel. — Csajszi baszki te Manuelnél aludtál? És elvitt a koncertjére? — kérdezte. Az arca felderült és izgatottság uralkodott el rajta. — Ez rohadt jó. Mesélj el mindent.
Nevetve megráztam a fejem és mesélni kezdtem. Elmondtam neki minden részletet, mivel a barátnőm még az ágyneműje színére is kíváncsi volt. A sztorizgatás közben elfogyott az összes kaja, Petra pedig csak úgy csüngött a szavaimon. Éppen arról kezdett el beszélni, hogy milyen cipőt szeretni venni, amikor a telefonom képernyője felvillant, egy instagram értesítést kaptam. Kezembe vettem a készüléket és megnyitottam az instát.@manuelsingx likeolta a kommented
@manuelsingx válaszolt a kommentedre: en is adom a nom😌😽Biztosan elmosolyodhattam, mert Petra a telóm fölé hajolt, hogy megnézze min vigyorgok ennyire.
— Úristen! — sikoltozott és megölelt. — Manuel barátnője vagy.
— Dehogy vagyok.
Újabb értesítés jött.@manuelsingx elkezdett követni téged.
Lenémítottam a telefonom és hátradőltem a kanapén.
— Nézünk valamit? — kérdezte Petra.
— Eufória?
— Nem láttam még. Ú, nézzük meg együtt.— lelkesedett fel. Megnéztük az első három részt. Szó szerint csorgattuk a nyálunkat Nate-re és hangosan kommentáltunk minden történést. Mi így nézünk filmet, muszáj mindenhez hozzáfűzni valamit. A sorozatnézés után Petra hazament, én pedig unalmamban cseresznyés kosárkákat készítettem. Éppen a pultot takarítottam, amikor valaki agresszívan dörömbölni kezdett az ajtómon. Kővé dermedve álltam a konyhában. Mivel a hangzavar nem maradt abba, félve közelebb mentem és kinéztem a kukucskálón. Az ajtóban Csabi állt.
— Nyisd ki te kurva! — üvöltötte. Ijedtemben hátrébb ugrottam, a szívem a torkomban dobogott. Fél perc múlva ismét megszólalt. — Hát jó, akkor bemegyek.
Elővette a kulcsát és kinyitotta az ajtót. Teljesen elfelejtettem, hogy neki is van kulcsa a lakásomhoz, el kellett volna vennem tőle. Lassan hátráltam el az ajtótól és sikoltottam, amikor nagy erővel kitárta az ajtót és dühösen felém lépdelt. A hálószoba felé kezdtem futni, de nem jutottam sokáig. Csabi elkapta a derekam és visszarántott. Olyan könnyen irányította a testem, akár egy rongybabát. Megragadott és a falhoz szegezett. Könnyes szemmel, lélegzetem visszatartva néztem fel rá. Fájt, ahogyan erősen markolta a karjaimat, ezzel gátolva a mozgásomat.
— Na most nem vagy olyan kemény, mint amikor kidobáltad a cuccaim az ablakon? Mondtam, hogy megfizetsz őrült picsa.
Egy jól irányzott mozdulattal az arcába köptem. Felhördült és letörölte a nyálam a dzsekije ujjával, majd a szájamba nyúlt. Ellenkeztem, üvöltöttem segítségért. Kitátotta a szám és ujjaival megragadta a nyelvem, majd húzni kezdte.
— Kitépem a nyelved baszod. — ordított a képembe. Könnycseppek gördültek le az arcomon és rúgkapáltam. Amilyen erősen csak tudtam, állkapcsomat összeszorítva megharaptam. Felkiáltott és egy pillanatra levette rólam a kezét, ez elég időt adott arra, hogy a térdemmel megrúgjam a heréit. Egy "bazdmeg" -et kiáltva a fájó ponthoz nyúlt és térdre kényszerült. Elkezdtem futni, de egy zoknin elcsúsztam és a földre zuhantam. "Picsába" — gondoltam.
Nem tudtam felkászálódni, mert Csabi elkapta a lábaimat és húzni kezdett. A bokám már amúgy is fájt, most pedig még jobban sírtam, mert pont ott ragadott meg.
— Hagyd már abba baszki. Ez kurvára fáj. — kiabáltam, nyálam a könnyeimmel összefolyt. Hason fekve csúsztam a földön, tehetetlenül.
— Leszarom. — közölte az exem. Biztos voltam benne, hogy meg fog ölni. A konyhába vonszolt, ahol elővett egy kést. Fülsiketítő hangerővel sikítani kezdtem és kiabáltam. Szörnyülködve figyeltem, ahogyan a késsel kezében felém hajol és őrülten mosolyog. Csukott szemmel fogadtam el, hogy nincs menekvés és vártam, hogy a penge a húsomat érje. Még egyszer kinyitottam a szemem, ekkor pedig olyan történt, amire nem számítottam. Az exem mögött megjelent Manuel. Kiütötte a kezéből a kést és elkapta a nyakát. A falhoz csapta és két kézzel fojtogatta, Csabi levegőért kapkodva hörgött. Úgy kapálózott, mint egy partra vetett hal, Manu pedig fölé tornyosulva így szólt hozzá.
— Kotródj innen, mielőtt kitépem a gigádat. Érted? — fenyegette meg ijesztően nyugodt hangon. Csabi elkerekedett szemmel bólintott és amint Manuel elengedte a torkát úgy futott ki a házból, mintha az 50 méteres sprintfutás olimpiai számát próbálná megnyerni. Megkönnyebbülésemben felsóhajtottam és zokogásban törtem ki. Manu odarohant hozzám és leült mellém a földre. Átkarolt és nyugtatva ringatott. Ismerős illata relaxáló hatással volt rám és pár perc alatt le is nyugodtam. Eltoltam magamtól és a szemébe néztem. Letöröltem a könnyeimet és a hirtelen felismeréstől felkiáltottam.
— Odaég a sütemény!
YOU ARE READING
100 hiba ⚡️ [Manuel ff]
RomanceMiután a párja megcsalta, Jázmin a felejtésbe és a bulizásba menekül. Miközben egy férfi üldözi- aki bedrogozta - rátalál az őrangyalára.