Nemsokkal az érzelmes történet után Bálint hazakísért. Másnap egyedül voltam a cukrászdában, nyugis nap volt. Szerdán Livi ment be, én pedig éppen a reggelimmel összekent tányéromat mosogattam, amikor üzenetem érkezett. Odapillantottam és a képernyőn Manuel nevét pillantottam meg. Azonnal eldobtam a törlőkendőt és mint egy vadmacska, rávetődtem a telefonomra. Hevesen verő szívvel nyitottam meg az üzenetet.
Manuel: szia baba. mit csinalsz ma? <3
A lábaim szinte zselévé váltak, gyomromban pillangók kavalkádja repkedett. Leültem a kanapéra és a telefonom képernyőjén visszatükröződő fejemen láttam, hogy úgy vigyorgok, mint egy eszelős. A számat harapdálva válaszoltam neki.
Én: en semmit, de te engem fogsz...
Elégedetten tettem le a telefont, a válaszára várva. Pár perc elteltével hangos kopogás hallatszott az ajtó felől. Felpattantam és az ajtóhoz siettem, hogy kinyissam. A tekintetem Manuellel találta szembe magát.
— Jó reggelt baby. — köszönt a rekedtes és szexuális vonzerővel teli hangján. Próbáltam nem elájulni a ténytől, hogy alsó ajkát beharapva nézett végig rajtam, a parfümjének csodás illata pedig betöltötte az orrjárataim. A következő dolog, amire emlékszek, hogy a hátamon feküdtem, a kezem a fején, a feje pedig a lábaim között. A rövid bajsza a vaginámhoz dörzsölődött, amitől megborsódzott a hátam. A csiklómtól a lyukig végignyalta az érzékeny területet, nyelvével a kisajkaimat csapdosva. A csípőm önkénytelenül megemelkedett, amikor megcsókolta a csiklómat és elkezdte szívni: fogainak és nyelvének keveréke még több élvezetet nyújtott, mint gondoltam volna.
— Ahh.. — nyögtem fel, ahogyan az egyik keze felcsúszott és megragadta a mellemet, majd finoman megcsípte a mellbimbómat. Egy pillanatra elhúzódott tőlem, hogy láthassam a nyálcsíkot, ami összekötött minket. Ettől csak még vizesebb lettem. Még erősebben szorítottam a haját, amint három ujját bedugta.
— Nézd milyen jól állnak benned az ujjaim.
Mélybarna szemei a pinámra tapadtak: nézte, ahogyan az ujjai ki-be csúsznak bennem. Egy pornóba illő nyögés hagyta el a számat, ahogyan behajlította az ujjait és megtalálta a g-pontomat. Az orgazmusom egyre közeledett és Manuel csak gyorsabban és gyorsabban ujjazott engem, mígnem egy elnyújtott nyögés közben elélveztem. A testemet átjárta a földöntúli érzés, a bizsergés ami sajnos csak másodpercekig tart.***
A kanapén feküdtünk, Manuel karja a vállaim körül, én pedig éppen a hétfői eseményeket meséltem el neki.
— Sajnálom, hogy nem voltam ott babe. Szeretek a hős szerepben lenni, de sajnos nem tudok mindig. Örülök, hogy ez a Bálint segített rajtad.
— Igen ám, de a történetnek még nincs vége. Miután hazaértem, a neten találtam egy cikket egy gyilkosról és az ő képe volt csatolva mellé. — mondtam, mire Manuel szeme elkerekedett. — Most meg fogsz ölni, tudom, de felkaptam magamra egy dzsekit és utána szaladtam. Ki akartam deríteni, hogy igaz -e, vagy sem.
— Az én bátor szépségem. — simogatta meg a hajamat, puszit nyomva a homlokomra. Elmosolyodtam.
— Pár utcán végigrohantam és meg is találtam. Elmesélte a történtetét. Röviden: a nagynénje rákos lett és szegények voltak, ezért drogdíler lett, de egy menő drogbáró kliensét véletlenül lenyúlta, így az ellenséges maffia csapat elrabolta a húgát. A megmentésére sietett egy felmentősereggel, valami veszélyes fickókkal, akikkel kinyírta a rosszfiúkat és megmentette a húgát. — hadartam el neki, szinte levegővétel nélkül.
Manuel felnevetett.
— És te ezt el is hiszed? Jázi, ez olyan, mintha egy film cselekményét mesélte volna el.
— Nevess csak, de én hiszek neki. — kezdtem el műdurcizni.
— Jól van na, akkor én is. Ne hisztizz. — mosolygott és megcsikizett. A "dühöm" azonnal elszállt és az önfeledt nevetésem töltötte be a nappalit.
— Elég! Hagyd abba! — kiabáltam vihogva, rázkódva. Manuel végül megállt és felém hajolt. Ajkait az enyémekre tapaszotta és mély, lágy csókot nyomott rájuk.
YOU ARE READING
100 hiba ⚡️ [Manuel ff]
RomanceMiután a párja megcsalta, Jázmin a felejtésbe és a bulizásba menekül. Miközben egy férfi üldözi- aki bedrogozta - rátalál az őrangyalára.