Bakışlarım kapıya yöneldi. O 1 saniye içinde battaniyeye saklanmalı mıyım yoksa doğrulmalı mıyım bunu düşündüm ve battaniyeyi üstüme çekip uyuyormuş gibi yapmaya karar verdim. Bu aptalca bir karardı çünkü hala heyecan ve korkudan tir tir titriyordum, eminim ki uyumadığım dışardan anlaşılıyordur. İçeri girdi, adım seslerini duyabiliyordum ve git gide bana yaklaşıyordu. Yanıma geldi ve durdu. "Uyanık olduğunu biliyorum" dedi, irkildim. Oysaki farkedilmemek için nefesimi bile tutmuştum ama nafile. O an mantıklı düşünemediğim için ne yapmam gerektiğini bilmiyordum, beynim dişlilerini durdurmuştu, adeta bozuk bir saat gibi. Üzerimdeki battaniyeyi hışımla çekti. Bacaklarımı karnıma çekip kollarımla kenetlemiştim gözlerimi de sımsıkı kapatmıştım. Sesi çok kalın değildi ama sert bir dille söylemişti. "Bana bak" dedi. Bakamadım, bu sefer bağırdı. Ürktüm ve doğruldum. Ona baktım, daha doğrusu gözüm elindeki 2 bardak süte gitti. Bana uzattı, şaşkınlıkla elinden aldım, bardak ılıktı. Şaşkınlığım yüzüme yansımış olmalı ki o da benim yüzüme garip bir ifadeyle bakıyordu. İfadesini çözememiştim fakat her türlü kızgın baktığını farkettim. Alnına düşen saçları koyu kumral ve dalgalıydı. Gözleri büyük ve okyanusu andırıyordu. Sol gözünün altında bir yara izi vardı. Alnı, kaşlarını çatmaktan kırışmıştı. Yaşı çok büyük değildi 25 26 civarı olsa gerek. Boyu epey uzundu, ne zayıf ne şişmandı.
Gözlerini gözlerime dikmişti, belli ki sütü içmemi bekliyordu. İşkillenmiştim, kim bilir belki içinde uyuşturucu madde ya da zehir vardır. Hala bana bakıyordu içindekileri umursamayıp büyük bir yudum aldım. Ballı ve ılıktı hala şaşkınlıkla etrafima bakıyordum. Ona baktığımda sütünü iştahla içtiğini gördüm. Bitirip bardağını tahta sehpaya koydu. Bakışları tekrar bana döndü muhtemelen sütümü bitirmemi bekliyordu. Gözlerimi kaçırıp sütümü kafaya diktim. Bardağımı aldı ardından bana mendil verdi. Ağzımı sildim ve kenara koydum. Bakışları bacaklarımda dolanıyordu, kaşlarımı çatıp ona baktım. "Bacakların..." dedi. Bakışlarımı bacağıma çevirdim. Tırnak izleri vardı, bazı yerler ise kanıyordu. Yaraları görünce acısını hissettim. Korkudan tırnaklarımı bacağıma geçirmiştim belli ki fakat daha anca bilincine varıyordum. Gözlerini tekrar bana dikip sordu. "Bir bardak daha ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Kurusu
ActionGül kurusu rengi, korku yaydı bedenime, kalbim tekledi, titredim...