Zawgyi
အဲ့ေနာက္စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း မိန္းကေလးရဲ႕မ်က္လံုးမ်ားမွာ လံုးဝပြင့္သြားေပသည္။
ခဏအတြင္းမွာပင္ ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ကင္းမဲ့ေနတဲ့ မ်က္ဝန္းၾကည္ၾကည္ေတြထဲ၌ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ပံုရိပ္က ထင္ဟပ္လာေပ၏။ သူမက ေတြေတြႀကီးစိုက္ၾကည့္မိေနၿပီးမွ၊ သူမမ်က္ဝန္းမ်ားက အလ်င္အျမန္ပင္ မႈန္ရီေဝဝါးလာေတာ့သည္။ မ်က္ရည္မိုးသီးေတြျဖစ္တည္လာလ်က္၊ သူမရဲ႕မ်က္ဝန္းမ်ားမွ တလိမ့္လိမ့္စီးက်လာ၏; ၎တို႔က တစ္စက္ၿပီးတစ္စက္ အဆံုးအဆမဲ့စြာက်ဆင္းလာေပ၏. . .
"နန္႐ွီ..." လုထင္းေ႐ွာင္တစ္ေယာက္ ေကာင္မေလးရဲ႕မ်က္ရည္မ်ားေၾကာင့္ ေဆာက္တည္ရာမရျဖစ္သြားသည္၊ "ဘာျဖစ္လို႔လဲ? ဘယ္နားထိခိုက္သြားလဲ? ေတာင္းပန္ပါတယ္၊ ကိုယ္ လာတာေနာက္က်သြားတယ္... မငိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္... ကိုယ္ မင္းကိုေဆးရံုပို႔ေပးမယ္... မင္း... မငိုနဲ႔ေတာ့ေလေနာ္?"
သူ႔ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုး ရပ္တန္႔သြားမတတ္ပင္။
နန္႐ွီ႕မ်က္ဝန္းမ်ားက ရဲတြတ္ေနကာ သူမမ်က္ႏွာေပၚသို႔ မ်က္ရည္မ်ားကက်ေနတုန္းပင္။ သူမလက္ေျမာက္ဖို႔ ႀကိဳးစားလိုက္ေပမယ့္ လမ္းတဝက္မွာတင္ျပန္က်သြား၏။
"မင္း ထ,ခ်င္လို႔လား?" လုထင္းေ႐ွာင္က သူမ ထႏိုင္ရန္ အျမန္ေျပးကူလိုက္သည္။
သူမကို အိပ္ယာေပၚကမဖို႔ သူလုပ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာပင္ ႐ုတ္တရက္ သူမလက္ေတြက သူ႔လည္ပင္းကို လွမ္းဖက္လိုက္ေတာ့သည္။ သူ႔ပခံုးေပၚဝယ္ သူမေခါင္းကနစ္ဝင္လ်က္ ငိုေႂကြးမႈေၾကာင့္ သူမတကိုယ္လံုးက တုန္ယင္ေနေပသည္။ သူမမ်က္ရည္မ်ားက သူ႔လည္ပင္းမွတဆင့္ စီးက်သြားၿပီး သူ႔အက်ႌကိုစိုရြဲသြားေစသည္. . .
သူ႔ႏွလံုးသားကို ဓားနဲ႔မႊန္းလိုက္သကဲ့သို႔ လုထင္းေ႐ွာင္ခံစားရ၏။ သူ႔ရဲ႕ႀကီးမားတဲ့လက္ေတြက သူမကိုအထိအခိုက္မခံတဲ့ ေႂကြ႐ုပ္လိုမ်ိဳး ခပ္ဖြဖြေလးပုတ္ေပးလာသည္၊ "မေၾကာက္နဲ႔ေနာ္... အဆင္ေျပသြားပါၿပီ... အားလံုးအဆင္ေျပသြားပါၿပီ... ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္... ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..."
YOU ARE READING
သားတစ္ေယာက္ဆို...အေဖလိုက္ပြဲ![ျမန္မာဘာသာျပန္]အတြဲ၂ Z+U
Romanceအပိုင္း ၁၀၁ မွ ... သားတစ်ယောက်ဆို...အဖေလိုက်ပွဲ![မြန်မာဘာသာပြန်]အတွဲ၂ Zawgyi/Unicode အပိုင်း ၁၀၁ မှ ...