အခန္​း(၁၂၅) ​ေပါက္​စီ​ေလးစိတ္​ဆိုး​ေနတယ္

7.8K 890 30
                                    

Zawgyi

က်န္​းမုရယ္​မွာ အႀကီးအက်ယ္ေခါင္းကိုက္​ေန၏။ "ဒါ​ေပမယ္​့ လက္​႐ွိ႐ိုက္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ဇာတ္​ကား​ေတြက​ေရာ ... အဲ့ဒါ​ေတြပါ cancel လုပ္​လိုက္​ရမွာလား?"

လိန္​မင္​သည္​ သူ႔ဘာသာတစ္​ကိုယ္​တည္​း တီးတိုးတြက္ခ်က္​ၿပီး​​ေတာ့၊ "အဲ့​ေလာက္​မလိုဘူး. <The World> က ​ေ႐ွး​ေခတ္​ကိုအ​ေျခတည္​ထားတဲ့ ဇာတ္​ကား​ဆို​ေတာ့၊ သူတို႔မွာ ဇာတ္​ဝင္​အခန္​း​ႀကီး​ေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိ​ေနမွာပဲ.

တစ္​ကားလံုးၿပီးဖို႔ အခ်ိန္​အ​ေတာ္​ၾကာယူရလိမ္​့မယ္​. မင္​းပါတဲ့အခန္​း​​ေတြကို ​ေနာက္​ဆံုးမွ႐ိုက္​ဖို္႔ ငါ ဒါ႐ိုက္​တာႀကီးနဲ႔ ​ေဆြး​ေႏြးလိုက္​မယ္​၊ အဲ့ဒါ​ေတြကို ႐ိုက္​​ေနတဲ့တစ္​ခ်ိန္​လံုး ကုန္​က်စရိတ္​​ေတြကိုလည္​း ငါတို႔တာဝန္​ယူလိုက္​မယ​္​​ေလ.

အဲ့လိုဆိုရင္​​ေတာ့ ​ေကာခ်ီ႐ွန္​း ​က်ိန္​း​ေသ​ေပါက္​လက္​ခံမွာပါ"

က်န္​းမုရယ္​သည္ စိတ္႐ႈပ္​႐ႈပ္​ျဖင္​့ ​ေခါင္​းကိုတဗ်င္​းဗ်င္​းကုတ္​လိုက္​၏၊ "ဒီလိုပဲ လုပ္​ရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့. အခုတ​ေလာဘာ​ေတြ ​ေသာက္​တလြဲျဖစ္​​ေနမွန္​း မသိဘူးကြာ?

HNနဲ႔ ပူး​ေပါင္​းမယ္​့ကိစၥကလဲ ၿပီး​ေတာ့မွာကို၊ ဘာ​ေတြ ထ,ျဖစ္​မွန္​းမသိဘူး. Kiss scene ႐ိုက္​တုန္​းကလည္း ​ေႏြ​ေခါင္​​ေခါင္​ႀကီးမွာ မိုးသီး​ေတြပါ ​ေႂကြလာရတယ္​လို႔ ..."

က်န္​းမုရယ္​ ​ေျပာ​ေလ​ေလ၊ တစ္​ခုခုကမူမမွန္​သလို ခံစားရ​ေလ​ေလ။ ​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့ က်န္​းမုရယ္​တစ္​​ေယာက္​ သူ႔​ေမြ႔ရာကိုလက္​သီးျဖင္​့ ထိုး​ေတာ့၏၊ "ခ်ီးပဲ! လုထင္​း​ေ႐ွာင္​! ခင္​ဗ်ားႀကီး မ႐ွက္​တတ္​ဘူးလား--"

...

လုအိမ္​​ေတာ္​၌။

ပါးပါးက အရက္​မူး​ေနတဲ့ အန္​တီ​ေ႐ွာင္​႐ွီကို ခ်ီလာတာျမင္​​ေတာ့၊ ရတနာ​ေလးရဲ႕မ်က္​ႏွာက အျပစ္​တင္​စြပ္​စြဲမႈအျပည္​့ျဖင္​့​ေပ။

လုထင္​း​ေ႐ွာင္​သည္​ နန္​႐ွီကို အိပ္​ယာ​ေပၚတင္​လိုက္​ၿပီးတဲ့​ေနာက္​ သူ႔သားရဲ႕အၾကည္​့နဲ႔ ဆံုသြား​ေလ၏၊ သူမ်က္​ခံုးပင္​့မိသြားလ်က္​ ထို႔​ေနာက္​ဤသို႔ ႐ွင္​းျပ၏ ~ "ပါး ​ေသာက္​ခိုင္​းတာမဟုတ္​ဘူး"

သားတစ္​​ေယာက္​ဆို...အ​ေဖလိုက္​ပြဲ![ျမန္​မာဘာသာျပန္​]အတြဲ၂ Z+UWhere stories live. Discover now