အခန္​း(၁၀၃) ​​ေခြး႐ူးကိုက္​ခံရတာ ဘယ္​သူ႔အမွားလဲ?

10.6K 1.2K 26
                                    

Zawgyi...
တဆက္​တည္​းမွာပင္​ နန္​ရႊယ္​လ်ိဳလည္​း ဝင္​​ေရာက္​ကာ နားခ်လာ၏၊ "ဂ်ဴ နီယာနန္​စိတ္​ထဲ ... ဒါနဲ႔ပတ္​သတ္​ၿပီး မ​ေက်မနပ္​ျဖစ္​မွာ သိပါတယ္​ ... ဒါမဲ့ မင္​းလည္​း ဒီကိစၥမွာ အျပစ္​မကင္​းဘူး​ေလ.

​ေနာက္​ၿပီး မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ဒီလိုအခ်င္​းမ်ားတာ ကုမၸဏီကိုလည္​း သက္​​ေရာက္​မႈျဖစ္​​ေစတယ္​! ဒါမို႔​ အခုခ်ိန္​မွာ ငါတို႔​ေတြ ထိခိုက္​မႈနည္​းႏိုင္​သမၽွ နည္​း​ေအာင္​ လုပ္​ဖို႔ပဲ႐ွိတယ္​!"

နန္​႐ွီသည္​ ကုမၸဏီအက်ိဳးတြက္​ဆိုၿပီး ကုမၸဏီဘက္​က ရပ္​တည္​ကာ​ေျပာ​ေပး​ေနသည္​့ နန္​ရႊယ္​လ်ဳိကို တည္​တည္​ၿငိမ္​ၿငိမ္​ျဖင္​့ စိုက္​ၾကည္​့​ေလ၏၊ အဲ့​ေနာက္​ ဤသို႔ဆိုလာ၏၊ "စီနီယာ ... က်မမွတ္​မိသ​ေလာက္​က​ေတာ့ ... က်မကို အျမဲရန္​႐ွာတာဆိုလို႔ က်ာ့ခ်င္​းခ်င္​းပဲ႐ွိတယ္​၊ ၿပီး​ေတာ့ သူပဲ က်မကို သပုတ္​​ေလလႊင္​့​ေျပာ​ေျပာ​ေနတာ. က်မက​ေတာ့ အစ္​မခ်န္​းရဲ႕ သင္​​ေပး​ေနက်ျဖစ္​တဲ့ ကိုယ္​့ႏႈတ္​အမူအရာ ထိန္​းသိမ္​း၊ ကုမၸဏီကို အ႐ွက္​ရ​ေအာင္​မလုပ္​နဲ႔ ဆိုတဲ့အတိုင္​း၊ က်မကိုယ္​့ကိုယ္​ကို အျမဲထိန္​းထိန္​းသိမ္​းသိမ္​း​ေနခဲ့တာပါ. က်မ သည္​းခံၿပီး တိတ္​တိတ္​​ေလးပဲ​ေနခဲ့တာ. က်မ သပုတ္​​ေလလႊင္​့ အ​ေျပာခံရတုန္​းက​ေတာင္​ ... က်မ ကုမၸဏီကို​ ဒုကၡမ​ေပးရဲဘူး၊ တခ်ိဳ႕စိတ္​​ေကာင္​း႐ွိတဲ့ ျပည္​သူ​ေတြန​ဲ့ လုပ္​​ေဖာ္​ကိုင္​ဖက္​​ေတြက က်မအတြက္​ ​ေ႐ွ႕ကရပ္​တည္​လႈပ္​႐ွား​ေပးလို႔သာ က်မနာမည္​႐ွင္​းသြားခဲ့တာ"

"အခု ပရိသတ္​​ေတြနဲ႔ ျပည္​သူ​ေတြ စိတ္​ဆိုး​ေနရတဲ့ အ​ေၾကာင္​းက က်ာ့ခ်င္​းခ်င္​းက တိတ္​တိတ္​ပုန္​းမယားငယ္​ ျဖစ္​​ေနတယ္​ဆိုတာ​ေၾကာင္​့ပဲ. အဲ့ဒါ က်ာ့ခ်င္​းခ်င္​းက ကုမၸဏီကို မငဲ့ဘဲ သူ႔စိတ္​​ေပ်ာ္​ရာလုပ္​လို႔ ျဖစ္​တာမဟုတ္​လား? ၿပီး​ေတာ့သူက တစ္​ကုမၸဏီထဲက အႏုပညာသည္​အခ်င္​းခ်င္​းကို ​ေခ်ာက္​ခ်လိုက္​​ေသး၊ အာ့မို ကုမၸဏီ​ေတာင္​ နာမည္​ပ်က္​ရတယ္​. စီနီယာ​ေရ ... ​ေခြး႐ူးကိုက္​ခံရတာကို ... စီနီယာ့အမွားလို႔ဆိုမလား ဟင္​?"

သားတစ္​​ေယာက္​ဆို...အ​ေဖလိုက္​ပြဲ![ျမန္​မာဘာသာျပန္​]အတြဲ၂ Z+UWhere stories live. Discover now