အခန္​း(၁၂၀) ခမ္​းနား​ေသာ​ေသဆံုးျခင္​း

7.5K 917 54
                                    

Zawgyi

ဆုယန္​ ျပန္​သြားၿပီး​ေနာက္​ က်န္​းမုရယ္​သည္ နန္​႐ွီ႕ကို ငဲ့​ေစာင္​းၾကည္​့လိုက္​ၿပီး ​ေအးတိ​ေအးစက္​​​ျဖင္​့ ​ေငါ့​ေတာ့​ေတာ့​ေျပာလာ၏။ "ဒါအရင္​က နင့္​ကိုနာက်င္​​ေစခဲ့တဲ့ နင့္ရဲ႕အခ်စ္​စစ္​ဆိုသူႀကီးမလား? တကယ္​ပဲ နင္​့မ်က္​လံုးက ျပႆနာ႐ွိ​ေနၿပီ!"

နန္​႐ွီသည္​ သူမမ်က္​လံုးကို ​ေျဖး​ေျဖး​ေရြ႕လိုက္​ရင္​း၊ "နင္​့မ်က္​လံုး​ေတြလည္​း တစ္​ခုခုမွား​ေနၿပီလို႔ ထင္​တယ္​. ဆုယန္​လိုလူမ်ိဳးက အမွတ္​​ေပးမယ္​ဆို ၁၀ မွတ္​မွာ ၉ မွတ္​​ေလာက္​ပဲ ႐ွိတယ္​၊ သိလား?"

ဒါကိုၾကား​ေတာ့ က်န္​းမုရယ္​ ေပါက္ကြဲသြားသည္။  "ဝက္​သယ္​ဖက္​၊ သူက ဘယ္​​လို​ေၾကာင္​့ ၉ မွတ္​ရရတာလဲ!?"

နန္​႐ွီက ရင္​ထဲကမပါတပါအသံျဖင္​့ ​ေျပာလာ၏၊ "သူက ငါအရင္​က ခ်စ္​ခဲ့တဲ့သူ​မို႔!

သူ႔ကို ​​ေပါ​ေပါပဲပဲလို႔ ​ေျပာရင္​ ငါ့မ်က္​ႏွာကို ျဖတ္​႐ုိက္​သလိုျဖစ္​မွာ​ေပါ့? ဘယ္​လိုပဲျဖစ္​ျဖစ္​​ေလ၊ ငါ့အျမင္​နဲ႔ပဲၾကည္​့ၾကည္​့ ... တျခားသူအျမင္​နဲ႔ပဲၾကည္​့ၾကည္​့ အနည္​းဆံုးသူက ၉ မွတ္​​ေလာက္​​ေတာ့ တန္​ပါတယ္​ဟ"

"သူ႔႐ုပ္​ရည္​က နင္​့လိုမ်ိဳး အၾကည္​့​ေလးတစ္​ခ်က္​နဲ႔ လူ​ေတြကို သိမ္​းပိုက္​ႏိုင္​တဲ့ ႐ုပ္​ရည္​မဟုတ္​​ေပမယ္​့၊ သူ႔ရဲ႕အျပဳအမူစ႐ိုက္​နဲ႔ဆို သူမ႐ႈံးႏိုင္​ပါဘူး.

သူက ​ေႏြး​ေႏြး​ေထြး​ေထြးပ်ဴပ်ဴငွါငွါပံုစံမ်ိဳး​ေလ; နတ္​သမီးပံုျပင္​ထဲက မင္​းသား​ေလးလို. သမိုင္​းပံုျပင္​ထဲမွာ​ဆို ရည္​မြန္​တဲ့အမ်ိဳး​ေကာင္​းသားလို. အိုဟယ္​၊ သူက ဘယ္​သူနဲ႔မတူတဲ့ ႐ိုးသား​ေျဖာင္​့မတ္​တဲ့ လူႀကီးလူ​ေကာင္​းတစ္​​ေယာက္​​ေလ...

အ႐ိုးသားဆံုး​ေျပာရရင္​၊ သူ႔ပံုစံက ငါဆယ္​​ေက်ာ္​သက္​အရြယ္​တုန္​းက အႀကိဳက္​ဆံုးျဖစ္​ခဲ့တဲ့ပံုစံမ်ိဳး​ေလ၊ အဲ့လို​ေဖာ္​​ေရြၾကင္​နာမႈ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ငါျမင္​ျမင္​ခ်င္​း ႀကိဳက္​သြားခဲ့တာ!"

ၾကားရသည္​ႏွင္​့အမၽွ က်န္​းမုရယ္​ ရင္ဘတ္ထဲရွိမီး​ေတာက္​သည္ ပို၍ ပင္ပူေလာင္လာ၏။  "ဖာခ္​့၊ ​ေ႐ွာင္​နန္​႐ွီ ... သူ႔ကို ခံစားခ်က္​႐ွိ​ေန​ေသးတာလား? နင္​ သူ႔ကို ခ်ီးမြမ္​းခန္​းဖြင္​့​ေနတာ ​ေကာင္​းကင္​ဘံုထိ​ေရာက္​​ေတာ့မယ္​!"

သားတစ္​​ေယာက္​ဆို...အ​ေဖလိုက္​ပြဲ![ျမန္​မာဘာသာျပန္​]အတြဲ၂ Z+UWhere stories live. Discover now