Viezli sme sa autom smerom ku škole. Nastal náš prvý deň na novej škole. Ten mesiac prázdnin prešiel ako nič. Strávili sme ho trénovaním, hraním a skladaním piesní. Teda aspoň ja. Bonga mala súkromné hodiny spevu. Kyung Mi a Soo - Gookie mali toho menej. V podstate trénovali len hru na svoje nástroje. ja som mala navyše tie poondiate hodiny chôdze. Chodila som sem a tam niekoľko hodín vkuse. Stále ma len komandovala.
Flashback
,,In Ahaya, musíš sa viac vystrieť. Chodíš dosť zhrbená." Ha - Joon ku mne pristúpila a chytila ma za plecia. Potiahla ich smerom dozadu. Lakte mi ohla a poza chrbát mi prestrčila rúčku od metly.
Ruky mi tŕpli a prsty som si pomaly necítila. Nie len, že sa mi na nich urobili malé pľuzgiere od neustáleho prehrávania piesní, ale ešte mi ich tu aj neustále naťahuje.
Povzdychla som si a v nastavenej póze som sa prechádzala ešte niekoľko minút. S povzdychom som uvoľnila ruky a rúčka metly s rachotom dopadla na zem.
,,Ja už mám toho na dnes dosť! Môžem ísť už domov?" prosila som Ha - Joon so slzami v očiach. Tá sa na mňa prekvapene pozrela. Nikdy som sa nesťažovala ale na dnes som toho už mala naozaj dosť. Boleli ma ruky aj chrbát.
,,Ešte dve minúty a potom utekaj." usmiala sa na mňa.
,,Haló, zem volá In Ah!" pred očami mi mávala rukou Kyung Mi. Zmätene som sa na ňu pozrela a rukou som si uhládzala uniformu. Bola som nervózna.
,,Nad čím si premýšľala?" Soo - Gook zdvihla hlavu od mobilu a skúmavo sa na mňa zahľadela.
,,Som nervózna. Je to prvý krát čo som v triede bez Cha Bong. Už od škôlky sme boli stále v jednej triede. Je to proste divné." priznala som sa.
,,Tiež ma to zaskočilo. Ale vraj to urobili naschvál. Aby sme spoznali aj iných ľudí." Bonga sa na mňa usmiala a znova sa otočila k oknu a prestala nám venovať pozornosť.
Vymenili sme si pohľady. Udivovalo ma, koľko toho Bonga vie. A hlavne kedy mala možnosť zisťovať to. Prakticky sme nemali skoro žiaden čas.
Pomaly sme sa posúvali v premávke a v aute sa rozhostilo ticho. Každá z nás sa venovala svojej činnosti. Baby pozerali do mobilov a ja som sa rozhodla počítať čierne autá. Z ničoho nič mi pípol mobil.
Usmiala som sa a vložila som mobil do tašky. Pomaly sme prichádzali ku škole. Moja nervozita narastala. Dnes sme tu mali stráviť celý deň a potom sme mali voľno. Prvý krát po mesiaci nám dali voľno. Ale mala som pocit, že zajtra to bude hardcore.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Please, help me
FanficIn-Ah si chce splniť spolu s kamarátkami svoj sen. Založia si spoločne kapelu. Aj napriek pochybnostiam okolia sa im podarí uspieť. No po niekoľkých nešťastných udalostiach sa In-Ah utiahne do seba a kamarátky čaká ťažká skúška. Nielen priateľstvo...