Nakoniec som sa prebrala s tranzu, obnovila časové pásma a rozbehla som sa oproti nemu. On sa už medzi časom stihol otočiť chrbtom ku mne a pokračovať v ohrievaní večere. Pribehla som ku nemu, odrazila som sa od zeme a vyskočila mu na chrbát. On pohotovo zareagoval a chytil ma pod zadkom.
Hlavu som si položila na jeho rameno a držala som sa ho, ako kliešť. Nechali sme večeru, večerou a takto sme behali po byte. Nakoniec sme skončili rozvalený na koberci. Ležali sme vedľa sebe zdochnutý a celý spotený. Myslím, že susedia nebudú nadšený, keďže sme dupotali, ako také stádo divých koní. Chcela som sa postaviť na nohy no nejako mi to nešlo. Juro je šikovnejší a automaticky vyskočí na tie jeho dlhé nohy, natiahne ku mne ruky a pomôže mi postaviť sa. To som už aj ja na nohách. Rozhodnem sa ísť osprchovať, keďže som celá spotená, ako taká myš. Vyberiem sa teda do kúpeľne.
" Kam ideš?" Počujem za sebou Jurajov hlas.
" Hodiť si sprchu, som celá lepkavá." odpoviem mu, no neunujem sa mu otočiť tvárou a pokračujem smer kúpeľňa. Už som takmer dnu keď ešte zakričí.
" POČKÁM NA TEBA S VEČEROU!!!" Iba sa pousmejem a odkričím mu naspäť.
" S INÝM ANI NEPOČÍTAM DARLING !!! " Som si sto percentne istá, že nad tým pokrútil hlavou a pousmial sa.
Zatvorím za sebou dvere a pustím vodu na sprche nech sa poriadne nahreje. Zatiaľ sa vyzlečiem a hodím veci do koša na prádlo. Strčím jednu nohu do sprchy, aby som sa uistila, že voda má správnu teplotu a vleziem si dnu. Po cca desať minútovom sprchovaní sa a dumaní nad Jurajom vyleziem zo sprchy a utriem sa do uteráku. Chcem siahnuť po oblečení no zistím, že tu žiadne nemám.
" Do šľaka aj so mnou!" Zahreším, zoberiem čistú, najdlhšiu osušku, aká sa v kúpeľni nachádza a zabalím sa do nej. Ešte sa pre istotu pozriem do zrkadla či je všetko zakryté, čo má byť a výndem s kúpeľne. Môj plán znie: "Dostať sa s kúpeľne čo najnenápadnejšie do izby, rýchlo sa obliecť a zamieriť si to do kuchyne. "Môj dokonalý plán by mi aj bol vyšiel, keby Juraj nebol vychádzal akurát s obývačky. Zostal stáť na mieste a mohol si na mne oči nechať. Ja som s ťažka prehltla hrubú hrču v hrdle a vybrala sa oproti nemu. Zastala som tesne pred ním. Opäť sme si hľadeli do očí. Tento krát to však nebol Juraj ktorý prerušil tento zdĺhavý očný kontakt. Výnimočne som to bola ja. Pomalými krokmi som ho obišla a otvorila dvere hneď za ním, ktoré viedli do mojej izby. Dala som si na seba spodnú časť spodného prádla. Alá: ponožky a nohavičky. Na podprsenku som sa vykašľala, nemám na to náladu takto večer, aby ma tlačila. Oblečiem si ešte voľné tepláky a XL tričko. Výndem z izby a prejdem do kuchyne, kde ma už za stolom čaká Juraj s večerou. Takmer začnem od samého hladu slintať nad tými cestovinami.
Usadím sa za stôl, ešte si poprajeme dobrú chuť a obaja sa pustíme s chuťou do cestovín, akože môžem vám povedať, že boli viac než vynikajúce. Po celom tomto ceremoniály sa usadíme s karamelovým pop-cornom na gauči. Opriem si hlavu o jeho rameno a pustíme si nejaký horor počas ktorého sa na neho celá lepím ako taká žuvačka. Večer alebo skôr noc ukončíme horúcou čokoládou a vyberieme sa spať.
Počas dňa sme postupne postovali na instagrame obaja nejaké fotky . Môžete na nich vidieť, aké blbiny sme stvárali.
_________________________________________
_ANNA TOTH_♡💬>
1578 páči sa mi to
ANNA TOTH Dance attempt with JURAJ SLAFKOVSKY
comments:💬
KATARINA.L Cute:)...
JURKO FUNPAGE :)_________________________________________
JURAJ SLAFKOVSKY♡💬>
8970 páči sa mi to
JURAJ SLAFKOVSKY princess ANNA TOTHComments:💬
JURKO FUNPAGE awww
JURAJKOO sú spolu ?
JURKO FUNPAGE nie iba best friends veď to má v profile
_________________________________________
YOU ARE READING
Olympic
FanfictionHokej je moja vášeň, žijem ním, snívam o ňom, milujem ho celým srdcom a nie som jediný. Sledujte hokejový príbeh mňa a Anny . UPOZORNENIE!!! Príbeh nie je podľa skutočnej udalosti. Niektoré postavy reálne existujú, no sú len použité, ako postavy pr...