11.

226 18 4
                                    

- Eva!!! Ez most mi a faszom volt?!?- kérdezte megemelt hangerővel.
- Ne beszélj így velem azok után a mit velem csináltál te seggfej!!!- kiabáltam. Ennyi elég is volt mindenki ott termett valahol a folyosón vagy éppen a lépcsőn. Tök mind1 csak lássák mi történik.
- Jól van! Akkor mit csináltam?- nyugodott le. Idegesen felnevettem.
- Még kérdezed? Elmondom neked hogy deszkásparkba megyünk erre mit csinálsz? Van pofád odavinni az új barátnőcskédet!- kiabáltam.
- Milyen barátnő... Jaaaa... Az csak Niki.- mondta teljesen nyugodtan. Azt hittem a torkának ugrok, szétvetett a harag.
- KICSIT SEM ÉRDEKEL HOGY HOGY HÍVJÁK!!- ordibáltam. Aztán nyugodtan folytattam.- Az viszont igen hogy mit tettem amiért ezt érdemeltem...- mondtam és George kinyitotta előttem a szobájuk ajtaját. Bementünk mind3man. Én csak leültem az ágyra. Idegesen rángattam a lábam, majd szétvetett a düh.
- Na jó le kell adnod a haragodat mielőtt valaki komolyan megsérül!- amint ezt kimondta Georgeből kiszaladt a nevetés de a kezét gyorsan elé kapta.
- Folytassátok csak! Én csak félrenyeltem!- mondta próbálva a legkomolyabb maradni.
- Figyelj ez szívott valamit?- néztem értetlenül Clayre. Aki viszont szintén értetlenül nézte jövendőbeli férjét.
- Fogalmam sincs... De teszek 5£ hogy igen.- vette elő a zsebéből a bankjegyet amit Gogy ki is kapott a kezéből.
- Márpedig nem szívtam szóval elbuktad! Hehe.- mondta.
- Na jó!!! Szóval üss gyomron! Amilyen erősen csak tudsz. Hogy kiszálljon belőled minden harag.- fordult felém.
- Az nem lesz jo....- kezdte volna George de félbeszakítottam.
- Oké!- mondtam és gondolkodás nélkül adtam neki egy gyomrost. Dream hangja rögtön 2 oktávot ugrott felfelé és a földön összerogyva magzatpózban nyöszörgött.
- Szóval azt akartam mondani hogy nem jó ötlet mert van egy kis karate múlt Eva mögött de úgy érzem már rájöttél.- mondta gogy.
- Igen. Kösz George.- nyöszörögte még mindig a padlón fekve dream. Nagy nehezen aztán felállt.
- Na gyere... még le kell kezelni a horzsolásokat.- és elment az asztalához és felvett egy papírzscskót. Belenyúlt és kivett belőle egy doboz Betadint.
- Kösz innen menni fog.- mentem oda és vettem ki a kezéből. Nem akartam már tovább az idejüket rabolni így bementem gyorsan az emeleti fürdőszobába és vattakornogokat kerestem. Aztán rájöttem hogy a vattakorongok a bőröndömbe vannak ami pedig a szobánkban. Nagyon jó. Szóval elindultam. Éreztem ahogyan gyorsabban ver a szivem minnél közelebb érek ahhoz a bizonyos ajtóhoz. Ahol tegnap még szórakozottan pózoltam Tommynak aki csak a fehérneműmet az ujján pörgetve röhögött. Vagy ahol először beléptem a szobába ahol a félmesztelen Tommy várt. Szépen egymás után villantak be az elmúlt 2 nap eseményei. Szerettem Tommyt. Még akkor is, ott is. Ahogy az ajtó előtt álltam. Még mindig teljesen bele voltam esve. De ő nem érzett így irántam. Egy kis időtöltés voltam neki vagy valami ilyesmi... Erőt vettem magamon és végül egy hatalmas sóhajtás után lenyomtam a kilincset és bementem. Tommy az asztalánál ült és videót vágott. Amikor beléptem a fülesét azonnal szinte ledobta magáról és a székből felugorva sietett hozzám. Gyorsan megölelt. Én nem viszonoztam ezt, csak ellöktem a fiú ölelő kezeit.
- Eva... Mi a baj?- kérdezte könnybe lábadt szemekkel.- És mi történt veled?- úgy tűnik most vette észre a horzsolásokat és a nagy összehúzót a szemöldökömön.
- Összetörtél és kihasználtál az történt Tom. Az történt.- feleltem egyszerűen és odaléptem a bőröndömhöz amiben már csak nagyon kevés cucc várta hogy végre a helyükre kerüljenek. Köztük a vatta korongok.
- De Eva nem értem beszéljük meg légyszi...- könyörgött és megint meg akart ölelni de mostmár erőszakosabban válaszoltam.
- Ne érj hozzám!- mondtam és megcsaptam a felém nyúló kezét.
- De ne kérlek!- és megragadta a csuklómat.
- Azt mondtam hogy hagyj béken!!- mondtam miközben hatalmas könnycseppek gurultak le az arcomon. Ezt látva Tommy elengedte a csuklómat én pedig visszarohantam a fürdőszobába. Pár mozdulattal lekentem a horzsolásokat amelyiket kellett azt leragasztottam. Ránéztem a telómra. Már 21:47 volt szóval úgy voltam vele hogy elvonulok aludni. Amikor beléptem Willék szobájába csak Will volt ott. Ekkor esett le hogy Alexet nem nagyon láttam a deszkáspark óta. Will ott ült a számítógépjénél és még mindig streamelt. Geogesser-rel játszott.
- Szia!!- köszönt kedvesen.- Mizujs? Jól vagy?- gyorsan levette a fülhallgatóját és kikapcsolta a mikrofonját.
- Nem tudom. Megjátssza hogy nem tud semmit. És ez annyira fáj...- mondtam.
- És ha tényleg nem tudja mit csinált? Mm kimondtátok egymásnak valaha hogy mit éreztek?
- Nem. Mm megpróbált megcsókolni én pedig azt hazudtam neki hogy van valakim akivel alakulnak a dolgom de aztán rendeztük azt az egészet. - magyaráztam.
- És ha tényleg csak egy baráttal sétált?- kérdezte.
- Nem tudom azt mondta hogy Freddivel lesz aztán megjelent a parkban egy szőke csajjal. ((Mostmár pink de nem tudom átváltoztatni xdd-író))- sóhajtottam.
- Tudsz róla mást is vagy csak annyit hogy szőke?- kérdezte nagyon nyugodt hangon ami engem is megnyugtatott. Nem érdekelte hogy most a fanjai összezavarodva várnak a képernyő előtt. Ő csak azt akarta hogy jobban legyek.
- Valami Niki a neve vagy mit tom én ezt is csak úgy nekem vágta...- hadartam.
- Niki? Szőke? Ohh nee- nevetett fel.
- Most mi olyan vicces?-nem értettem semmit.
- Jajj bocsi! Nem téged csak ez az egész... - nyugodott le végül. - Az Niki volt. Tommy egyik közeli barátja. Soha nem jönnének össze.
- Nem érdekel láttam amit láttam!!- makacsoltam meg magam.
- Szerintem adnod kéne neki egy esélyt hogy jóva tegye a dolgokat.- nézett rám aggódva amikor hirtelen kordult egy nagyot a gyomrom. Nem ettem semmit reggeli óta.
- Eva... Mikor ettél utójára?- tette fel a rettegett kérdést.
- Nem sokkal ezelőtt vacsiztam.- hazudtam.
- Ahha persze. Most elmegyünk kajálni valahova oké?- mondta és már pattant is fel.
- 1. Stream.- mutattam a monitorra.- 2. Nem kell nem vagyok éhes.
- Hallottam! Ezt nem fogod csinálni amíg velünk laksz. Nem fogom engedni hogy egy kis hülyeség miatt éhezz!!- mondta határozottan.
- Jó de akkor nem mondod el se Georgenak se Dreamnek!
- Oké.- egyezett bele és egy cuki kisujjesküvel megpecsételtük. Az ő ujja sokkal nagyobb volt mint az enyém. Cuki volt xdd.

I'm your Woman! SzünetelWhere stories live. Discover now