Tommy szemszöge:
⚠️TW BlOOD⚠️
Az elmúlt 2 napban pontosan meg tudom mondani hány szót váltottunk összesen Evaval. 0-át. Sőt látni is alig láttam. Talán egyszer. Jó mondjuk én se mozdultam ki nagyon a szobámból. Csak a telómat nyomkodtam és vártam hogy teljen az idő. Hogy nyíljon az ajtó, rajta ő lép be, a sok kihurcolászott cuccával együtt és csak annyit kérdez maradhat-e. Megölelem elmondom neki mennyire szeretem megölelem és megcsókolom.
És talán arra is vártam hogy felejtsek. Hogy felejtsem el az illatát, amikor énekeltünk vagy amikor reggel együtt ébredtünk. Nem tudtam. Soha se tudnám. Nem tudtam nem szeretni egy pillanatig se. Why does it feel so good but hurts so bad?
Konkrétan lent kellett maradnom a nappaliban amíg ő átöltözik. Nevetséges. Legalább annyira mint Will mostanában. Ez az egész "baby" cucc is. Nem nagyon értem mivel eleve 11 év különbség van köztük. Szóval együtt nem lehetnek? Vagy igen? A gondolataimból Eva szakított ki aki lejött az emeletről és odament a srácokhoz beszélgetni. Will persze rögtön körbeugrálta.
- Jajj de jól nézel ki baby!!- kiáltott fel. Aztán folytatták a beszélgetést de ő is becsatlakozott. Nem ám akárhogy. Beállt Eva mögé. Úgy ahogy én is beálltam és átkaroltam még az első közös reggel. Éppen mielőtt teljesen elveszítettem a fejem és balhét csináltam volna Karl zavart meg amikor kijött a fürdőszobából.
- Mehet a kövi.- mondta hangosabban hogy hallja mindenki. Felpattantam és elindultam a fürdő felé. Elhaladtam a társaság mellett is és nagyon meglepő módon nem vertem be Willbur kurva nagy homlokát. Önkontroll 5-ös.
Amint viszont beértem a fürdőszobába nem bírtam tovább ki kellett adnom a dühömet. Egyáltalán nem gondolkozva belevertem egy nagyot a falba. Viszont amire nem gondoltam. A bennem lévő düh sokkal nagyobb volt mint én azt hittem, a falat csodásan betörtem. ((Hopp a Setőfi Pándor-író)) Plusz a kezemből ömlött a vér. Amikor ezt megláttam belenyilalt a fájdalom. Gyorsan lehajoltam és a csap alatti szekrényben kerestem a kötszert amit meg is találtam nagy nehezen. Csakhogy közben mindenfelé került a vérből. Iszonyatosan fájt de valamilyen isteni csoda folytán sikerült bekötnöm. Aztán a vér rögtön átázott rajta. Kurvajó. Jobb megoldásra már időm nem volt ezért csak felkaptam a szürke shortomat (mi miatt alapból odamentem). A falat orvosolni sem volt már időm szóval visszamentem a nappaliba.
Dream amint meglátott rögtön rendezkedésbe kezdett.
- Most hogy a menyasszony is megér...- és nem fejezte be a mondatot mert a szeme a véres kötésemre tévedt- Tommy veled mi történt? Minden rendben?- kérdezte aggodalmasan.
- Persze jól vagyok... Csak megrántottam a csuklómat.- feleltem és felerőltettem egy mosolyt az arcomra. A kezembe mintha kést döfködtek volna közben de csak sikerült. Már mindenki engem nézett. Köztük Eva is akin nagyon meglepő módon ilyettség látszott. Egyáltalán nem számítottam tőle ilyen reakcióra. És talán még a kapcsolatunkban is jelentett volna valami előrehaladást ha WILL NEM ÖLELGETTE VOLNA KÖZBEN FOLYAMATOSAN HÁTULRÓL. Ez az egy picike dolog így eléggé lehetetlenné tette ezt.
- Ha megrántottad volna nem lenne véres. Biztos minden rendben?- kérdezősködött tovább Dream.
- Igen, persze!!- jelentettem ki határozottan.
- Jólvan akkor menjük!- és elindult mindenki szépen sorban kifelé. Én is mentem volna a többiek után de egy erős kéz megszorította a vállamat és visszarántott. Egy határozott mozdulattal szembe fordított önmagával amikor megláttam hogy Dream az.
- Tommy, ha bármi baj van csak szólj, oké? Akarsz ma játszani?- magyarázott mélyen a szemembe nézve.
- Igen és ahogy már mondtam: semmi bajom csak bezsibbadt a sok játéktól!
- Az előbb még azt mondtad hogy megrándult, nem?- kérdezte miközben gyanakvóan nézett végig rajtam.
- De! Jól vagyok esküszöm!- győzködtem.- Menni kéne a többiek után.- mondtam és gyorsan a többiek után siettem. Kb egy 15 percet sétáltunk amíg egy mezőhöz nem értünk. Nagy zöld terület volt néhány fával szegélyezve. Sapnap és Alex letették a kapukat egymással szemben ezzel kijelölve a pályát, amíg Clay egy fa alá leülve beállította a laptopot és a kamerát. El is indította a visszaszámlálót a stream kezdetéig. Mindenki odagyült szépen egykupacba. Én beálltam Sap mellé aki mellett Eva és mellette Will álltak.
- Ééééssss... liveban vagytok!- jelentette ki Dream török ülésben ülve a laptoppal a kezében.
- HI CHAT!!- kiabálta mindenki egyszerre. Majd Sapnap hirtelen két kézzel megfogta a két vállamat és átrántott a másik oldalára. Így kényszerített hogy helyet cseréljek vele. Szuper. Eva nem igazán foglalkozott a történtekkel.
- Ma egy nagyon izgi streamnek nézünk elébe ugyan is focizni fogunk!!- lelkesedett Karl.
- És van egy special vendégünk is- kezdte George.- velünk tart a hugom is, Eva! Köszönsz a nézőknek?- kérdezte.
- Nem!- jött rá az egyenes válasz- Csak viccelek! Hi chat!!- integetett egy cuki mosollyal az arcán.
Aztán Dream hirtelen felnevetett. Pont mint a kannában forró víz. Teljesen úgy hangzott.
- Jajj... Mi a fenét csináltatok? Tele van a chat Tommy×Eva shippel.- nevetett a laptop mögött.
- NINCS KÖZTÜNK SEMMI!!!- mondtuk hangosan teljesen egyszerre Evaval. Aztán mintha csak megbeszéltük volna idegesen egymásra néztünk. Mind a ketten duzzogva kaptuk el a tekintetünket és mérgesen sóhajtottunk fel.
- FEJEZD MÁR BE!!- förmedtünk egymásra. Gyorsan (szintén szinkronban) helyet cseréltünk a mellettünk állóval. A többiek szinte már a földön fetrengtek annyira nevettek.
- Nem hiszitek el... de ez nem volt megrendezve egyáltalán- mondta Alex két röhögés között.
- OH FOGD BE!- szólaltunk meg szintén egyidőben a lánnyal.
- Kezdjünk hozzá a meccshez mielőtt ezek itt kikaparják egymás szemét.- mondta George és mindenki felment a pályára. Kivéve Alex és Sapnap akik még valamit beszélgettek de nem sokkal később már ők is elfoglalták a helyüket.Sapnap szemszöge:
Eva és Tommy kis veszekedése után mindenki elindult a pályára amikor Alex visszarántott.
- Hallod Sap?- vette le a kezét a vállamról.- Fogadunk?- kérdezte egy kaján mosollyal az arcán.
- Ofc!! Miben?
- 5£ hogy még ma összejönnek!- bökött a fejével Eva irányába.
- Áááhhh... nem hinném!!- mondtam.
- Benne vagy?- kérdezte.
- Oké! Ha összejönnek tiéd a pénz ha nem akkor az enyém!!- nyújtottam a kezem egy kézfogásra. Alex megszorította kezem és mi is csatlakoztunk a többiekhez.
YOU ARE READING
I'm your Woman! Szünetel
FanfictionHalikaaaaa.... most egy Dream smp ff et hoztam nektek. jó szórakozást!!!! (btw gyönyörű vagy!!!!) ⚠️TW⚠️ -csúnya beszéd -vér -lehetnek benne egyesek számára felkavaró részek Eva Londonban élt a már-már celebnek számító bátyjával, Georgeval. Amí...