Eva szemszöge:
- Ne legyél már ennyire gyerekes csak menj le enni addig felöltözök.- kérletem.
- Jó...- mondta és kimászott az ágyból. Felállt és elindult kifelé. Amikor elment mellettem azért még egy gyors puszit nyomott a homlokomra és ment is tovább. Amint becsukta az ajtót villámsebességgel kezdtem öltözni mert tudtam hogy Tommy reggelije nem fog sokáig tartani. Egy bő nadrágot vettem fel egy fekete crop toppal és egy fekete zipzáras pulcsit. A hajamat leengedtem. Mivel egy asztalunk volt (az amin tommy setupja volt), leültem a gamer székébe és kitettem a sminkjeimet. Correktorral kijavítottam a bőrhibáimat, tettem fel szempillaspirált és egy kis szájfényt. A tubussal a kezemmel a tükörbe meredve lehetetlen arcot vágva kenegettem a számat amikor belépett Tommy.
- Ohh ne már... lassú voltam- szomorodott el.
Nem válaszoltam csak kuncogtam egy kicsit. És folytattam az előbbi tevékenységemet.
- Kapok egy kis rúzst én is?- állt meg mögöttem a fiú. Gyors mozdulattal visszatekertem a kupakot és felé nyújtottam.
- Tessék!- mondtam visszatartott nevetéssel.
- Nem így... a másik módon.- utalgatott.
- Rendben.- pattantam fel. Közelebb léptem hozzá. Hosszan belenéztem a szemébe.
- 2 napja se ismerjük egymást... szóval még várjál!- mondtam és Tommyból kitört a röhögés. Már 9 fele járt az idő szóval indulni akartam. Felkaptam a falnak támasztott deszkámat és a hátizsákomat majd kimentem a szobából egyenesen le a nappaliba.
- Jó reggelt!-köszöntem a kómásan kávézó zombi bagázsnak akik csak visszamorogtak valamit.- Karl felkelt már?
- Nem tom hogy tud-e még járni a tegnap esti hangokból ítélve...- mondta Alex. Mire mindenki csak felnevetett. Kivéve Sapnapet akinek nagyon pirult a feje. Másodpercekkel később megjelent Karl.
- Tudok jáni már ne is haragudj...- mondta majd játékosan nyakon vágta Alexet aki csak röhögött tovább.- Amúgy mizu? Mire kellek Eva?
- Azt akartam kérdezni hogy nincs-e kedved eljönni velem a deszkásparkba?- kérdeztem. Szegény Karl éppen válaszra nyitotta a száját amikor Tommy robogott keresztül a házon.
- Freddivel leszek! Sziasztok!- és már be is vágta az ajtót.
- Szóval...- kezdett bele Karl- Persze. 5 perc és itt vagyok.- mondta és indult felfelé.- Várj honnan tudtad hogy deszkázok?-torpant meg.
- Láttam tegnap a csomagjaid között...- feleltem.
- Én is csatlakozhatnék?- kérdezte Alex.
- Persze.- mondtuk egyszerre Karllal.
- Oké akkor megyek én is.- és a két fiú felment együtt az emeletre. Úgy 5 perc után tényleg megjelentek, indulásra készen a deszkáikkal a kezükben.
- Én vezetek.- pörgette meg lazán a kocsikulcsot az ujján Karl.
Kirohantunk a kocsihoz és Alexel szinte összeverekedtünk az anyós ülésért, de végül fogta magát és arrébtett úgy mindenestől szóval esélyem sem volt a továbbiakban. Röhögve szálltunk be és indultunk el a park felé. Délelőtt volt, csak kevés ember lézengett az utcákon. Ami nekünk most kifejezetten jól jött mivel akkor a deszkásparkban várhatólag 1-2 ember lesz rajtunk kívül. Karl talált egy szimatikus parkoló helyet, leparkolt mi meg kiszálltunk. Felsétáltunk a betontömbre. Egy ember sem volt a pályán. Egy cuki párocska üldögélt a padnál de deszka hiányában nem hittem hogy zavarni fognak. Spoiler nem zavartak. Szaladni kezdtem, majd a deszkát magam elé ejtettem és ráugrottam. Csináltam egy Klick-flipet és gurultam tovább. Amikor elértem a rámpához, leszálltam a deszkáról és lendületet véve felszaladtam a tetejére. Onnan néztem le a deszkásparkra. Integettem egyet a fiúknak akik még mindig a pálya szélén ácsorogtak szinte tátott szájjal. Felálltam és a deszkám hátsó kerekei hez tettem az egyik lábamat a másikat pedig az ég felé irányuló deszka felsőbb részére. ((Így:))
Be lehetett látni a park nagy részét. Éppen áthelyeztem a testsúlyomat az első lábamra hogy leguruljak amikor a pálya mellett észrevettem valamit. Vagyis valakit. Tommyt egy szőke csajt átkarolva sétálni. Már megállni nem tudtam a deszka átbillent. És a világ elsötétült.
VOUS LISEZ
I'm your Woman! Szünetel
FanfictionHalikaaaaa.... most egy Dream smp ff et hoztam nektek. jó szórakozást!!!! (btw gyönyörű vagy!!!!) ⚠️TW⚠️ -csúnya beszéd -vér -lehetnek benne egyesek számára felkavaró részek Eva Londonban élt a már-már celebnek számító bátyjával, Georgeval. Amí...