13.

233 22 16
                                    

Tommy szemszöge:

Nagyon sokáig voltam fent tegnap este, de mégis reggel 8 fele keltem. A szervezetem már hozzászokott a kevés alváshoz. De most nem azért nem aludtam el időben mert vidót vágtam vagy streameltem. Evat vártam. Hogy jöjjön aludni. A saját szobánkba. De nem jött. Karl mesélte el tegnap mi történt mert nem nagyon értettem a helyzetet. És tényleg seggfej voltam mert szólhattam volna hogy nem is Freddivel hanem Nikivel találkozom de akkor is. Nem csináltam semmit. Csak Niki itt volt és találkoztunk egy kávéra a parkban. Eleve nagyon sok deszkáspark van Londonban nem tudtam melyikben lesznek. Áááh mind1 is. Hajnal 4 óra fele adtam fel a várakozást. Nem tudtam hol van Eva és ez iszonyatosan furcsa volt. Aggódtam érte. Felöltöztem és kisétáltam a szobából a fürdőszobába. Fogatmostam meg minden, csak a szokásos dolgok. De amikor kiléptem az ajtón belebotlottam az előbb sokat emlegetett lányba. Még nem fel volt öltözve de haja szépen 2 fonatba volt rendezve. De nem is ez volt a legérdekesebb. Egyáltalán nem...
Eva éppen Will és Alex szobájából jött ki.
- Szia Eva! Te Wilburék szobájában aludtál?-kérdeztem.
- Neked nem tartozom magyarázatt arról hogy hol alszok!- mondta flegmán és lesietett a lépcsőn. Én is mentem reggelizni éppen szóval elindultam utána. Direkt lassabban hogy ne okozzak gondot neki.
Lent a konyhában a bárpultnál ült szinte mindenki.
- Jó reggelt baby!!- köszönt Evanak Will. Csak sokkolt. Az állam a padlóig zuhant. És még akkor a felét se láttam.
- Neked is baby!- kuncogott Eva és szorosan megölelte Willt. Összeszedtem magam (már amennyire) és a lehető legjobb színészi tudásommal próbáltam játszani a lazát.
- Ez meg mi a fasz volt csak úgy mellékesen?- kérdeztem.
- Mármint?- kérdezett vissza Eva. Tudta mire gondolok, csak játszotta az agyát hogy engem felhúzzon. Láttam a mosolyt amit rejtegetett.
- Ez az egész "bAbY" dolog?- mondtam.
- Jaaa! Tudod úgy gondoltam mivel egyenlőség van meg minden, hogy amit neked lehet Tommy azt nekem is lehet!- vágott vissza aztán csak mintha misem történt volna folytatta a reggeli készítését.
A többiek halk ohhh hangot adtak ki de tovább nem nagyon foglalkoztam velünk.

Eva szemszöge:

*big time skip*
Már 2 nap telt el mióta legutóbb Tommyval beszéltem. Ott reggelinél. Az elmúlt két napban nem csináltam igazán semmit. Alex amikor felébredt aznap délután azonnal szörnyűségesen szégyenkezve bocsánatot kért és még csokit is vett nekem. Hála az égnek az alkohol beszélt belőle. Biztosított róla hogy soha nem mondana olyasmiket amiket mondott bár csak foszlányokra emlékszik. Nem mondtam el senkinek azóta se hogy mi történt de nem is fogom.
Aztán elmentem orvoshoz mert a szemöldököm nem gyógyult szépen. Szerencsére nem kellett varrni de kaptam egy másfajta összehúzót rá.
Wilburéktól viszont kiköltöztem mert nem akartam őket zavarni. Így Georgéknél aludtam a következő estéken. Majd eljött a péntek. A legtöbben elmentek a strandra délelőtt. Csak én és Dream maradtunk a házban. Olyan 11 körül beálltam a púlt mögé hogy csináljak egy kis spagettit ebédre a pulthoz Clay jött le.
- Eva... Beszélhetünk egy komoly dologról?- kérdezte. Láttam rajta hogy ideges.
- Persze! Mizujs? Hé hé mi a baj? Nagyon sápadt vagy!- mondtam amikor megláttam ahogy szinte hulla fehér. Sehol nem volt a magabiztos vezető amilyennek megismertem.
- Semmi, semmi. Na Georgeról szeretnék beszélni...- kezdett bele.
- Oh... Van valami baj köztetek?- kérdeztem aggódva.
- Nem! Befejezhetném?- nézett rám. Csak bólintottam egyet.- Mivel te vagy Gogy egyetlen közvetlen családtagja így ezt csak veled beszélhetem meg... Szóval...- aztán a zsebében kezdett kotorászni és kitett az asztalra egy fekete kis gyűrű tartót.
- NEM MONDOD?!?!?!? JÉZUSOM CLAY!!!!- kiáltottam fel mert rögtön leesett. Gyorsan megfordultam megmostam és megszárítottam a főzéstől ragacsos kezem. Aztán gyorsan vissza fordultam.
- Szabad?- néztem rá izgatottam.
-Szerinted minek hozam ide? Hogy belefőzd a kajába?- nevetett.
Óvatosan kinyitottam a dobozt amiben egy elképesztően szép férfi fehérarany gyűrű volt.
- Azta...- hüledeztem.
- Akkor...?- csak kérdőn néztem rá.
- Akkor áldásodat adod az eljegyzésre?- kérdezte még mindig teljesen falfehéren.
- Mi ez a kérdés? Persze hogy igen!!!- mondtam és szinte dream nyakába ugrottam. Annyira örültem nekik. George sokszor beszélt arról nekem amikor kicsik voltunk hogy milyen esküvőt és családot szeretne. Tudtam hogy Clay ebben tökéletes társ lesz neki. Iszonyatosan örültem. Majd végre elengedtem az ölelésemből a fiút nert rájöttem hogy ő nem enged el először így töle egész nap ott állhatunk.
- Tudod mi a vicces?- kérdeztem.
- Nem, mi?
- Hogy ha házasok lesztek akkor konkrétan megint lesz családom. Mivel George a gyámom ha hozzámész te is az leszel...- magyarátam.
- Erre még nem is gondoltam. Akkor tudod mit? Csináljunk egy ilyen flas mob-ot vagy nem tom hogy hívják. Tudod hogy Gogy nem tud róla.- tervezgetett.
- Ez jó ötlet. És milyen esküvőt álmodtál meg magatoknak?
- Még ezen a nyáron meg szeretném tartani. Jó lenne meghívni az egész dsmp-t és a családokból is mindenkit.
Nagyrészt kültérit szeretnék és templomi kizárva. Te mindenképp központi ember leszel. Talán a vőfély. Mivel tanú még nem lehetsz. És mindenképpen elmegyünk majd ilyen egész napos ruhavásárlásra is. Tudod mint az a izé "mondj igent a ruhára!".
- Ezek mind csodás ötletek!!!- lelkesedtem.- És mikor lesz az eljegyzés?
- Majd lesz a Twitch találkozó egy 2 hét múlva. Párizsban.- vigyorgott.- Szóval ha minden jól megy az Eiffel torony tetején este.
Konkrétan sikítozva toporzékolni kezdtem.
- URAMISTEEEENNN!!!! Mindig egy ilyen eljegyzésről álmodozott.
- Nyugiiiii!!!!- nyugtatott röhögve.- Ne kiabálj Xd!
- Oké, oké... sorry.- nyugodtam le és visszatértem a spagettihez. Egy 10 perc múlva el is készült szóval leültünk enni, kettesben.
- Amielőtt elmentek a többiek azt beszéltük meg hogy ma csináljuk meg a Football Live-ot.- magyarázta a fiú.
- Az jó. Hol?
- Van egy mező nem annyira messze és találtunk a garázsban kapukat. Csak ha nem lenne baj akkor neked is be kéne állni...
- Öm... miért?- kérdeztem. Nem voltam biztos ebben a kis "szereplésben".
- Mert én nem játszhatok de a csapatoknak egyenlőnek kell lennie.
- Oké akkor hogy lesznek a csapatok?- kérdeztem.
- Feketék: George, Karl, Alex, Te.
Pirosak: Sapnap, Will, Tubbo, és Tommy.- sorolta.
- És Ranboo?- kérdeztem amikor számolgattam egy sort hogy ő kimaradt.
- Még hajnalban hazautazott Amerikába. Egy project miatt asszem nem tudok sokat én se.
- Ja oké...- nem akartam olyanra kényszeríteni amire még nem áll készen ezért belememtem- Oké vállalom a streamet.
- Komolyan?- kérdezett vissza meglehetősen boldogan.
- Igen.- mosolyogtam rá.
Mivel végeztünk összeszedtem a tányérokat és nekiálltam mosogatni amikor megérkeztek a többiek. Hatalmas hanggal toppantak be a lakásba.
- Halika!!! Milyen volt a tengerpart?- kérdeztem.
- Hú hát csodálatos!!!! Ettünk, találkoztunk fanokkal, egy csaj megadta a számát.- lelkesedett Sapnap.
- Azt hittem a srácokra buksz...-mondta enyhén meglepetten majd óvatosan Karlra pillantottam aki kicsit sem tűnt boldognak a témától.
- Ja hát tudod így mindkettő.- jelentette ki amire hatalmas nevetés tört ki.
- Na jo, na jo! Fél óra múlva indulunk ki a mezőre addig mindenki készüljön el!!- utasított mindenkit Dream. Felmentem az igazi szobánkba mert még mindig ott volt a legtöbb cuccom, és kivettem egy fekete sportmelltartót, és egy jóga nadrágot. Ennyi edzős cccom volt ezért átmentem kunyizni Gerogehoz.
- Halikaaa... George van esetleg egy trikód ami nem kell?- kérdeztem.- Légysziii!- tettem hozzá gyorsan.
- Ahh... kom így jöttél végig a folyosón?- utalt az öltözékemre.- tessék itt egy fekete.- nyomott a kezembe egy nagy karkivágással rendelkező M- es trikót. Hát az én méretem XS szóval oldalt a két lyuk a kezeknek lértek a hasam feléig. Visszamentem a szobánkba és a hajamat felcsaptam egy coffba amit aztán be is fontam. Készen álltam az indulásra.

((Utólag jöttem rá hogy Londonban nincs tengerpart összekevertem Brighton-nal de most képzeljük oda xdd-író))
💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

I'm your Woman! SzünetelWhere stories live. Discover now