Love battery..(.p1)

306 11 0
                                    



ဂျောင်ကုရေ....မပြီးသေးဘူးလာငါ့တို့ကျောင်းနောက်ကြတော့မယ်...မနက်စာစားပြီသွားကြမယ်...

ထယ်ယောင်နဲ့ဂျောင်ကုကဒယ်ဂူကျောင်းကနေခင်လာခဲ့ကြတာသူငယ်ချင်းတွေအလယ်တန်းကတည်းက

အထက်တန်းပြီးတော့...ဆိုးလာပြီ..ဂျောင်ကုမိဘတွေစီစဉ်ပေးတဲ့ကွန်ဒိုနဲ့နေကြတာနှစ်ယောက်တူတူ...

ထယ်ယောင်မိသားစုကဆင်းရဲတယ်...ဂျောင်ကုမိသားစုကချမ်းသာတယ်.....

ဂျောင်ကုကထယ်ယောင်ကိုအချိန်ပိုင်းအလုပ်မလုပ်ခိုင်ဘဲသူ့နဲ့အတူနေခိုင်တယ်..သူ့ကိုစယးဖို့သောက်ဖို့ကိုချက်ပေးခိုင်းတယ်...ထယ်ယောင်ကျောင်းစရိတ်လည်သူ့ကပေးတယ်..

ထယ်ယောင်ကလည်ဂျောင်ကုရဲ့အိမ်မှာဂျောင်ကုအလုပ်တွေလုပ်ပေးတယ်ချက်ပြုတ်ပေးတယ်...နှစ်ယောက်ကအရမ်းခင်ကြတာတစ်ခါမှမခွဲကြဘူး....

ထယ်ယောင်..ငါ့တို့သွားကြမယ်လေး...ဂျောင်ကုနဲ့ထယ်ယောင်လည်စားသောက်ပြီးတာနဲ့ကျောင်းကိုထွက်လာကြတယ်...

ကျောင်းကိုရောက်တော့....ကျောင်းခန်းထဲရောက်တာနဲ့...

အား....

ထယ်ယောင်...လူတစ်ယောက်ကိုတိုက်မိပြီထင်တယ်...အမြန်ဆင်းကြည်ရမယ်...

ဂျောင်ကုနဲ့ထယ်ယောင်လည်ကားပေါ်ကဆင်းလာကြတော့..ကောင်မလေးတစ်ယောက်...

အဆင်ပြေရဲ့လာ....

အဆင်မပြေဘူးရှင်ခြေထောက်ကလမ်းမလျှောက်နိုင်တော့ဘူး...အားးး

ဂျောင်ကုဖမ်းလိုက်တာရင်ခွင့်ထဲရောက်သွားတယ်..ထယ်ယောင်ကနဘေးကမျက်နှာငယ်လေးနဲ့ကြည်နေတယ်...

ထယ်ယောင်...အခန်းထဲအရင်သွားနှင့်နော်..ငါ့ကျောင်းဆေးခန်းလိုက်ပို့ပေးလိုက်အုန်းမယ်နော်....

အေ...မင်းလွယ်အိတ်ငါ့ကိုပေးလိုက်လေဂျောင်ကု....

အေ...ရော..ေဂျာင်ကုလည်ထယ်ယောင်ကိုသူ့လွယ်အိတ်ပေးလိုက်ပြီကောင်မလေးကို..ကျောင်းဆေးခန်းခေါ်သွားတယ်...

ထယ်ယောင်လည်အခန်းထဲဝင်လာလိုက်တယ်....

ဟား...ထယ်ယောင်တစ်ယောက်တည်းလာဂျောင်ကုရော....

Love battery Where stories live. Discover now