Love battery... p(p6)

285 14 4
                                    


ထယ်ယောင်အိပ်ယာကနိးတာနဲ့...ညကအကြောင်းခေါင်းထဲရောက်လာတာ့မျက်ရည်တွေကျမိတယ်....

ငါ့ဘာဆက်လုပ်ရမလည်း..ဂျောင်ကုရယ်မင်း..မင်းကငါ့ကိမချစ်ဘူး....အခုမှာသွားတာကိုသာမင်းသိရင်ငါ့က်ိုရွံမုန်းသွားမှာပေါ့

ငါ့မင်းအချစ်မရရင်တောင်အမုန်းတော့လက်မခံပါရစေနဲ့ကွား...ထယ်ယာင်လည်အိပ်ယာကအမြန်ထလိုက်ပြီ....

နာကျင်မှုကိုအံတုပြီဖြည်းဖြည်းခြင်ဂျောင်ကုအခန်းထဲကထွက်သွားတယ်....

ထယ်ယောင်ဂျောင်ကုမနိုးအခင်အိမ်ကထွက်လာလိုက်တယ်....လမ်းကလည်မလျှောက်နိုင်ဘူးဖြည်းဖြည်းခြင်းဘဲ....

ေကျာင်းကိုရောက်လာတယ်...

အတန်းခေါင်းဆောင်လည်ဆရာမခိုင်းတာတွေလုပ်ပေးပြီရုံးခန်းထဲကအတွက်.

ဟင်..ထယ်ယောင်ဘယ်လို့ဖြစ်လာတာလည်နေမကောင်းသလို့ဘဲ....

အမြန်ထယ်ယောင်နားရောက်လာပြီ..ထယ်ယောင်ဘယ်လို့ဖြစ်လာတာလည်...မျက်နှာကလည်ဖြူရောနေတာဆေးခန်းသွားမယ်လာ...

ဟင်အင်းမသွားဘူးအကို...ကျွန်တော့မှာဆေးပါတယ်တစ်ခုခုစားပြီးရင်သောက်လိုက်မယ်နော်...

ထယ်ယောင်လည်အခန်းထဲရောက်တာနဲ့အတန်းခေါင်းဆောင်ကဘဲထယ်ယောင်ကိုအခန်းထဲပို့ပေးပြီစားစရာတစ်ခုခုကိုပြေးဝယ်တယ်....

ထယ်ယောင်လည်အားနာပေမဲ့အခုချိန်မှာသူ့လမ်းမလျှောက်နိုင်ဘူးလေး...

ထယ်ယောင်လည်အတန်းခေါင်းဆောင်ပေးတဲ့မုန့်စားပြီးဆေးသောက်ချလိုက်တယ်...အကိုကျွန်တော်လေစာကြည်တိုက်ထဲမှာသွားအိပ်မလို့အဲဒါဆရာမလာရင်နည်းနည်း...

အကိုနားလည်တယ်...အဆင်ပြေသလို့ကြည်ပြောပေးထားမယ်နော်....လာအကိုလိုက်ပို့မယ်...

အတန်းခေါင်းဆောင်လည်ထယ်ယောင်ကိုနေရာကောင်းကောင်းလေးတွေတာနဲ့...သူ့မှာပါတဲ့အပြင်အကျီလေးချွတ်ပေးပြီကောင်းကောင်းလေးလုပ်ပေးခဲ့တယ်..သက်တောက်သက်သာဖြစ်အောင်.....

မကြာပါဘူးကျောင်းခန်းထဲကိုကောင်မလေးတစ်ယောက်ကိုဖက်ပြီထယ်ယောင်ကိုလာရှာတယ်....

Love battery Where stories live. Discover now