Love Battery...p(p1)

114 4 0
                                    





ေဂ်ာင္ကုေရ....မၿပီးေသးဘူးလာငါ့တို႔ေက်ာင္းေနာက္ၾကေတာ့မယ္...မနက္စာစားၿပီသြားၾကမယ္...

ထယ္ေယာင္နဲ႕ေဂ်ာင္ကုကဒယ္ဂူေက်ာင္းကေနခင္လာခဲ့ၾကတာသူငယ္ခ်င္းေတြအလယ္တန္းကတည္းက

အထက္တန္းၿပီးေတာ့...ဆိုးလာၿပီ..ေဂ်ာင္ကုမိဘေတြစီစဥ္ေပးတဲ့ကြန္ဒိုနဲ႕ေနၾကတာႏွစ္ေယာက္တူတူ...

ထယ္ေယာင္မိသားစုကဆင္းရဲတယ္...ေဂ်ာင္ကုမိသားစုကခ်မ္းသာတယ္.....

ေဂ်ာင္ကုကထယ္ေယာင္ကိုအခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္မလုပ္ခိုင္ဘဲသူ႕နဲ႕အတူေနခိုင္တယ္..သူ႕ကိုစယးဖို႔ေသာက္ဖို႔ကိုခ်က္ေပးခိုင္းတယ္...ထယ္ေယာင္ေက်ာင္းစရိတ္လည္သူ႕ကေပးတယ္..

ထယ္ေယာင္ကလည္ေဂ်ာင္ကုရဲ႕အိမ္မွာေဂ်ာင္ကုအလုပ္ေတြလုပ္ေပးတယ္ခ်က္ျပဳတ္ေပးတယ္...ႏွစ္ေယာက္ကအရမ္းခင္ၾကတာတစ္ခါမွမခြဲၾကဘူး....

ထယ္ေယာင္..ငါ့တို႔သြားၾကမယ္ေလး...ေဂ်ာင္ကုနဲ႕ထယ္ေယာင္လည္စားေသာက္ၿပီးတာနဲ႕ေက်ာင္းကိုထြက္လာၾကတယ္...

ေက်ာင္းကိုေရာက္ေတာ့....ေက်ာင္းခန္းထဲေရာက္တာနဲ႕...

အား....

ထယ္ေယာင္...လူတစ္ေယာက္ကိုတိုက္မိၿပီထင္တယ္...အျမန္ဆင္းၾကည္ရမယ္...

ေဂ်ာင္ကုနဲ႕ထယ္ေယာင္လည္ကားေပၚကဆင္းလာၾကေတာ့..ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္...

အဆင္ေျပရဲ႕လာ....

အဆင္မေျပဘူးရွင္ေျခေထာက္ကလမ္းမေလွ်ာက္နိုင္ေတာ့ဘူး...အားးး

ေဂ်ာင္ကုဖမ္းလိုက္တာရင္ခြင့္ထဲေရာက္သြားတယ္..ထယ္ေယာင္ကနေဘးကမ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႕ၾကည္ေနတယ္...

ထယ္ေယာင္...အခန္းထဲအရင္သြားႏွင့္ေနာ္..ငါ့ေက်ာင္းေဆးခန္းလိုက္ပို႔ေပးလိုက္အုန္းမယ္ေနာ္....

ေအ...မင္းလြယ္အိတ္ငါ့ကိုေပးလိုက္ေလေဂ်ာင္ကု....

ေအ...ေရာ..ေဂျာင်ကုလည်ထယ်ယောင်ကိုသူ့လွယ်အိတ်ပေးလိုက်ပြီကောင်မလေးကို..ေက်ာင္းေဆးခန္းေခၚသြားတယ္...

ထယ္ေယာင္လည္အခန္းထဲဝင္လာလိုက္တယ္....

ဟား...ထယ္ေယာင္တစ္ေယာက္တည္းလာေဂ်ာင္ကုေရာ....

Love battery Where stories live. Discover now