Love Battery... p(p5)

143 10 0
                                    


ဂျောင်ကုတစ်ယောက်အခုတလောခြေငြိမ်နေတယ်...ရည်းစားတွေမထားဘူးး

ထယ်ယောင်နဲ့ဘဲအချိန်တွေကုန်တာ....

ဂျောင်ကုရေ...ဒီနေ့ကျောင်းပိတ်တော့...အိမ်မှာကြက်ကင်းလေးနဲ့ဆိုဂျူးလေးသောက်ကြမယ်...

အေ..ေကာင်းသားဘဲ...ငါ့တို့နှစ်ယောက်အတူတူမသောက်ရတာကြာပြီ....

အေလေ...လာငါ့တို့...24 hours ဆ်ိုင်သွားမယ်...

အေ..အေ...ဂျောင်ကုနဲ့ထယ်ယောင်လည်မာကဒ်က်ိုထွက်ခဲ့ကြတယ်...

ဆိုဂျူးဗူးတွေထည့်....ဝက်သားအပါးလေးတွေကိုထမင်းလေိပ်လေးနဲ့စားဖို့နှစ်ထုတ်ထည့်ပြီးတာနဲ့...အိမ်အတွက်လိုအပ်တာတွေဝယ်...

ထယ်ယောင်လညိ...ပစ်စည်းတွေဝယ်နေတုန်းခြင်ထဲကိုဝင်ထိုင်တဲ့ဂျောင်ကု...

ရားး..
ဂျောင်ကု..ဘာဝင်လုပ်တာလည်....

ငါ့ခြေထောက်ညောင့းတယ်....အဲတော့မင်းကတွန်းပေး....Let go....

ထယ်ယောင်ပြုံးလိုက်တယ်...ဂျောင်ကုကတခြားနေရာမှာသာPlay boy သူ့ရှေ့ရောက်ရင်ကလေးလို့ဘဲ....

ထယ်ယောင်ကအနောက်ကတွန်း...ဂျောင်ကုကလက်နှစ်ဖက်​ြှောက်ပြီ..wow......

ဂျွန်ဂျောင်ကုဆိုတာ...နင်ပေါ့ငါ့ညီမကိုတဲွဲပြီဖြတ်တာ.
..

ဟက်...နင့်ငါ့ကိုချစ်လာအောင်လုပ်ပြီးမှရက်စက်စွာနင့်အသည်းကိုခွဲပြမယ်ဂျွန်ဂျောင်ကု....

စီရာ...နောက်လှည့်ပြန်သွားတယ်..သူ့ပစ်မှတ်ကဂျောင်ကုကိုမြင်တော့...ပြန်လှည့်ထွက်ခဲ့တယ်...

စီရာကအရမ်းကိုလှပကျော့ရှင်းတဲ့မိန်းကလေးတစ်ယောက်ယောကျာ်းတိုင်းရဲ့နှလဲံးသားကိုဖမ်းစားနိုင်တဲ့.....အသဲစားဘီလူးမလေးပေါ့....

ထယ်ယောင်နဲ့ဂျောင်ကုလည်ဝယ်ပြီးတာနဲ့အိမ်ပြန်ခဲ့ကြတယ်.
..စားသောက်တွေကိုပြင်ဆင်ပြီ....အမိုးပေါ်တက်ခဲ့ကြတယ်....

ထယ်ယောင်...ရော...ဂျောင်ကုထယ်ယောင်ခွက်ထဲကိုထည့်ပေးပြီတာနဲ့သူ့ခွက်ထဲကိုထည့်တယ်...

နှစ်ယောက်လုံးကကြက်ကြော်လေးစားလိုက်..
ဆ်ိုဂျူးလေးသောက်လိုက်နဲ့တော်တော်လေးမှန်နေကြပြီ....

Love battery Where stories live. Discover now