ထယ္ေယာင္နဲ႕ေဂ်ာင္ကုေက်ာင္းကျပန္ေတာ့ႏွစ္ေယာက္အတူတူေလွ်ာက္ပတ္ၿပီ.....စားျခင္တာစား....ထယ္ေယာင္ကိုလည္ကစားကြင္းလိုက္ပို႔...
ႏွစ္ေယာက္လုံးအေပ်ာ္ေတြနဲ႕အတူျပန္လာခဲ့ၾကတယ္....
ထယ္ေယာင္ေရ..နင့္ေရခ်ိဳးႏွင့္ေလငါ့ကေလ့က်င့္ခန္းလုပ္အုန္းမယ္....
ေအေလ...ငါ့ဘာသာခ်ိဳးတာေလး...တစ္ခန္းတည္းခ်ိဳးတာမွမဟုတ္တာ....
အားး..ဟုတ္သား....ေအပါကြား...
ထယ္ေယာင္လည္ၿပဳံးၿပီအခန္းထဲဝင္ၿပီေရခႈးၿပီစာအုပ္ေတြထုတ္....စားပြဲေပၚမွာ....
ေဒါက္...ေဒါက္..
ထယ္ေယာငိငါ့ဝင္ခဲံမယ္ေနာ္....ေအာ္..ေဂ်ာင္ကုဝင္ခဲ့ေလ....ငါ့လည္အဆငိသင့္ျဖစ္ေနၿပီ..
ေဂ်ာင္ကုလည္ထယ္ေယာငိနေဘးမွာထိုင္ၿပီ....ထယ္ေယာင္ရွင္းျပတာနားေထာင္ၿပီ....အိပ္ငိုက္ေနတယ္...
ထယ္ေယာင္ကရွငိးျပေနတာေဂ်ာင္ကုကစားပြဲေပၚငိုက္ေနၿပီ....
ထယ္ေယာင္လည္....ေဂ်ာင္ကုနားလည္လာ....အခုငါ့ပြောတာတွေက်ို.,လွည့္ၾကည္လိုက္ေတာ့...
ေအာ္...ငါ့ကအေသရွင္းျပေနတာ...သူ႕ကေတာ့ငိုက္ေနတာ...😴😴😴ကသံေတာင္ထြက္လို႔....
ထယ္ေယာင္လည္ေဂ်ာင္ကုမ်က္ႏွာေလးကိုေဂ်ာငိကုေရွ႕ေခါင္းေလးမွီခ်ၿပီစာပြဲေပၚမွာ..
ငါ့ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကိုမင္းကိုဘယ္လို႔ေျပာျပရမလည္းဟင္...ငါ့ေျပာလိုက္ရင္..မင္းျငင္းတာခံရမွာအရမ္းေၾကာက္တယ္.....
ငါ့ဘာဆက္လုပ္သင့္လည္ဟင္...ေဆးေပးလိုက္ဒဏ္ရာေပးလိုက္နဲ႕...ငါ့ကိုခံစားခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးေပးေနတာဘဲ...မင္းကိုငါ့....
ထယ္ေယာင္လက္ေလးေဂ်ာင္ကုေခါင္းေပၚမွာတင္ရပ္ၿပီ....
ငါ့ဘယ္အခ်ိန္ထပ္နာက်င္ရမလည္းပဆိုတာ....ေတဃးေၾကာက္မိတယ္ဂြၽန႔္ရယ္....
ထယ္ေယာင္လည္ေဂ်ာင္ကုကို....ေဂ်ာင္ကု...ေဂ်ာင္ကု...ထေတာ့မင္းအခန္းမင္းျပန္အိပ္ေတာ့...
ဟင္...ၿပီးၿပီလာ....မျပန္ေတာ့ဘူး..ကအခန္းထဲကိုမင္းအခန္းမွာဘဲအိပ္ျခင္တာ...ေဂ်ာင္ကုေျပာရင္းနဲ႕ကုတင္ေပၚတက္သြားၿပီထယ္ေယာင္ဖက္လုံးေလးကိုဖက္ၿပီ.....အိပ္ေနတာ...
ရားးး...ေဂ်ာင္ကု...ထယ္ေယာင္ကုတင္နားမွာေအာ္ေနတုန္းေဂ်ာင္ကုထလာၿပီ...ထယ္ေယာင္လက္ကိုဆြဲခ်ၿပီခြက္အိပ္ေနတယ္...
႐ုတ္တ႐ုပ္ဆြဲခ်ခံလိုက္ရေတာ့ေၾကာင္ေနတယ္...ဂျောင်ကုကတေ့ထယ်ယောင်က်ိုခွပြီပြန်အိပ်နေနိုင်ပေမဲ့...
ချစ်နေရတဲ့ထယ်ယောင်ကတော့ဆူညံနေတဲ့ရင်ခုန်သံတွေက်ိုဂျောင်ကုမကြားအောင်မနည်းထိန်းချုပ်နေရတယ်...
ဟူး....ထယ္ေယာင္လည္ေဂ်ာင္ကုဘက္ျဖည္းျဖည္းေလးလွည့္ၿပီဖက္ကာေဂ်ာင္ကုရင္ခြင့္ထဲမွာဘဲအိပ္စက္လိုက္တယ္....
ထယ္ေယာင္ကမနက္ေရာက္ေတာ့အရင္နိုးေတာ့.....ေဂ်ာင္ကုမသိေအာင္ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုခိုးနမ္းၿပီထေျပးလိုကိတယ္....
သူ႕လည္မနက္စာျပင္ၿပီးတာနဲ႕....ေဂ်ာင္ကုကိုလာနိုးတယ္...ေဂ်ာင္ကုထေတာ့..ေဂျာင်နောက်ကျနေမယ်...
ႏွိုးလိုက္တာနဲ႕ေခါင္းၿခဳံၿပီထလာတယ္....
ထယ္ေယာင္...ယ
ဟမ္း...ေျပာေလေဂ်ာင္ကု...
မင္းငါ့ကိုနမ္းတယ္...
ရားး...ေဂ်ာင္ကုမင္း႐ူးေနလာ...ငါ့...ငါ့က..မင္းကိုနမ္းစရာလားကြ....
ထယ်ယောင်ရှက်လို့သေတော့မယ်သူ့နမ်းတာသ်ိသွားလားဆ်ိုတဲ့အတွေးနဲ့...
ဘာေတြေအာ္ေနတာလည္ထယ္ေယာင္ရယ္မင္းကငါ့ကိုအျပင္မွာနမ္းတယ္လို႔ေျပာပါဘူး...အိပ္မက္လို႔ေျပာမလို႔ပါ....
အစဆုံးနားမေထာင္ဘဲနဲ႕့....သူ႕ထင္ရာ...ဇြတ္ေျပာေနတာ...
ရား...ဂြၽန္ေဂ်ာငိကု....မင္း...ေတာ္ၿပီဆင္းခဲ့ေတာ့ငါ့ေအာက္ကေစာင့္ေနမယ္ထယ္ေယာငိလည္မီးဖို႔ေဆာင္ထဲေျပးဝင္သြားတယ္...
လူဆိုးႀကီး...လူကိုရင္ခုန္ေအာင္သိမ္လုပ္တာဘဲ....
ေဂ်ာင္ကုစဥ္းစားေနတယ္...ထယ္ေယာင္ကအခုရွက္သြားတာလာ....ငါ့ေျပာတာရွက္စရာရွိလို႔လာ....ေဂျာင်ကုလည်စဉ်းစားမရ..
.အပိုင္းအသစ္ေလးနဲ႕အတူျပန္လာပါမယ္ေနာ္....