ထယ္ေယာင္အိပ္ယာကနိးတာနဲ႕...ညကအေၾကာင္းေခါင္းထဲေရာက္လာတာ့မ်က္ရည္ေတြက်မိတယ္....
ငါ့ဘာဆက္လုပ္ရမလည္း..ေဂ်ာင္ကုရယ္မင္း..မင္းကငါ့ကိမခ်စ္ဘူး....အခုမှာသွားတာကိုသာမင်းသိရင်ငါ့က်ိုရွံမုန်းသွားမှာပေါ့
ငါ့မင္းအခ်စ္မရရင္ေတာင္အမုန္းေတာ့လက္မခံပါရေစနဲ႕ကြား...ထယ္ယာင္လည္အိပ္ယာကအျမန္ထလိုက္ၿပီ....
နာက်င္မႈကိုအံတုၿပီျဖည္းျဖည္းျခင္ေဂ်ာင္ကုအခန္းထဲကထြက္သြားတယ္....
ထယ္ေယာင္ေဂ်ာင္ကုမနိုးအခင္အိမ္ကထြက္လာလိုက္တယ္....လမ္းကလည္မေလွ်ာက္နိုင္ဘူးျဖည္းျဖည္းျခင္းဘဲ....
ေကျာင်းကိုရောက်လာတယ်...
အတန္းေခါင္းေဆာင္လည္ဆရာမခိုင္းတာေတြလုပ္ေပးၿပီ႐ုံးခန္းထဲကအတြက္.
ဟင္..ထယ္ေယာင္ဘယ္လို႔ျဖစ္လာတာလည္ေနမေကာင္းသလို႔ဘဲ....
အျမန္ထယ္ေယာင္နားေရာက္လာၿပီ..ထယ္ေယာင္ဘယ္လို႔ျဖစ္လာတာလည္...မ်က္ႏွာကလည္ျဖဴေရာေနတာေဆးခန္းသြားမယ္လာ...
ဟင္အင္းမသြားဘူးအကို...ကြၽန္ေတာ့မွာေဆးပါတယ္တစ္ခုခုစားၿပီးရင္ေသာက္လိုက္မယ္ေနာ္...
ထယ္ေယာင္လည္အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႕အတန္းေခါင္းေဆာင္ကဘဲထယ္ေယာင္ကိုအခန္းထဲပို႔ေပးၿပီစားစရာတစ္ခုခုကိုေျပးဝယ္တယ္....
ထယ္ေယာင္လည္အားနာေပမဲ့အခုခ်ိန္မွာသူ႕လမ္းမေလွ်ာက္နိုင္ဘူးေလး...
ထယ္ေယာင္လည္အတန္းေခါင္းေဆာင္ေပးတဲ့မုန့္စားၿပီးေဆးေသာက္ခ်လိဳက္တယ္...အကိုကြၽန္ေတာ္ေလစာၾကည္တိုက္ထဲမွာသြားအိပ္မလို႔အဲဒါဆရာမလာရင္နည္းနည္း...
အကိုနားလည္တယ္...အဆင္ေျပသလို႔ၾကည္ေျပာေပးထားမယ္ေနာ္....လာအကိုလိုက္ပို႔မယ္...
အတန္းေခါင္းေဆာင္လည္ထယ္ေယာင္ကိုေနရာေကာင္းေကာင္းေလးေတြတာနဲ႕...သူ႕မွာပါတဲ့အျပင္အက်ီေလးခြၽတ္ေပးၿပီေကာင္းေကာင္းေလးလုပ္ေပးခဲ့တယ္..သက္ေတာက္သက္သာျဖစ္ေအာင္.....
မၾကာပါဘူးေက်ာင္းခန္းထဲကိုေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုဖက္ၿပီထယ္ေယာင္ကိုလာရွာတယ္....