1

181 35 2
                                    

Astăzi este prima zi din clasa a XII-a. In vara o să absolvez si o să mă pot angaja.
Îmi prind părul într-o coadă,imi retușez machiajul si imi aranjez accesorile cu grijă. Îmi iau de data asta niște blugi strâmți si o cămașă albă aproape transparentă. Sutienul meu roz se obervă,dar nu contează. Respir și cobor scările blocului,trebuie sa o iau pe Brook de la ea acasă -am uitat să menționez că ea mi-a fost alături de la maternitate.-
Deschid ușa mașinii și inima deja e praf. Nu prea înțeleg de ce am așa emoți,e doar un an obișnuit de facultate si atât.
Îmi bag cheile în contact mașini mele,Range Rover negru si pornesc mașina. Iau câteva viraje si o văd pe Brook în blugii inchiși la culoare,o bluză tipică ei cu morale si fraze care te fac să plângi ,unghile ei rosi acum par a fi inlocuite de o culoare maronie si o pereche de ochelari de soare.
Clacsonez si se sperie,ca de obicei. Nu s-a schimbat nimic la ea,cu toate că mă văd cu ea în fiecare zi. Își dă ochii peste cap când vede că am parcat mașina la câtiva metri de ea si deschide portiera. Îsi bagă capul înauntru si îmi zice :
-Ești pregătită de încă o zi plictisitoare de facultate,și o cafea ?
Râd si intră-n mașina. Nu cred ca înca nu mi-a spus nimic că mi-am spalat mașina ,acum e mult mai curată și se observă asta.
-Kendall,te rog sa oprești si la cafenea,ne așteapta acolo Darcy si Elenour.
Inspir si opresc mașina. Darcy si Elenour erau aceleași ,neschimbate. Darcy avea acei cercei minunați si aceași cafea cu lapte și două pliculețe de zahăr. Elenour nu își scotea capul din telefon si aburi ieșeau din cafeaua ei americană cu doar un pliculeț de zahăr.
-Fetelor,cât v-ați schimbat. Spune Brook și le i-a în brațe pe amândouă.
Mă uit la ele,și îmi aștept îmbrățișarea bine meritată. De îndată ce își dau seama ma strang tare la pieptul lor. Oh,cât mi-a lipsit asta. Această căldură familiară si mirosul de scorțisoară a lui Darcy,râsetul lui Elenour.
Toți se holbau la noi și chiar nu îmi pasă dacă se holbează.
Îmi aranjez părul și îmi dreg vocea.
-Haideți băi că încep cursurile fără noi si întârziem din prima zi. Spune Darcy,dar eu cu Brook nici nu ne-am luat cafea.
-Stați să ne luăm cafea. Intrați voi în mașină și așteptați-mă. Spun si le arunc cheia mașini.
Ca de obicei comand două Capuccino si trei plicule5e de zahăr. Paharul de carton alb frigea și noroc cu Elenour că mi-a deschis portiera. Îmi sorb din cafea,si pornesc mașina. Darcy și Brook își retușau machiajul ,iar Elenour tot cu capul în telefonul ăla stătea. Câteodată îmi vine să i-l iau și să i-l arunc in groapa fără fund.
Curtea școlii e goală,firar am întârziat în prima zi.
Ies din mașină repede si le aștept pe fete să coboare .
-Haideți mai repede,că întârziem din prima zi. Spun si râd. Cu toate știm că nu vream să mergem nici în parcarea din curtea facultăți,dar așa trebuie.
Urcăm scările si geanta de firmă a lui Brook iese în evidență.
Ne aranjăm toate înainte ca eu să apăs pe clanță,liniștea se lasă și toți ochii sunt ațintiți asupra noastră . Analizez fiecare colțișor,nimeni nu s-a schimbat,toți au rămas la fel. Cu aceleași frizuri si aceleași parfumuri. Mă uit pe rândul de lângă geam,si în primul rând domnea Devon si cățelul ei,Beth.
Mârâi si merg spre banca din spate. Brook se așează cu mine,și toți încep să vorbească,vocea subțire a lui Devon se aude,firele ei de păr perfect pieptănat se lasă pe chipul ei si îmi încrunt fața când începe să povestească de mașina ei noua,stil broscuță. O vai,mașina mea valorează cât apartamentul ei si mașina ei la un loc.
Mă uit în rândul de la perete și îl văd pe Harry...buclele sale se odihnesc pe fața sa si pare ...schimbat. Schițez un zâmbet și nu pot să cred cât de mult s-a schimbat.

P.S. scuzați-mi greșelile

ReflectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum