Ajung la facultate. Îmi parchez mașina undeva unde e mai aproape de sălile de curs.
Era liniște,surprinzător de liniște.
Intru-n facultate și pot să o aud deja pe doamna Evans explicând romanul lui Tolstoi . Îmi aranjez hainele și bat la ușă,vocea subțire a profesoarei se aude și intru-n clasă,toți ochii sunt ațintiți asupra mea ,mă mișc lent ,o văd pe Brook speriată și mirată că am ajuns în ultimele 6 minute ale cursului. Mă așez îm bancă și deja Brook începe cu bârfele ei. Ador chestia asta,ador că ea e fetița aia cuminte.dar cu mine e cea mai rea. Ea ascultă tot și apoi îmi bârfește mie.
-Deci,Kendall,dacă ai stii ce și-au bătut copiii joc de Devon,că cică e bețivă,și a primit niște bani de la o fată să își ia altele 10. Spune și chicotește.
-Brook,eu eram acea fată. Spun și îmi las privirea-n jos. Știu că nu suportă să stau cu ea,cu Devon.
-A...Mormăie și își mută privirea la profesoară.
-Dar,Brook. De fapt...Harry m-a invitat să iau masa cu el și apoi le-a chemat și pe ele. Nu știam,și a venit cu ele un băiat super de treabă,nu ca ele. Spun și zâmbesc.
-Stai ce? Harry Styles te-a invitat să iei masa cu el? Spune și râde în hohote.
Toate privirile s-au întors asupra noastră și profesoara era ceva gen 'râzi,că dacă erai în școala primară te lăsam repetentă'.
-Mai ușor Brook. Îți povestesc când se termină cursul. Spun și îmi pare rău că profesoara a plecat. Acum trebuie să îi dau o grămadă de explicați lui Brook.
-Acum haide domnișoară invitație,povestește-mi .Spume Brook și se așează pe bancă.
-Mai avem 15 minute până la matematică,haide să mancăm ceva și îti povestesc în mașină. Spun și îmi iau poșeta.
Până la mașină capul îmi exploda,trebuia să îi explic și lui Brook,aveam și matematică peste 12 minute și îhh.
Îmi deschid portiera și astept ca Brook să urce.
-Deci...Brook. Ieri după ce ai plecat cu Derek,am primit un mesaj de la Harry ,vroia să luăm masa împreună și am acceptat. Dar când am ajuns acolo le-a chemat si pe alea și pe un baiat drăguț. Spun și mă uit în față la drum.
-Adică,Kendall,ca o întâlnire,nu?
Stai ce? O întâlnire? Nu cred că se poate numii așa.
-Nu,adică nu știu asta. Spun și opresc mașina.
-Cum zici tu,acum haide să-ți povestesc de întâlnirea mea de ieri cu Derek. Spune și se intră-n local.
Câte mi-a explicat,Derek pare a fi de treabă,pare a fi băiatul ideal pentru Brook,și chiar mă bucur.
Chiar a fost o zi relaxantă astăzi,mai avem 1 minut și începe ora,iar eu cu Brook abea de ne-am primit salata.
-Și cum e Niall? mă întreabă.
Era să mă înec cu un castravete.
-Păi nu este deloc ca ele,e comunicativ,e de treabă și am vorbit despre viitor. E mult prea bun ca să fie prieten cu ele.
Nici nu îmi vine să cred ce tocmai am spus.
Brook chicotește și mănâncă salata . Liniștea se lasă și pot să jur că este ca într-o biserică.
-Kendall grăbește-te,dacă vrei măcar să ajungi la sfârșitul orei. Spune și lasă banii pentru comanda ei pe masă.
-Mai avem jumătate de oră până se termina. Adaug și îmi caut portofelul.
M-am tot gândit și vreau să mă angajez,vreau să muncesc și nu pentru bani pentru că am destui,ci ca să am o cupație,să pot să am o experiență până îmi deschid propia firmă.
-Brook,te duc până la curs,dar eu nu intru. Vreau să îmi găsesc de muncă. Spun și mă ridic.
O expresie ciudată apare pe fața ei.
-Am crezut că ai bani,dacă ai nevoie te aju...Spune.
-Am,am suficienti,nu o s-o fac pentru bani,vreau să am experiență când am să îmi deschid propia firmă. O întrerup eu.
Nu spune nimic,doar râde.
Oare ar trebuii să îl sun pe tata să vorbeasca cu Queen's Fashion? Îl cunosc pe directorul firmei,a făcut liceul cu tata și sunt încontinuare foarte buni prieteni.
Intrăm în mașină și începem să vorbim despre Derek. Ea chiar îl iubește,chiar ține la ea,și sper că n-o va răni,că va avea grijă de ea.
-Haide,dute. Spun și opresc mașina în dreptul uși de la facultate.
Pornesc mașina și ma îndrept spre...nici nu știu unde merg.
Mă opresc înainte să ajung pe autostradă și îl sun pe tata.
-Scumpa mea ce s-a întâmplat? Spune tata cu o voce speriată.
-Poți vorbii cu Austin să mă angajeze la Quee's Fashion? Întreb și inima îmi bate de doua ori mai tare .
-Desigur. Dar ai rămas fără bani? De ce nu ne-ai anunțat că nu mai ai? Vocea lui pare a fi mult mai calmă acum.
-Nu ,am destui bani. Doar că vreau să am experiență pentru când o să îmi fac firma. Spun și oftez.
De ce toți cred că m-aș angaja doar pentru bani? De ce toți cred că nu mai am bani?
-Desigur. Te anunț diseară. Spune și închide apelul. Mă bucur că el a închis apelul și nu a trebuit ca eu s-o fac.
Îmi arunc telefonul pe locul pasagerului din dreapta și pornesc mașina,vreau să merg acasă,să mă odihnesc și să aștept apelul lui.
În timp ce stau la semafor,gropițele lui Harry îmi apar în minte și chipul său. De ce tocmai mă gândesc la el acum? Nu e chiar așa de drăguț cu fetele,de fapt nu e deloc.
Apăs pe pedala de acelerație și merg,seara se lasă și eu nici n-am ajuns. Atât de departe am mers cu mașina? Nici nu mi-am dat seama.P.S. scuzați mi greselile