3

95 30 0
                                    

Comanda îmi sosește și deja o văd pe Devon beată.
-Să îmi creezi și mie haine.Să-ți aduci aminte că am maâncat împreună. Spune Niall si râde,murdărindu-se cu spuma de la bere.
Râd și eu,nu pot să cred că nu e ca ei,dar totuși stă cu ei.
-Ken,haide,ia și tu o gură. Spune Beth și pot să jur că i-aș turna berea-n cap. Dar inspir și îmi dic privirea spre sucul meu și salata mea.
Mănânc și telefonul îmi vibrează,am primit un mesaj de la Brook.
*Scumpo,ne vedem mâine la faucultate.* Scrie și știe cât pot fi de temătoare,sper că Derek nu i-a făcut nimic,nu încă.
-A fost foarte plăcut să vorbesc cu tine. Îi spun lui Niall si el încuvințează zâmbind.
Mă ridic de pe scaun,îmi iau poșeta și aud o voce în spatele meu.
-A venit doar să se laude că are ditamai mașina și hainele ei de firmă. Spune Devon și mă întorc brusc. De ce dracu mereu se baga unde nu îi fierbe oala?
-Dacă voiam să fac asta,ti-o dovedeam numai prin ce am comandat eu,în comparație cu berea ta ,bețivo. Spun și spiritele deja au început să se încingă.
O văd mârâind și mă apropii de ea,stiu de ce e în stare,doar e o panaranama.
Îmi deschid geanta și îi arunc în față o bacnotă de trei ori mai mare ca sumă a ceea ce am comandat eu.
-Na,să te saturi. Spun și chem chelnerița,aratându-i înca 10 beri.
Mă întorc și ies afara din local,a fost atât de plăcut până s-a îmbătat și a stricat tot.
Chiar aș vrea să țin legătura cu Niall,și chiar am s-o fac.
Întru-n mașină și îmi pun capul pe volan,prea multă agitație pentru o singură zi. Nu mai merg la niciun curs,oricum mai aveam doar un curs,desenul,și decât să desenez o linie și un punct mai bine stau acasă în pijamalele mele și mă uit la un film.
Îmi ridic capul și pornesc motorul. Nesuferitul de Harry m-a chemat doar ca să stea cu Devon sau ce? Dar data viitoare voi fi mai precaută și nu voi mai accepta o invitație de-a lui.
Conduc și melodiile îmi răsucesc mintea,mi-o îmbârlingă și acum îmi dau seama că am trecut de strada apartamentului meu.
Opresc mașina și nu pot să cred că e deja ora 19:43 .
Cobor din mașină și urc scarile,nu prea îmi place să merg cu liftul,și stau și la etajul trei,deci nu e cine stie ce .
Îmi arunc cheile pe măsuța de cafea și mă trântesc direct pe canapea. Ce zi a fost asta? Tocmai am mâncat cu Devon și Beth și m-am șu certat cu Devon. Nu prea pot să fac față oboselii. Vreau să merg acasă în Londra. M-am săturat de acest oraș aglomerat și dacă merg acasă mă voi relaxa. Acolo e mult mai calm,nu găsești sute de oameni pe o stradă de câțiva metri,ca aici în New York.
Mă ridic de pe canapea și vreau să fac un duș.
Las apa să îmi pătrundă în fiecare colțișor și mușchii mei se relaxează când apa caldă îmi umezește părul.
Ies din duș și mă îmbrac în pijamalele mele.
Ies din baie și deja mă simt mai liberă,fără machiaj,fără hainele strâmte.
Nu e nimic interesant la televizor,cine vrea să vadă niște oameni care se fac de râs cu cântatu'.
Merg în dormitor și o sun pe mama:
-Alo,mama? Întreb după trei tonuri de apel.
-Da,Kendall,ce s-a întâmplat?
-În weekend o să vin în Londra. Spun în timp ce îmi masez capul.
-Desigur,dar de ce?
-Păi totul aici e așa de stresant,ne vedem în weekend. Spun și închid apelul.
Nu prea vreau multe întrebrări,și știu că dacă nu închideam mă întreba detoate.
Mă trântesc în pat și în visul meu apare un băiețel cu părul cârlionțat.
*****
De dimineață sunt trezită de alarma nenorocită.
Mă trezesc și arăt ca naiba,cum arăt în fiecare dimineață.
Durerea de cap de aseară a dispărut și mă simt mai bine. Am am câteva cursuri,dar cele mai urâte cursuri: Literatură,Matematică Mondială și Sport.
Urăsc matematica mondială,e atât de grea,si profu' nici nu se zbate să ne predea. Am sunat ca un copil de clasa a 5-a care nu stie fracția.
Nici nu prea vreau să merg la cursuri,să îl văd pe nesuferitul de Harry cu Devon si Beth? Sau să adorm la matematică?
Sau să merg măcar să fiu prezentă?
Mai am 40 de minute și trebuie să plec ca să ajung măcar la jumătatea orei de literatură.
Mă simt ciudat...adică Harry nu pare fi așa de gogman cum era acum mulți ani.
Îmi pieptăn părul,îmi iau o pereche de pantaloni sport mulați,o bluză roșie și adidași sport.
Apăs pe clanță și îmi iau cheile,poșeta și ochelarii de soare. E soare și e toamnă afară. Nu e chiar cald,dar soarele se relaxează pe cer. Mașina mea stătea în soare și pun pariu că o să stau câteva minute s-o aduc la răcoare.
-Hei,Kendall,ce faci? Mă întreabă William,vecinul meu.
Îmi pun ochelarii și îi zambesc.
-Merg la cursuri,tu? Cum e cu munca? Sofia ce face? Spun și deschid portiera,nu prea am chef să vorbesc cu el,soția lui e gravidă și nu vreau să aibe pică pe mine.
-E bine,cumpăr înghețată pentru ea. Gravidele și poftele lor. Adaugă și râdem amândoi.
Îi fac cu mana și intru-n mașină.
Pornesc motorul șu nu există aer,acest soare mi-a încins mașina și jur că e mult mai rău decât să fie frig. Deschid geamul și dau pe răcoare,la radiator.
Drumul până la facultate a fost foarte scurt. Nu prea înțeleg de ce,nu eram nerăbdătoare sau ceva de genul ăsta.

P.S. scuzați mi greșelile

ReflectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum