7

52 21 0
                                    

-900 de dolari. Spune vânzătoarea și eu îi înmânez bacnotele. E deja 21.30 și în jumătate de oră se va închide mall-ul,deci sunt norocoasă.
Ies din magaain oarecum bucuroasă că reușit să îmi iau ceea ce trebuie pentru două zile. Am câteva haine decente,cămăși și blugi,însă aceste ținute nu sunt în plus.
Ies din mall și sunt printre ultimele persoane care cumpără .
Îmi pun toate pungile în portbagaj,și când închid portbagajul mă ciocnesc de William.
-Hei,ce cauți la ora asta în mall Kendall? mă întrebă.
Păi tocmai am venit să îmi cumpăr niște haine decente pentru că mâine încep primul meu job și e prima zi,și n-am putut veni mai devreme pentru că m-am ciocnit de un băiat și am mers la spital dar nu e nimic grav. E prea complicat să îi explic asta lui William,așa că doar o să îi dau cea mai scurtă variantă:
-Am venit la cumpărături,tu? Întreb și sunt total iritată.
-Sofia a născut și am venit să iau câteva lucruri pentru bebeluș. Spune și o sclipire apare în privirea sa. A devenit tată și mă bucur atât de mult pentru el,e doar cu un an mai mare decât mine și e deja tată ,când eu deja mă chinui cu o gambă umflată.
-O Dumnezeule! Felicitări! Spun și îl iau în brațe. Nici măcar nu știu ce fac,dar venirea unui copil pe lume este o minune de la Dumnezeu.
Mă depărtez de el fiind stânjenită de situație și mă uit la pungile din mâinile sale. A făcut cumpărături nu glumă.
-Păi bine,ne mai vedem. Și felicitări. Adaug iarăși,iar el îmi face cu mâna.
Intru-n mașină și noroc că mall-ul e aproape de apartamentul meu,nu fac mai mult de 5 minute pe drum,iar eu sunt deja obosită. A fost o zi așa obositoare,a fost atât de complicată și sper ca mâine să fie mult mai ușoară,mult mai relaxantă.
Parchez mașina și îmi iau cele 5 pungi din portbagaj.
Intru-n bloc și nu e nimeni. Uau. Liniște. M-am c-am săturat de liniștea asta care apare ciudat peste tot.
Urc scările și îl văd pd Harry sprijinit de perete.
-Ce cauți aici? Spun total șocată.
-Păi e 22.00 și nu m-ai sunat de la 19 de când te-am lăsat să pleci,și normal că mi-am făcut griji. Spune și deschid ușa.
-Am uitat și mâine îmi încep job-ul și am avut nevoie de ținute noi. Spun și îmi arunc cheile pe măsuța de cafea din sufragerie.
Harry intră-n casă și închide cu grijă ușa în urma sa. Eu nu fac așa.
-Aaa,am crezut că ai bani. Dacă vrei te ajut eu. Spune și se așează pe fotoliu.
- De ce toți spun că am nevoie de bani? Fiecare om se angajează doar pentru bani? Sau doar pentru aș îndeplini visul. Eu nu am nevoie de bani. Spun și îmi pun pungile pe pat.
Mă duc în bucătărie și deschid frigiderul.
-Vrei o pizza? Spun și scot o cutie întreagă de pizza.
-Da. Spune și aud televizorul .
Merg în sufragerie cu doua farfuri cu pizza si două pahare cu Pepsi.
El se uita la 'Legionari'.
-Ce film vechi. Îmi aduc aminte când tata m-a dus pentru prima dată la cinema și l-am văzut. Sala era plină și filmul a fost atât de interesant. Spun și îi dau farfuria lui Harry.
-Mersi. Și eu l-am văzut când eram mic. Aveam cred că 9 ani și sormea mă zăpăcea să merg cu ea,ca să o lase mama să meargă la cinema. Adaugă și își soarbe sucul din pahar.
Îmi pun farfuria pe măsuța de cafea și când mă uit la Harry deja adormise,nu e de mirare,e 00.34 și eu abea pot să văd,la ce somn îmi e.
Nu vreau să îl trezesc și să plece.
Mă ridic și iau pătura din dulap și o pun deasupra lui. Îl învelesc și o buclă se odihnește pe chipul său.
Îi dau bucla la o parte și îi privesc chipul așa...ciudat.
Ies din sufragerie și merg în baie. Îmi dau hainele jos,alunecând,ele ajungând jos și izbindu-se de gresia rece. Tresar la contactul cu apa caldă care îmi relaxează mușchii și rămân sub jetul cald de apă.
Îmi clătesc părul și ies din duș.
Îmi pun pijamalele mele și ies din baie. Îl văd dormind pe canapeaua mea și arată atât de adorabil.
Îmi întorc privirea și intru-n dormitor. Îmi setez alarma la 9.00 si mă culc.

P.S. scuzați mi greșelile

ReflectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum