Mă trezesc și sunt distrasă de zgomotul puternic. Sar din pat și Harry este în bucătărie cu două oale și o sticlă goală.
Alerg spre el și îi iau cratițele.
-Harry ce Dumnezeu faci aici ,la 8 dimimeața? Spun total furioasă.
-Păi îmi era foame...
-Și ce faci cu sticla goală? I-o iau din mână.
-Păi nu știu,abea m-am trezit,nu știu nimic. Spune și aruncă sticla la gunoi.
-Mai bine mergem la un local să mâncăm,sau putem comanda ceva. Spun si îi iau cratițele.
E atât de trist,atât de supărat și are um chip așa...ciudat. Nu l-am mai văzut niciodată așa.
Merg în sufragerie și arată ca naiba. Pătura e întinsă în toată camera.
-O,Harry! Țip și îi aud pași repezi venind spre mine.
Se uită la ce a făcut și îsi deschide gura,iar apoi o închide.
-Îmi pare rău,pot pleca acum. De fapt o să plec ca să nu te stresez și să ai succes la job. Îmi spune și îsi ia jaketa din cuier.
Mă uit la el și îl prin de încheietură.
-Nu pleca,nu sunt supărată pe tine. Spun și îi dau drumul încheieturi,îndreptându-mă spre pătură ca s-o aranjez.
Harry nu spune nimic. Doar merge-n baie și rămâne acolo. Sper că nu va sta mai mult de cinci minute pentru că am nevoie.
-Harry te rog grăbește-te . Spun și într-un minut iese din baie.
O Doamne ce mi-ai dat să văd?
Harry iese din baie într-o pereche de boxeri negri,cu un prosop în jurul gâtului și tocmai și-a făcut baie.
Mă holbez la el,la tatuajele de pe pieptul său,e perfect băiatul ăsta.
-Ăm...trebuie să intru și eu . Spun și merg în dormitor să îmi iau rochia cu jacketă și ondulatorul.
Nu prea vreau să par machiată și cu părul perfect,dar câteva bucle și un fond de ten nu strică niciodată.
Intru-n baie și dau drumul la apă. Imaginea cu Harry în boxeri și la bustul gol sa impregrant în mintea mea,si arată fașcinant.
Îmi scutur capul ca să scap de imaginea lui Harry.
Intru-n duș si apa caldă îmi relaxează fiecare părticică din corp. Mă face să uit de tot. Sper ca astăzi să fie o zi atât de ușoară.
Ies din duș și îmi imrac rochia. E atât de legeră,făcută din elastic cred,îmi pune în evidență formele și arată fenomenal pe mine. Îmi ondulez vârfurile și îmi aplic un strat subtire de fond de ten urmat de gloss si rimel.
-Cât mai stai în baie? Ai stat deja 30 de minute. Țipă Harry.
E baia mea până la urmă și câteodată stau și mai mult.
Îmi improspătez pielea cu parfumul primit de la Marcy acum un an. Niciodată nu l-am deschis,astăzi vreau să văd ce miros are. Nu am mai vorbit cu Marcy de mult...
Îmi las părul pe spate și las câteva șuvițe să-mi cadă pe umeri.
Ies din baie și Harry pare intoxicat de aburul din baie și parfumul la un loc.
-În sfârsit. Spune și își trage tricoul.
-Așa mergi la prima zi de job? Adaugă,total șocat de aparența mea .
-Da...nu îmi stă bine? Spun și fac o piruetă.
-Ba da,arăți mai bine decât trebuie...spune și când mă întorc pot observa cum își mușcă pumnul.
-Stai să îmi iau cheile și cizmele și plecăm.
Mă încalț și mă uit încă o dată-n oglindă. Chiar arăt bine. Zâmbesc și îl văd pe Harry ieșind primul,eu urmându-l.
Coborâm scările și sunt total entuziasmată.
-Păi...sper să faci bine tot ce faci tu acolo. Spune și intră-n mașină.
-Cu sigurantă. Îi răspund și intru și eu în mașină.
Observ cum se depărtează de mine și atunci pornesc și eu motorul. E deja 10 și la 10.15 trebuie să fiu acolo. Trebuia să fi luat în calcul și timpul drumului,nu vreau să întârzi din prima mea zi.
Imaginea cu Harry mi de derulează-n cap și mă întreb ce înseamnă fiecare tatuaj. Eu vreau să îmi fac un tatuaj,unu mare,de la umăr până la șold vreau stele,mii de stele. Ador stelele,sunt dovada nemuriri.
Ajung în fata firmei Queen's și e gigantică. Parchez mașina și ies din ea. Mă uit în sus la cât e de gigantică dar Dumnezeule!
Intru-n clădire și sunt o grămadă de oameni.
-Domnișoară Kendall Megan,pe aici. Spune o femeie tânără,roșcată și impecabil îmbrăcată.
Intrăm în lift și până la etajul 25 al șefului durează ceva.
-Uau,câte etaje. Spun total surprinsă.
Ieśim din lift.
-Tot ce e aici e făcut prin munca domnului Austin. Spune roșcata,merge atât de elegant,atât de mult apasă pe tocurile acelea.
Toată lumea se holbează pe hol la mine. La rochia și cizmele mele. Stiu că nu poți veni așa într-o firmă,dar ăsta e stilul meu.
Huh.
Ajungem în fața biroului lui Austin și e atât de impunător,ușa din sticlă e atât de frumoasă.
Roșcata deschide ușa,și biroul său imens e de-a dreptul încântător.
El stătea cu spatele la noi,sprijinit de barele de la fereastră. Întregi lui pereți sunt din ferestre.
-Kendall...spune și se întoarce.
- Sunt încântată să vă cunosc. Spun și Austin vine să dea mâna cu mine.
-Am auzit multe despre tine. Ești o tânără rebelă,dar deșteaptă. De astăzi vei lucra aici. Spune Austin și îmi aruncă un zâmbet. Vei sta ca vizualizatoare de modele. Toate modele sunt importante. Daca unele sunt pitici dar cu forme,afară cu ele. Apropo,îmi place stilul tău. Adaugă și se așează pe scaunul său de piele.
-Da,Au..adică domnule.
-O să ai biroul tău,Rebeca o să te ducă la el. Îmi spune și își deschide laptop-ul.
Dau din cap aprobator și ies din birou. Nu e mare lucru ce voi face. Doar voi verifica modelele.
-Doamnă Megan,pe aici. Spune,și intrăm în lift.P.S. scuzați mi greșelile