Intrăm în spital și Harry mă ține la fel de strâns. O grămadă de oameni așteaptă la coadă,însă Harry se bagă și mă forțează să merg mai repede. Scot un țipăt atunci când mai avem puțin și alergăm. Nu înteleg de ce alergăm. Dacă așteptăm la coadă va fi mai bine.
Ajungem în primul loc și intrăm în salon.
-Kendall,adică această fată cred că are piciorul rupt. Spune Harry și se uită la piciorul meu drept,în aer și puțin îndoit.
-O s-o consult acum. Dumneavoastră vă rog să părăsiți salonul. Spune doctorul și îmi face semn să ma așez pe patul de spital.
-Nu ies. Spune Harry cu o voce aspră,și să fiu sinceră și eu m-am speriat.
Doctorul vine mai aproape de mine și îi spune lui Harry cu aceași voce:
-Ori ieșiți acum,ori chem paza.
Harry se uită la mine și iese din salon trântind ușa. Unde se crede aici să trântească ușa?
Inspir și doctorul îmi sumetă pantalonii până la genunghi. De ce dracu fix astăzi m-am gândit să îmi iau blugi strâmbți?
Doctorul îmi consultă gamba și glenza,locul unde mă doare cel mai tare.
Țip când trage ușor de picior și pot să simt crema aplicată pe piciorul meu. Durerea s-a mai dus...chiar foarte mult.
-Cum te simți acum? Mă întreaba după ce își sterge mâna de crema aceea urât mirositoare.
-Mult mai bine,nu mai mă doare deloc. Spun și îmi mișc glezna în cercuri.
-O să îți dau o rețetă,niște unguente,ceaiuri calde,ai voie să mergi,încă este umflată gamba,însă nu aveți voie să alergați câteva zile. Spune doctorul și mă ajută să mă ridic de pe pat.
Deschid ușa și văd pe Harry certându-se cu o femeie în vârstă. Știam că nu va sta locului și se va certa cu oricine.
-Harry. Strig și Harry se uită la mine. Ochii săi i se luminează și vine spre mine pentru a mă ajuta să merg.
-Doamne Kendall bine că ai venit,altfel bunica aia mă bătea. Spune și râde.
Dinți săi albi sunt atât de ...frumoși și atât de drăguți.
Zâmbesc și eu și mă strânge iarăși de mână.
Căldura mâinilor sale îmi intră-n piele și tresar.
-Nu te teme. Spune și se uită la mine.
Inspir și deschide ușa spitalului,de ce trebuie să fie atât de perfect băiatul ăsta?
Îmi deschide portiera și are grijă să îmi pună centura.
Aleargă până în partea cealaltă și intră-n mașină.
Îmi zâmbește și îmi ia foaia din mână.
-Deci n-ai nimic grav. Huh,am crezut că o să te am pe conștință. Spune și eu îl înghiontesc.
E atât de drăguț astăzi.
-Harry. Spun,aproape șoptesc.
-Da?
-Îți dau cheile acum? Și îmi aduci tu mașina sau merg eu s-o iau? Întreb și mă joc cu degetele.
-Păi mergem la farmacie să îți luăm unguentele și apoi te las să mergi cu mașina ta. Dar când ajungi acasă mă suni. Îmi spune și zâmbesc. Cât de grijului poate fi,și o zi era un gogoman.
-Bine. Spun cu jumătate de gură,să nu-și dea seama cât de entuziasmată sunt.
Mașina sa oprește langă o farmacie și eu ies din mașină,pot călca în picior,însă simt o durere exact când mușchiul se încordează ca să îl ridic.
Harry iese și el și intră primul în farmacie luându-mi foaia cu medicamente din mână,uau cât de rapid a fost.
-Ce faci? Spun și rămân în urmă.
-Eu o să plătesc,eu am făcut asta. Spune și se uită la gamba mea.
Știu,însă mă simt puțin ciudat,mă simt stânjenită.
Îmi scutur capul în semn că nu și el își scoate portofelul,urăsc când cineva plătește pentru mine.
Chiar când ajung la el,înmânează banii farmacistei și ia unguentele.
-Harry...spun total dezamăgită și îi iau punga din mână.
Nu spune nimic,doar urcă-n mașină și pornește morotul.
Drumul a fost scurt și el nu a zis nimic,nu am vrut să mă uit la el. Nu prea vreau să creadă că sunt obsedată de el sau chestii d-astea.
Oprește mașina și înainte să cobor îi zâmbesc.
El pare a fi din nou același Harry sec și se uită la mine,dar nu-mi zambește.
Intru-n mașina mea și mă simt așa de bine. Mirosul de vanilie a mașini mă face să mă relaxez și pornesc mașina,îmi era dor de zgomotul produs de motorul meu,de tot ce era în mașina mea.
Ies din parcare și conduc,piciorul încă mă doare,nici atât de tare pe cât era acum două ore.
Ajung în față la semafor și îmi las capul să se odihnească pe volan,până mașina din spate mă clacsonează și eu accelerez.
Opresc brusc în parcarea de la apartamentul meu și deschid portiera,luându-mi medicamentele de pe scaunul pasagerului din față.
Trebuie să îl sun pe Harry,să fac un duș,să mă pregătesc pentru mâine,să îmi dau cu un unguent și o Doamne am uitat complet de shopping-ul de astăzi și că mâine am prima zi de job de la Queen's Fashion.
Intru-n casă,mă descalț și îmi sumet pantalonii,apoi îmi aplic unguentul rece care îmi face pielea de găină. Mai am două ore până se închide mall-ul deci am timp să îmi iau câteva ținute decente.
Merg în bucătărie și îmi torn apă-n pahar,apoi ies val vârtej din casă.
Închid ușa și apoi intru-n mașină,ce noroc că în seara asta mi-am parcat mașina în fața blocului.
Pornesc motorul și ies din parcare. Nici nu știu cum ar trebuii să mă îmbrac,ce ar trebuii să fac mâine.
Intru-n mall și câteva magazine îmi arată haine destul de decente. Însă vreau și haine care mă reprezintă.
Mă decid să intru-n magazin care e și pe stilul meu și pe stilul celor care au un job.
-Vreau și eu ceva de un job,adică și pentru look-ul meu,și pentru un job. Ceva între. Spun și caut printre haine.
Am găsit niște cizme cu ținte super drăguțe,o jacketă asemănătoare și o rochiță din elastic,cu dungi albe și negre. Ar arăta super pe mine și știu că asta mă reprezintă. Le aleg și vânzătoarea îmi sugerează o pereche de blugi negri și o cămașă alba cu câteva dungi aurii. Toate astea mă reprezintă. Le probez și arată chiar drăguț,prețul nu mă interesează,niciodată nu m-a interesat prețul. Le iau pe toate și merg la casa de marcat.P.S. scuzați-mi greșelile