11

39 11 0
                                    

Mă trezesc în patul meu pufos. Baia lungă de aseară mi-a fost de ajutor. Mă simt atât de bine,nu mai simt nicio durere,doar sunt relaxată și puțin obosită,e 8.30 și am pus alarma să mă trezescă mai devreme ca să am timp și să ajung acolo. Dimineața traficul e aglomerat.
Merg în baie să ma spăl pe dinți și să îmi fac un duș.
Apa e la fel de relaxantă.
Îmi pieptăn părul și-l usuc cu feonul. Astăzi vreau să-l am drept,să fie exact așa cum l-a lăsat mama naturi.
Ies din baie și merg în bucătărie pentru a-mi pregăti cafeaua. Nu prea am timp să merg la cafenea,să aștept și s-o savurez. Mai bine o beau acasă în timp ce îmi iau micul de jun. Merg afară pe hol,si găsesc deja 8 plicuri în ușă.
Două ziare și 6 facturi. Nu prea îmi fac griji cu plata facturilor. Le plătesc online și așa am mai mult timp pentri a face ceea ce vreau,decât să stau la cozi interminabile și să aștept alte 30 de minute pentru configurarea plăți.
Ziarele cu noile tendințe au sosit și îmi iau cafeaua și-o torn în ceașcă,mirosul său încântător îmi aduce aminte de copilărie când mama făcea cafea iar eu luam cu lingurița din ea.
Suflu de câteva ori și sorb din ceașcă în timp ce admir noile colecți .
Sunt încântătiare toate,însă nu mi se potrivesc. Toate sunt cu imprimeuri florale și eu nu port asta.
Îmi termin cafeaua și mai răsfoiesc o dată revista. Îmi ridic capul și e 9.30. O Dumnezeule. În 45 de minute trebuie să fiu la job. Ies din bucătărie și decid ca astăzi să îmi iau un sutien negru,o cămașă albă aproape transparentă,blugi cărămizi și niște cizme, cele de ieri. Îmi aplic un strat subțire de fond de ten ,gloss și rimel. Îmi las părul normal,pieptănându-l încă o dată și îmi aranjez colierul atașat de cămașă...chiar arăt ...BINE.
Ies din casă și este 10.00,am 15 minute să ajung acolo. Deci nu prea vreau să stau pe loc. Cobor pe scări ca de obicei și îmi deschid mașina.
Bag cheile-n contact și pornesc spre job. Nu e chiar atât de departe,fac doar 8 minute pe drum,însă traficul e aglomerat și fac aproape 15 minute pe drum.
Opresc la un semafor și e abea 10:08. Și mai am doar să fac la prima stradă dreapa și am ajuns.
În timp ce pornesc de la semafor și mă uit la încheietura mea ,imaginea cu Harry prinzându-mi încheitura mi se derulează-n cap . Simt din nou acea căldură,acel glas,tot ce era el. De ce ... De ce a trebuit să mă îndrăgostesc fix de el?
Parchez și ies din mașină. Nu prea vreau ca astăzi să fie o zi plină de manechine,vreau să mă relaxez,să stau la birou și să mă relaxez.
Intru-n clădire și deja câteva persoane m-au salutat. Le-am aruncat un zâmbet cald și-am urcat în lift. Liftul pare mai mic acum și durează puțin mai mult până ajung la etajul meu. O s-o întreb pe Rebeca la ce oră ne întâlnim cu manechinele și pana atunci vreau să beau un ceai cu lămâie și să mă uit la priveliștea de afară.
-Hei Kendall,vreai un ceai sau o brioșă? Spune în timp ce se servește de pe masa cu brioșe.
-Desigur,sună bine. Spun și îmi torn ceai în cană,apoi îmi iau o brioșă mare.
Intru în biroul meu și mă trântesc de scaunul din piele. E așa confortabil. Mă întorc cu spatele la birou,fiind acum cu fața la geamul din sticlă care acoperă tot peretele.
Îmi pun cana pe briou și mă îndrept spre rafturile de cărți . Sunt atât de noi și atât de frumoase.
Aleg o carte,de Tolstoi. Mă așez pe scaun și încep să o răsfoiesc,până când telefonul îmi sună. Îmi ridic privirea spre el și este Rebeca,cred că mă va chema să mergem,sau a venit cineva pentru mine. Cu toate că mă îndoiesc pentru a doua variantă.
-Da Rebeca. Spun cu o voce puțin răgușită.
-Kendall,domnul Styles este aici. Dorește să vă vadă.
Când am auzit "Domnul Styles.." inima mea deja se oprise . Mă ridic de pe scaun și spun în receptor :
-Lasă-l să intre.
Deja aud pași lui Harry,deja îi simt parfumul. Stau în picioare și aștept să intre. Clanța se răsucește și inima îmi bate de doua ori mai tare.
-Kendall...voce lui e ușoară.
-Ia un loc. Spun și mă așez pe scaunul meu de piele. Inspir de două ori și schițez un zâmbet.
-...vrei să iei prânzul cu mine? Întreabă,lăsându-și privirea-n jos.
-Ca să o chemi pe Devon,iarăși? Spun cu jumătate de gură. Își ridică capul și se uită-n ochii mei. La naiba,are niște ochi fenomenali. Acel verde ,acele buze,acea față.
-Nu o s-o mai chem. Spune și un rânjet apare pe fața mea.
-Accept. Spune gura fără mine.
-Bine...vrei să mergem acum? E aproape 12... Spune și își îndreaptă privirea spre ceasul de pe perete .
-Stai s-o întreb pe Rebeca la ce oră trebuie să verific manechinele. Mă ridic de pe scaun și ies afară din birou. Îi simt ochii lui Harry pe mine și încerc să merg cât pot de senzual.
Ies din birou și simt cu adevărat că respir. Inspir și inspir până ajung la Rebeca. În birou cu Harry simt că n-am aer.
-La ce oră verific manechinele? Spun în timp ce îmi sprijin ambele coate de tejghea.
-Astăzi s-a anulat. Spune și își scoate ceașca de cafea din aparat.
Mă uit la ea si mă îndrept spre birou. Harry e acolo și nu prea vreau să merg cu el,poate o chemă iarăși pe Devon,poate mă lasă baltă.
Intru în birou și îmi iau inima-n dinți.

P.S. scuzați-mi greșelile

ReflectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum