12

57 8 0
                                    

Intru-n birou și mă uit la el. Nu prea vreau să merg cu el,însă gura mea o ia înaintea creierului meu.
-Da,haide. Spun și îl văd ridicându-se după scaun. Ochii săi verzi se holbează la mine.
Mă aplec să îmi iau poșeta ,dar Harry o ia înaintea și mi-o ia el.
O iau înainte și mă surprinde gestul său drăguț de a-mi deschide ușa.
Zâmbesc și merg înainte,mă surprinde mersul meu. Sunt așa gingașă cu cizmele astea și cămașa prin care mi se obervă dantela neagră a sutienului.
Trag cu coada ochiului și îi pot obervi zâmbetul.
Intrăm în lift și el tot zâmbește. Doamne ce gropițe are.
Apasă pe butonul indicat cu 'P' . Se sprijină de bara liftului și este doar la un metru de mine. E atât de dulce și buclele sale se odihnesc pe fața lui,gropițele îi ies în evidență.
Liftul ajunge la parter și Harry așteaptă ca eu să ies. Când a devenit așa gentleman? Zâmbesc,zâmbesc non-stop. Nu mă pot opri. E așa drăguț,felul în care îmi ține geanta și o pipăie,felul în care se uită la mine,felul în care râde.
-Cu ce mașină mergem? Întreb.
-Din moment ce eu te-am invitat,mergem cu mașina mea. Spune și îmi deschide portiera.
Aleargă până în partea cealaltă la locul său și își pune centura,se uită la mine și îmi dau seama imediat că vrea să îmi pun centura.
-Poftim. Spune și îmi plasează cu grijă genata în poală.
E foarte cald și deschid geamul,se uită la mine și obervă că umblu ca nebuna la mașina sa,doar pentru a deschide un geam afurisit.
Chicotește și se uită la mine. Oprește mașina la culoarea roșie a semaforului. Se apleacă și își pune mâna grea peste a mea,astfel apăsând corect pe butonul de deschis geamul. Obrajii mi s-au înroșit. Mâna sa caldă se odihnește peste a mea. Sângele îmi circulă mai repede,iar eu simt că am nevoie disperată de aer. Secundele se transformă în ore și geamul se deschide ușor. Încă își ține mâna pe a mea și îmi mut privirea spre drum,ca să nu îmi oberve obraji care ard.
Își mută mâna pe volan și căldura dispare,aerul începe să apară și inima mea nu mai bate cu viteza lumini.
Pornește mașina și noi accelerăm. Mă uit in față și imaginea cu mâna lui Harry peste a mea nu îmi iese din cap. Harry își mută privirea spre mine și are buzele arcuite-n sus. Doamne cât poate zâmbi băiatul ăsta?
Oprește mașina și se uită la mine. Își dă jos centura . Eu fac la fel și oberv când coboară din mașină îndreptându-se spre portiera de le partea mea. O deschide,si îi zambesc. E așa drăguț. E un loc drăguț,frumos decorat și cred că mâncarea e pe măsura așteptărilor.
-Am o rezervare pe numele Harry Styles. Îi spune domnului care verifică listele.
-Desigur. Pe aici. Spune acel bărbat și ne arată cea mai elegantă masă. Ochii mi se măresc și inima la fel.
Harry îmi dă scaunul la o parte scaunul,și mă așez. Mă ajută să îmi aduc scaunul mai aproape de masă și se așeză și el pe scaunul său.
Este fix în fața mea.
O femeie trecută de tinerețe ne aduce meniurile și pleacă.
-Harry. Tu ce vrei? Spun cu jumătate de gură și răsfoi paginile meniului.
-Mhm...Cartofi prăjiți cu hamburger. Spune în glumă.
Mă aplec peste masă și îl lovesc ușor cu meniul. Îmi prinde închieturuile și mâinile sale sunt atât de calde. Mă trage cât poate de aproape și mai am un pic și mă pun pe masă. Se uită în ochii mei,le trasmite căldură și pot vedea în spatele lor o emoție.
Își lipește fruntea de-a mea și respir respirația lui. O Doamne,buzele noastre sunt la câteva centimetri distanță.
Aceași chelneriță vine și ne întrerupe momentul de tandrețe. Harry îmi dă drumul încheturilor și obrajii mei iau foc. Mă așez pe scaun și chelnerița încă se uită la noi plictisită.
-Vrem amândoi ... Pui șangai. Spun și mă uit la Harry. Privirea lui era pierdută și pot să îmi dau seama că nu a mancat niciodată așa ceva.
Chelnerița pleacă și Harry își ridică spânceana.
-Deci,unde am rămas? Spune și îmi prinde mâna,apoi prin câteva gesturi aducându-mă aproape peste masă .
-Harry.. Spun vizib stânjenită.
Îmi pune degetul său arătător pe buze și își aproapie fruntea de a mea.
Mă strânge și mai tare și își unește buzele cu alea mele. Mă sărută puternic până cedez și îmi deschid buzele,și limba sa pătrunde. O Doamne. Îmi explorează fiecare colțișor al gurii cu grijă și limbile noastre se contopesc,ghidându-ze una pe alta.
Când nu mai avem aer,ne dăm drumul sărutului și cad ca secerată pe scaun. Se uită la mine și îmi zâmbește,are ochii strălucitori și buzele tale sunt al naibi de dulci.
Îmi ling buzele și mă uit la degetele mele. Gustul buzelor lui Harry e acum pe buzele mele.
În sfârșit chelnerița vine cu două farfuri și Harry se uită la mine.
-Dacă nu sunt bune,tu ești de vină! Spune și chicotește.
Râd și eu la randul meu și încerc să îmi ascund roșeața obrajilor mâncând.
Mă uit la el și e atât de fașcinat de un pui. Râd și își ridică privirea.
-Nu mai râde! Spune și aruncă cu o bucată de șervețel în mine. E atât de jucăuș.
Terminăm repede de mâncat și Harry cheamă chelnerița pentru a plăti nota de plată.
-Eu plătesc. Spun în timp ce chelnerița se apropie de masa noastră.
-Ba eu. Spune și scoate banii.
E atât de rapid și îmi dau ochii peste cap când îi îmânează bani chelneriței.
Ne ridicăm de la masă și ieșim afară,aerul rece se izbește de fruntea mea și Harry deschide repede portiera ca sa intru.
Alergă până în partea cealaltă și intră-n mașină. Bagă cheile-n contact și până să pornească își freacă mâinile.
Se uită la mine și zâmbește,apoi pornește mașina. Iese ușor din parcare și tot drumul mă uit pe geam,e o liniște în mașină,o liniște prea copleșitoare.
Oprește mașina în fața apartamentului meu și mă uit la el,ce scurt a fost drumul.
-Mulțumesc,spun și deschid portiera.
Dar mâna sa caldă îmi prinde încheietura și...

P.S. scuzați-mi greșelile

ReflectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum