Odamda televizyon seyrederken telefonum çaldı. Arayan Samantha ama o bu saatte ders çalışıyor olması gerek. Telefonu açtım. Sesi endişeli geliyordu." Alo Sarah çabuk sana atacağım mesajdaki yere gel."
" Bekle! Sen neredesin?"" Bende oraya gidiyorum hemen gel. "
Hemen kalkıp aşağıya indim. Herzamanki gibi annem ve babam işte idi. Bende kolayca çıktım. Kaykayımı alıp mesajda yazan yere geldim. Burası on katlı bir binaydı. Ama şatoya benziyordu. Geldiğimde. Samantha koşup bana sarıldı. Bizim dışımızda 7 kişi daha buradaydı. Ama onları tanımıyorum. " Burada ne arıyoruz?"
Köşede duvara dayanmış biri bize döndü. " Sanırım bu mesajdan" dedi ve cep telefonunu çıkardı. Mesajda: eğer şimdi göndereceğim adrese gelmezsen aileni ve bütün arkadaşların ölür. Bu ne şimdi. Korku filmi mi? " Ne Saçmalıyor bu?" Aniden içeriden bir ses geldi. Gelin! Hahahaha!
Kafayı sıyırmış galiba ama hepimiz dediğini yaptık. İçeri girince kapı sertçe kapandı ve kilitlendi.
Hoş geldiniz, hoş geldiniz. Hepiniz zor oyuna hoş geldiniz.
"Neden bahsediyorsun sen?" Diye sordu sarı saçlı ve kısa boylu çocuk.
Sakin ol Rick! Hahahaha! Neden bahsettiğimi açıklayayım. Sizi buraya zor oyunu oynayın diye getirdim. Hiç kimse dışarı çıkamaz. Ama içeride giremez. Sizden birbirinizi öldürmenizi istiyorum. Hahahaha! Buradan tek bir kişi çıkacak. Biri öldüğünde katili bulmak için 5 gününüz var. Eğer katil bulunursa ölür. Ama yanlış kişiyi seçerseniz hepiniz ölürsünüz. Hahahahahaha! Siz aileleriniz içinde endişelenmeyin onların herşeyden haberi var. Herkesin odası 1. katta ve odanızın üstünde isimleriniz yazılı. Eşyalarınız önceden yerleştirildi. 2. katta da mutfak ve kantin var. O zaman siz kaleyi gezin. Hahahaha! İyi oyunlar.
Bu ne zırvalıyor. Ahh ne yapacağım ben. Samantha'ya baktım. Adam sözünü kesince ağlamaya başladı. Hemen yanına koştum. Zavallı Samantha çok korkmuştu. Hemen ona sarıldım. " Şşş, geçti sakin ol. Bence kaleyi gezmek yerine önce odalarımıza gitmemiz gerek." Herkes onaylayınca odalarımıza gittik. Samantha benim yanımdaki odadaydı. Bu iyiydi. Onu odasına bırakıp odama gittim. Burası büyüktü. Masanın üzerinde bir laptop buldum. Açtığımda Annemi ve babamın fotoğrafını gördüm. Gözlerim doldu. Ama ağlamadım. Bir duş alıp kendime gelmeliydim. Dolabı açtığımda tüm kıyafetlerim oradaydı. Hemen siyah dar bir kot ve üzerine de uzun kollu beyaz bir kazak alıp. Banyoya girdim.
Ne ara uyukuya daldım bilmiyorum. Ama o uğursuzun sesiyle uyandım.
Kalkın herkes 3. kata hadi. Hahahaha.
Anlamıyorum. Ne kullanıyor bu adam. Neyse kapıyı açtığımda etrafıma baktım herkes kapılarını açıp çıkıyordu. 3. kata çıktık. Kocaman bir toplantı salonu vardı.
Çok uyukucusunuz. Hadi biribirinizle tanışın. Sonrada öldürün. Hahahaha!
Yuvarlak masanın etrafına oturduk. Önce ben başladım.
Merhaba ben Sarah.
Sonra hani şu duvara yaslanan gizemli çocuk.
Merhaba be David.
Sonra Samanta.
Merhaba bende Samantha. Girdiğim her sınavı birincilikle bitirdim.
Sonra sarışın bir kız bize bakarak tırnaklarını törpülüyordu.
Evet. Bende Alex. Güzellik yarışması birincisiyim.
Merhaba ben Frank. Alex'in kardeşi.
Merhaba ben Rick. Hacker'ım. Ayrıca bilgisayar dahisiyim.
Merhaba ben Edward. Sporcuyum.
Merhaba ben Ed. Alex'in arkadaşıyım.
Ne Alex'miş be arkadaş.
Merba ben Trish. Keman piano ve gitar çalıyorum.
O uğursuz yine konuştu.
Bende Bay Ses. Hahahahaha.
Ah ben ne yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Oyun
Mystery / ThrillerSarah ve 8 arkadaşı zor bir oyunun içine düşerler. Bu oyundan bir kişi sağ çıkabilecek. Herkesin bir şansı var. Öldür, kazan. Öl kaybet. Biri öldükten sonra katili bulmak için 5 günleri var. Katil bulunursa ölür. Eğer yanlış kişi ise herkes ölür. O...