3.Bölüm : katil

2.5K 138 20
                                    

Bunu David mi yaptı? Biz hala odaya bakarken David bir anda koridorun başında belirdi.

Ne oluyor?

Alex'in kardeşi Frank hemen atıldı.

Asıl ne olduğunu sana sormalıyız. Mesela Trish'i nasıl öldürdün?

Ne saçmalıyorsun. Ben öype bir şey yapmadım. Koridorun sonundan bir şeyler duydum. Oraya gittiğimde bu fotoğrafı buldum.

Burada herkesin annesi yada babasının resmi var. Hepsinin üzerine çarpı atılmış. Sadece diş telli ve gözlüklü - tipik inek - bir çocuğa dokunulmamış.

5 gün sonra

Herkes 3. kata. Hahahahahahah.

Hepimiz merdivenlerden 3. kata çıktık. Kocaman yuvarlak masanın etrafına oturduk. Hemen odanın ucunda bir radyo vardı. Sanırım biz Bay Ses' i hiç göremeyeceğiz.

Evet. Başlayın. Hahaha.

Frank hemen atıldı.

Bu cinayeti işleyen David.

Hemen öne atıldım.

Hayır o yapmadı. Çünkü Trish satırla öldürüldü. Ama David o gün hiç mutfağa gitmedi. Değil mi Edward?

Evet. Mutfağa giren iki kişi vardı o da Rick ve Ed.

Araya David girdi.

Bir de şifreli kağıt var. Hala çözemiyorum.

Dur bir dakika! Buldum.

Buldum. Kağıtta yazan sayılar 12 21 3 ve 41di değil mi?

Evet anlamında kafasını salladı David.

Bu sayıların yerlerini değiştirirsek. Yani 21 12 3 ve 14 yapıp bunları harf şeklinde dizersek cevap Rick!

Herkes Rick'e bakmaya başladı.

Ne ? Ben mi? Yanılıyorsun. Ben yapmadım.

Kanıtın var mı?

Biraz düşündü. Ama hiç bir şey bulamadı.

Tamam ben yaptım. Trish'i ben öldürdüm. Korkmuştum.

Titremeye başladı. Sonra yine Bay Ses konuşmaya başladı.

Doğru tebrikler. Katil Rick. Hahahahah. Şimdi en sevdiğim bölüm idam. Hahahaha. Ölüm odası hepinizin korkularına göre değişiyor.

Rick aniden sandalyeye bağlandı ve sandalye hareket etmeye başladı. Rick kocaman bir odaya geldi. Oda aniden kapkaranlık oldu. Birkaç saniye sonra Rick'in çığlık sesi geldi. Işıklar açılınca Rick tam kalbinden bir mızrakla vurulduğunu gördüm.

Herkes dağılabilir. hahahahaah.

Hepimiz kantine gitmeyi planladık.

Şimdi herkes gruplara ayrılıyor. Alex Frank ve Ed siz 4. Kata bakın. Ted Sed Samantha siz 5. Kata bakın ben Sarah ve Edward da 6. Kata hadi!

Dedi David ve hepimiz dağıldık. Bizim bakmamız gereken yerler kimya laboratuvarı , müzik odası ve yüzme havuzuydu. Bizde önce kimya laboratuvarına baktık. İlk yardım dolabına bakarken arkamdan biri geçti sandım ve hemen arkamı döndüm. Edward bana dönerek.

Ne oldu?

Diye sordu. Bende ona iyiyim anlamında elimi salladım. Kimya odasına baktıktan sonra müzik odası ve ardından yüzme havuzuna baktık. Ama sanki biri bizi izliyormuş gibi bi his var içimde. Sonunda araştırmayı bitirip odama döndüm. Kapıyı açmamla olduğum yere çivilendim.

Umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı esirgemeyin ♥!

Zor OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin