2.Bölüm : ilk cinayet

2.9K 126 13
                                    

Odamda oturmuş düşünüyorum. Bu Bay Ses gerçekten kafayı sıyırmış. Bir çığlık sesi ile yerimden doğruldum. Ve dışarı çıktım. Herkes Trish'in odasının önündeydi. Ben ve David sonradan geldik. Onları atlatarak en öne geçtik. Trish'in kafası kopmuş ve bir sürü parçaya ayrılmış şekilde bulduk. Dizlerimin üzerine çöktüm. Yatağımdan bir damla yaş aktığını fark ettim. Yine o uğursuz ses.

Hahahaha! Evet sonunda biri katil. Hahaha. Şimdi beş gününüz var. Hahahaha. Bakalım çözecekmisin SARAH. Hahaha.

Ne niye beni söyledi ki. Hemen Alex oradan atladı.

Uğraşmamıza gerek kalmadı. Yapan Sarah.

Hayır ben yapmadım. Hem kanıtın yok.

Edward araya girdi.

Sakin olun önce ipuçları toplayalım.

Hepimiz dönüp Trish'e baktık. Trish'in yanında bir satır vardı. Zavallı Trish.

Ben birşey buldum.

Diye bağırdı David. Yanına geldiğimizde bize bir kağıt parçası uzattı. Üzerinde "katil 12 21 3 41"

Bu da ne?

Bay ses konuşmaya başladı.

Aranıza yeni iki öğrenci katıldı. Hahahaha. Girişte sizi bekliyorlar.hahaha.

Herkes hemen girişe doğru yürümeye başladı. Geldiğimizde bize bakan tıpatıp iki kişi gördük.

Merhaba.

Dediler. Aynı anda. Biraz ürkütücüydü. Yanlarına gittiğimizde. Farklılıkları belli olmaya başlıyordu. Biri diğerinden uzundu. Biri sarışın diğeri ise kumraldı.

Merhaba ben Ted. Bu da küçük kardeşim Sed.

Bir yaş küçük.

Ne fark eder küçüksün.

Biraz tartıştıktan sonra bizimle tanıştılar. Sonra o uğursuzun sesini duyduk.

Tanışma faslınız bittiyse David cesedin yanında bir gidip bakın.

Ne!! Hemen Trish'in odasına doğru gittik. Ama ne Trish ne de David odada yoktu. Yoksa........

Zor OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin