4. Bölüm : Şüphe

2.1K 119 11
                                    

Odam darmadağın olmuş. Fotoğraf. .... duvara baktığımda ikinci bir şok yaşadım. Annem babam ve benim fotoğrafımız duvarda asılıydı. Annem ve Babamın alnında bir bıçak vardı. Ve ........ KAN! Çığlık attım ve dizlerimin üzerine düştüm. Bağırarak ağlıyordum. Omuzumda bir el hissettim. Arkamı döndüğümde Samantha Ted ve Sed de ağlıyordu. Alex'in umurunda bile değildi. Frank ve Ed de boş boş bakıyordu. David beni yerden kaldırdı. Beni kollarının arasına alarak sarıldı. O uğursuz ses yine.

Ahhh. Çok acıklı. Hahahaha. Zavallı Sarah. Hahaha.

"Seni öldüreceğim. Bu oyun bittiğinde seni kendi ellerimle ÖLDÜRECEĞİM!"

Hahahaha. Denersin. Şimdi oyuna yeni kurallar geldi. Artık kapılar kilitlenecek. Her cesete bir anahtar tabi cesedin yanına bir ipucu. Hahhaha.

Bu akşam ben Samantha'nın odasında kalıcaktım. Odaya girdim. Samantha odada olmadığı için her zaman yanımda getirdiğim kitabımı okumaya başladım. Kitapta bir grup arkadaş bir binaya girer ve birbirlerini öldürmeden de çıkamazlar . Ne kadar ironik. O an bir çığlık duydum ve bu..... Samantha.

Koşarak mutfağa indik. Gördüklerimle gözlerim dolmaya başladı. Samantha elleri ve ayakları bağlı ve tam kafasında bir satır vardı.

CESET BULUNDUUUUUU. Evet hadi bakalım. İpucu cesedin yanında. Kötü şanslar. Hahhahaha.

Samantha'nın yanında bir kağıt vardı. Kağıdı Ed alıp incelemeye başladı. Daha sonra David alıp sesli bir şekilde okudu.

" En kirli yer ama en temiz. En kötü şey ama en akıllı için en iyi."

"Bu ne demek ya!"

Alex'in gıcık sesi kulaklarımı tırmaladı.

" Bilmiyoruz ama öğreneceğiz."

Bu en son duyduğum şeydi sonra yer ayağımın altından kaydı ve etraf karardı......

Zor OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin