Çok kısa bir süremiz kaldı. Ve hala elimizde çözülmemiş bir cinayet ve şifreli bir kağıt var. Kağıdın yarısını çözdüm. Ama yardıma ihtiyacım var . Hemen David'i bulmam gerek. İlk önce odasına baktım . Kapıyı çaldım ve geçde olsa kapı açıldı.
"David yardıma ihtiyacım var."
Dedim ve david geçmen için yol verdi. David'in odasında pek bir şey yoktu. Sandalye çekti ve oturmama için işaret etti.
"Evet. Nasıl yardım edebilirim.?"
" Kağıt konusunda yardıma ihtiyacım var. Yarısını çözdüm ama bulamıyorum. "
David kağıdı aldı ve incelemeye başladı. Bende açıklamaya.
"' En kirli yer ama en temiz. ' buranın en kirli yeri çöplük. Ama en temizi anlamamıştım. Ama sonra şu ata sözü aklıma geldi. Başkasının çöplüğü diğerinin hazinesidir. Demek ki çöplükteki en temiz şeyde. ' En kötü şey ama en akıllı için en iyi. ' bunu anlamadım. Ve bulamıyorum."
David bana baktı ve konuşmaya başladı.
" Çok detaylı düşünüyorsun. Burada en rahatına düşkün kişi kim ?"
" Tabi ki Alex."
" Alex çoğu şeyi eskimeden atar. Ona göre onlar kirli ve kötüdür. Ama...."
Demeden cümlesini tamamladım.
"Ama diğerlerine göre temiz ve iyi. Sen bir dahisin . Teşekkürler. "
"E hadi ne duruyoruz hadi gel bakalım. "
Dedi. Odadan çıkarak çöplüğe indik. Alex'in attığı bir mücevher kutusu dikkatumi çekti ve açtığımda uçinde anahtarı buldum. O an Bay Ses konuşmaya başladı.
Herkes toplantıya. Umarım iyi çalışmış ve bulmuşsunuzdur. Hahahaha.
Herkes masaya oturdu. Ve toplantı başladı.önce Ed konuştu.
" Bence bu cinayeti işleyen David. Her zaman ortadan kayboluyor . Sonra aniden ortaya çıkıyor."
David sakin bir sesle konuştu.
" Yanlış düşünüyorsun ben yapmadım. Bence sen yaptın. Aslında o gün sadece iki kişi mutfakta olabilirdi. Samantha ve Alex. "
O an aklıma gelen şeyle bağırdım.
" Buldum ! "
Tüm yüzler bana döndü. Ve konuşmaya başladım.
"Bunu Alex yapamaz imkansız. Çünkü Samantha başında bir satır ile öldürüldü. Etraftaki boğuşma izleri şunu gösteriyor ki bunlar iki kişiydi. Ama kız olamazlar..."
Tam devam edeceğim sırada Bay Ses konuşmaya başladı.
Sadece satırı Samantha'nın kafasına saplayan kişi ceza alacak.
" Evet. Samantha'nın bileklerinde kızarıklıklar var . Bu güçlü birinin onu tuttuğunu gösterir. Ve ayrıca ayakkabısında çamur olan biri yapmış olmalı çünkü mutfak çamur içinde idi. Biz bugün çöplüğe indiğimizde Ted'in çöpünde çamurlu ayakkabıları fark ettim. Kimse fark etmesin diye en dibe yerleştirmiş."
Herkes Ted'e bakarken söylediğim cümleyle herkes bana döndü.
" Ama cinayeti o işlemdi."
Tam devam edeceğim sırada Ed konuşmaya başladı.
" Sarah çok anlamsız konuşuyorsun. Senin yaptığın ve burada bizi oyalamadığın n- ne malum. "
" ben en yakın arkadaşıma bunu yapmam ve ayrıca katil biraz önce kendini belli etti."
Edward" Kim ?"
Ağzımı açmıştım ki David benden önce cevap verdi.
"Ed"
birkaç saniye sessizlik oldu. Sonra Alex konuşmaya başladı.
" Elinizde kanıtınız yok . Hem sen çamurlu ayakkabıları Ted'in çöpünde bulmadın mı ? "
Diye sordu. Başımı olumlu anlamında salladım.
" Ama eminim ki bunu yiyecek kadar salakta değiliz. Ed ayakkabıları Ted'i katil göstermek için oraya attı. Ama Ted'in o kadar büyük bir ayakkabı giymesi imkansız."
Ed titremeye başladı.
" Evet tamam mı ? Ben yaptım. Samantha'yı ben öldürdüm. "
dedi ve ağlamaya başladı.
Tebrikler doğru cevap. Şimdi güle güle Ed. İdam odasına. Hahahaha.
Ed'in olduğu sandalye hareket etmeye başladı. Odaya girdiğimizde odada bir odam vardı ama hologram olduğu belliydi. Ed yerinde debelenmeye ve Hayır diye bağırmaya başladı. Adamın karşısına geldi.
"Hayır. Babam olmaz. HAY-"
Karşıdaki adam yani -Ed'in babası- Ed' in tam kafasına bir bıçak sapladı. Bay Ses konuşmaya başladı.
Herkes dağılabilir.
sesi çok tuhaf gelmişti ve gülmemişti. Kapıya döndük. Ama kapıda biri vardı. Biraz daha yaklaşınca bu.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Oyun
Mystery / ThrillerSarah ve 8 arkadaşı zor bir oyunun içine düşerler. Bu oyundan bir kişi sağ çıkabilecek. Herkesin bir şansı var. Öldür, kazan. Öl kaybet. Biri öldükten sonra katili bulmak için 5 günleri var. Katil bulunursa ölür. Eğer yanlış kişi ise herkes ölür. O...