"အေမ.. မာမီမားသား..ေမေမေရ...ဗ်ိဳ႕... အေမ"
"ေဒၚေလးမ႐ွိဘူး အကိုေလး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသြားတယ္ အကိုေလးခိုင္းစရာ႐ွိရင္ေမျပည့္ကိုခိုင္းေလ ေမျပည့္လုပ္ေပးမယ္ ဘာလိုလိုလည္း?"
"မလိုပါဘူး အိပ္ယာႏိုးေတာ့အေမ့ကိုမေတြ႔လို႔ေမးၾကည့္တာ"
"အာ ဟုတ္..အကိူေလးတို႔ မနက္စာစားရင္ရၿပီ"
"ေအး ေအး ငါ ဟိုအေကာင့္ကို သြားႏိုးလိုက္အံုးမယ္"
"ဟုတ္.......
.....အ.ကို.ေလး"
"ေအ.ဘာလည္း ေမျပည့္ ေျပာစရာရွိလို႔ လား?"
"ဟင့္အင္း...မ႐ွိပါဘူး မနက္စာျပင္ထားလိုက္မယ္လို႔"
"ေအာ္ ေအး ေအး.....
....ဘာလည္းဟ ဂန္းတန္းတန္းနဲ႔ က်ပ္ေရာျပည့္ရဲ႕ လားမသိဘူး "တကယ္ ဆို ေမျပည့္ေျပာမလို႔ပဲေျပာသင့္မေျပာသင့္ပဲစဥ္းစားေနတာ
ေဒၚေလးကလည္း မေျပာနဲ႔. လို႔မွာထားေတာ့ မေျပာတာပဲေကာင္းပါတယ္ေလ"ဝန္းရံပိုင္ ထအံုး... "
"အင္း......အဲ....ဘာလည္း....အေစာႀကီး႐ွိေသးတယ္ကို"
"အခ်ိန္လည္း ထၾကည့္အံုး မင္းဘိုးေအကိုေစာေနလိုက္ ၈နာရီထိုးေတာ့မယ္"
"အင္း.....အဲ့တာလည္းေစာေသးတာပဲေလ"
"မင္းထမွာလား ငါကုတင္ေပၚက ကန္ခ်ရမွာလား"
"အင္း....မထခ်င္ေသး ဘူး..အား.......
ရန္ေက်ာ္!!!!မင္းဘယ္လိုလုပ္လိုက္တာလည္း....အား!!ငါ့ဖင္ေထာင္႐ိုးေတာ့ ႀကိဳးပါၿပီကြာ...အားလားလား...ေသပါၿပီ..နာလိုက္တာကို"
"ဘယ္လိုလုပ္လိုက္တာလည္း ဆိုေတာ့...ငါေျပာသလိုပဲကန္ခ်လိုက္တာေလ မင္းမွမထတာကို အဲ့ေၾကာင့္ကန္ခ်လိုက္တာ ႐ွင္းလား? "
"မ႐ွင္းဘူး!!!...ဘာလည္း? အခုကဘာလို႔လာႏိႈးနာလည္း?"
"အိမ္အသစ္ေဆာက္ေနတာ သြားၾကည့္မလို႔ ဘယ္ေလာက္ၿပီးၿပီလည္းဆိုတာ မေန႔ညက အေမကေျပာတယ္ ကိုႀကိဳက္မႀကိဳက္သြားၾကည့္အံုးတဲ့ ၿပီးမွဟိုဟာမႀကိဳက္ ဒီဟာမႀကိဳက္ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္တဲ့ အဲ့ေၾကာင့္မင္းကိုလာေခၚတာ မင္းႀကိဳက္မႀကိဳက္ၾကည့္ရေအာင္လို႔"
"ဘာလည္း?! မင္းကအိမ္အသစ္သြားၾကည့္ၿပီး ငါနဲ႔ မဂ္လာဦးခ်င္ေနတာမလား"
"ဆုေတာင္း ဒီရြာကေန ဖင္အ႐ွည္ႀကီး ေထာင္ၿပီး ရြာဦးေစတီကိုသာ သြားၿပီးဆုေတာင္းေန..ေတာ္ၿပီေတာ္ၿပီ မင္းနဲ႔ ေစာေစာစီးစီး ရန္မျဖစ္ခ်င္ဘူး ငါသြားမွာလိုက္မွာလား မလိုက္ဘူးလား ဒါပဲေျပာ?"
"လိုက္မယ္ လိုက္မယ္ လို႔ ခနေစာင့္ ေပး မ်က္နာသစ္ၿပီး အဝတ္လည္းမလို႔ တူတူသြားမယ္ ေနာ္"
"ၿပီးတာပဲ ျမန္ျမန္ လုပ္"
"အင္း အင္း"
႐ုပ္ကိုက စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ က်ပ္ေရာျပည့္ရဲ႕လားမသိဘူး?
YOU ARE READING
ငါတာဝန္ယူမယ္ မင္း ကို (complete)
Short Story... "ငါမင္းကို လက္ထက္မယ္ ရန္ေက်ာ္" "ဆုေတာင္း ဝန္းရံပိုင္ ငါတို႔ကေယာက်ာ္းေလးေတြ တခါမွားတာနဲ႔ ဘာမွျဖစ္မသြားဘူး မလိုဘူး" ... "ငါမင်းကို လက်ထက်မယ် ရန်ကျော်" "ဆုတောင်း ဝန်းရံပိုင် ငါတို့ကယောကျာ်းလေးတွေ တခါမှားတာနဲ့ ဘာမှဖြစ်မသွားဘူး မလိုဘူး"