final အဆက္

459 23 0
                                    


ကုန္ဆံုးခဲ့ေသာရက္မ်ားဆီသို႔...

ဝန္းရံပိုင္တစ္ေယာက္ ပြဲရံုမွာအလုပ္မ်ားေနစဥ္ ရန္ေက်ာ့္အေမေရာက္လာေလသည္
"သား ဝန္းရံပိုင္ အလုပ္မ်ားေနလား"
ဝင္မထိုင္ေသးပဲ စကားအရင္စေျပာတဲ့သူကို စာရင္းလုပ္ေနရာမွေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ေဒၚေလးျဖစ္ေနသည္
ေဘးနားကလည္း ေမျပည့္ကေဒၚေလးကိုတြဲလာသည္
"မမ်ားပါဘူးေဒၚေလးရဲ႕ လာထိုင္..ေမျပည့္လည္းထိုင္ေလ"
"ဟုတ္..အကိုေလး"
"ေဒၚေလး ဘာအေရးႀကီးကိစၥ႐ွိလို႔လည္း လူလႊတ္ၿပီးေခၚခိုင္းၿပီးေရာေပါ့ ဒီအထိလာရတာပင္ပန္းတာကို"
"အိမ္မွာမေျပာခ်င္လို႔ ဒီထိလိုကႅာတာ သားေလးအလုပ္မမ်ားဘူးဆိုနားေထာင္ေပးေနာ္ ၿပီးေတာ့ သားေလးရန္ေက်ာ္ ကိုလည္းျပန္မေျပာဘူးလို႔ကတိေပးရမယ္"
"ဘာမ်ားေျပာမွာမလို႔လည္း ေဒၚေလး ျပန္မေျပာေစခ်င္ရင္ကြၽန္ေတာ္လည္းျပန္မေျပာပါဘူး"
"သမီး ေမျပည့္ ေဒၚေလးကိုေရခပ္ေပးပါ့လား"
"ဟုတ္ေဒၚေလး..သမီးသြားခပ္ေပးမယ္ေနာ္.."
ေမျပည့္ထြက္သြားေတာ့မွ
"သား ဝန္းရံပိုင္ ေဒၚေလးေျပာမွာကိုေသခ်ာနားေထာင္ပါ"
"ဟုတ္...ေဒၚေလး "
"ေဒၚေလး မွာ ႏွလံုးေရာဂါ႐ွိတယ္"
"ဗ်ာ.... "
"ဟုတ္တယ္ သား..ျဖစ္ေနတာေတာ့၂ႏွစ္ေက်ာ္ေနၿပီ.ဟိုေတလာကမြ ဆရာဝန္ေျပာတာ ႏွလံုးကမရေတာ့ဘူးတဲ့အလုပ္မလုပ္ေတာ့ဘူးတဲ့.... "
သက္ျပင္းအ႐ွည္ႀကီးခ်ၿပီ...စကာဆက္ရန္အားယူေနေလသည္

"အဲ့တာေၾကာင့္ ငါ့သားက သားရဲ႕ခင္ပြန္း ရန္ေက်ာ့္ကိုဂ႐ုစိက္ပါလို႔ေဒၚေလးမွာခဲ့ခ်င္တယ္..လူ႔ေလာကမွာ သားအမိ၂ေယာက္ထဲ႐ွိေပမယ့္ ေနာင္ၾကရင္သူတစ္ေယာက္ထဲ ျဖစ္ေနမွာကို ေဒၚေလးစိတ္မခ်ဘူး ဒါ့ေၾကာင့္သားေလးကေဒၚေလးမ႐ွိေတာ့တဲ့ေနာက္ပိုင္းကို သားတို႔ရန္မျဖစ္ၾကနဲ႔ ေဒၚေလးရဲ႕သားေလးကိုလည္းေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးဖို႔မွာခဲ့ခ်င္တာပါကြယ္"
"ေဒၚေလး... ေဒၚေလး က.ဘာလို႔ ကြၽန္ေတာ္ ့ကိုမေျပာတာလည္း..အစတည္းက သိခဲ့ရင္...ကြၽန္ေတာ့္တို႔...ျပဳစုလို႔ရေသးတယ္ေလ..."
မယံုၾကည္ႏိုင္ျခင္းမ်ားစြာ နဲ႔ သူတို႔ အေ႐ွ႕ဆိုရင္သန္မာတဲ့ေဒၚေလးကအခုလိုျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ သူဘယ္လိုယံုရမလည္း
စိတ္သေဘာထားျပည့္ဝတဲ့ေဒၚေလးက သူ႔အေမအရင္းနဲ႔မျခားေပ
"ေဒၚေလး ကအခုလိုသားတို႔စိတ္ဆင္းရဲမွာစိုးလို႔မေျပာတာပါ အခုလိုသားကိုလာေျပာျပရတာလည္း ေဒၚေလး မ႐ွိတဲ့ေနာက္ပိုင္းသားတို႔ကို ရန္ျဖစ္ေနမွာစိုးလို႔ေဒၚေလး အတန္တန္မွာေနရတာ ၿပီးေတာ့ ေဒၚေလးမ႐ွိေတာ့တဲ့ေနာက္ပိုင္းကို ေမျပည့္ကို႔ ညမေလးအရင္းတစ္ေယာက္လိုေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးပါ သူ႔မိဘေတြနဲ႔သူျပန္ေနခ်င္တယ္ဆိုရင္လည္းခြင့္ျပဳလိုက္ပါ"
"ဟုတ္ ေဒၚေလး.ကြၽန္ေတာ္ သိပါၿပီ"
"ေဒၚေလး ေရရၿပီ စကားေတြအမ်ားႀကီးမေျပာနဲ႔ေနာ္ ေမာေနမယ္ "
"ရပါတယ္ ေမျပည့္ရယ္ "
"ေဒၚေလး ျပန္ရင္ကြၽန္ေတာ္လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေနာ္"
"ဟင့္အင္း ေဒၚေလး လမ္းေလ်ာက္ခ်င္လု႔ိ ေမျပည့္နဲ႔လည္းစကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာခ်င္လို႔.. ေဒၚေလး ျပန္ေတာ့မယ္ သားကတိေပးပါ သားေလးရန္ေက်ာ္ ကိုျပန္မေျပာပါဘူးလို႔"
"စိတ္ခ်ပါ... ကြၽန္ေတာ္ျပန္မေျပာပါဘူး"
"ေအးကြယ္ အဲ့ဆိုရင္ေဒၚေလးျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ေဒၚေလး ဂ႐ုစိုက္ ျပန္အံုးေနာ္ ေမျပည့္ေဒၚေလးကို ေသခ်ာေခၚသြား"
"ဟုတ္ အကိုေလး"
တေရြ႔ေရြ႔နဲ႔ျမင္ကြင္းကေနေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာအရိပ္ေလး၂ခု

ငါတာဝန္ယူမယ္ မင္း ကို (complete) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن