3

365 22 0
                                    


"ေတာက္!မေၾကနပ္ဘူး လံုးဝကို "
"ဟုတ္တယ္ အဲ့ေကာင္လာကတည္းက ငါတို႔မယံုၾကည္သင့္ဘူး"
"ေအးကြာ. ခုဆို ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ႀကိပ္ေလွာင္ေနၾကမလည္းမသိဘူး"
"ေတာ္ေတာ့ ဆက္မေျပာနဲ႔ေတာ့ အဲ့အေကာင္ကို လက္စားျပတ္ေခ်ရမယ္..."
"ဟုတ္တယ္ လက္စားျပန္ေခ်ရမယ္ "
"မင္းတို႔ ကူညီမယ္"
"ကူညီမွာေပါ့ ငါတို႔လည္းခံထားရတာပဲ ကူညီမယ္ ကူညီမယ္ "
"ok ၿပီးတာပဲ ခုေတာ့ ငါလက္စားေခ်ဖို႔စဥ္းစားလိုက္အံုးမယ္"
"ေအး"

"ေဟ်ာင့္ ရန္ေက်ာ္ မင္းကလည္း ဒီမာ႐ွိမယ္လို႔ဘာလို႔မေျပာတာလည္း ငါတို႔ကေတာ့မင္းအိမ္သြား႐ွာေနတာ"
"မင္းတို႔ကလည္း ဒီအခ်ိန္ဆို အိမ္မွာ မ႐ွိရင္ ငါဒီေရတံခြန္ကိုလာတာသိရဲ႕သားနဲ႔ တခါတည္း မလာခဲ့ပဲနဲ႔ အိမ္ကိုသြားေနေသးတယ္"
"ေနစမ္းပါအုံး မင္းကိုဘုန္းႀကီးက ေခၚမဆူဘူးလား"
"inn အခုထိေတာ့ဘာ အသံမွမၾကားရေသးဘူး ဘုန္းႀကီးအသံလည္းမၾကားရသလို ဟိုအေကာင္လည္း ၿငိမ္​ေနတယ္ ဘာေတြၾကံေနလည္းမသိဘူး အဲ့အေကာင္"
"ဘာလည္း မင္းက မင္းခ်စ္ခ်စ္ ကိုလြမ္းေနတာလား"
"ေဘာကို မင္းခ်စ္ခ်စ္ ကို လြမ္းပါလား မင္းပေထြးကိုခ်စ္ေနလိုက္"
"ဟားဟား ဟားးး"
"ယားလိုက္တာကြာ ..."
"မင္းေရမခ်ိဴးလို႔ေနမွာေပါ့ ၾကက္ကင္ရ.."ဟားဟားဟား ေျပာၿပီးသူငယ္ခ်င္း တစ္စု ဟားတိုက္ေနၾကသည္
"အိုက္ယား.မဟုတ္ေသးဘူး ေနာ္ ငါလည္း...ယား....လာၿပီ..."
"မင္းလည္းေရမခ်ိဳးလို႔ေနမွာ ရန္ေက်ာ္ ညစ္ပတ္လိုက္တာ ေရလည္း မခ်ိဳးၾကဘူး ဟားးး ဟားဟား "
က်န္ႏွစ္ေကာင္ေျပာၿပီရီေနေပမယ့္ ဟို၂ေကာင္ကေတာ့ ႐ွယ္ ကုပ္ေနရၿပီ မၾကာပါဘူး က်န္တဲ့၂ေကာင္ပါ ယားေလသည္
"ဟာ ဒါဘာ အမႈန္႔ေတြလည္း.."
"ဟာ.. ေခြးသ်ား သီးေတြက ဟာ ေျပး ေျပး​ေျပး​ေျပး.."
"ငါ.ငါ.ငါတို႔က. ဘယ္ေျပး.ရမွာလည္း ရန္ေက်ာ္.ဟာ ယားလိုက္တာကြာ..."
"ဒီတေတာင္းစားကလည္း.. ဒီေလာက္ယားေနတာကို.. ေရထဲ ဆင္းေျပးေပါ့ကြ"
ေျပာေျပာဆိုဆို နဲ႔ေလးေယာက္သားေရထဲဒိုင္ဗင္ထိုးခ်ေလၿပီ
ဒါမဲ့အဆင္မေျပပါ ေရထဲမွာလည္း ယား တာကရပ္မသြားေပ
အင္း ေရတံခြန္ထိပ္ကေန ေခြးသ်ားသီး မႈန္႔ေတြစီၿပီး ေမ်ာခ်မေပးေတာ့ရင္ အယားရပ္ရင္ ရပ္သြားမွာေပါ့

ငါတာဝန္ယူမယ္ မင္း ကို (complete) Onde histórias criam vida. Descubra agora