6

376 46 17
                                    

ცხელა, ძალიან ცხელა. მიუხედავადა იმისა რომ ფანჯრის მიღმა უთოვლო ზამთარი მძვინვარებს და ქალაქს ვერცხლისფერი სუსხით ავსებს. ეს წელი შარშანდელთან შედარებით უფრო ცივია. მალე ახალი წელი იქნება, სულ რაღაც ერთ კვირაში. ჯიმინის კი ჯერ კიდევ არ აქვს მუდმივი სამუშაო. რა სირცხვილია. დედა შეშინებულია, ნამჯუნი შეშინებულია, ჯიმინი კი როგორც ყოველთვის აპათეაშია.  იუნგი არ ურეკავს და არ პასუხობს მის მოკლე შეტყობინებებზე. ცხოვრება სადღაც უცნობი მიმართულებით მიექანება და არავის შეუძლია მისი შეჩერება. უბრალოდ უნდა დაელოდოს, როდის დასრუდება სიცივე და როდის გააღვიძებს გაზაფხული სამყაროს ყვავილებითა და შუქით, რაც ბუნებას ახალ სიცოცხლეს შესძენს და შეიძლება ახალი სიცოცხლე პაკსაც აჩუქოს, რომელიც უკვე ზღვარზეა...

მაგრამ ეხლა დიდ იმედებზე ფიქრის დრო არ არის, რადგან ჯიმინი მუხლებზე დგას, წელი აზნექილი აქვს, კვნესის სასიამოვნო დისკოფორტის გამო. ხელები ტყავის ქამრით აქვს შეკრული, თვალებზე კი მჭიდროდ აქვს შემოკრული ნაჭერი. ვერაფერს ვერ ხედავს. სიბნელეა და ცხელა. სხეული პულსირებს და დნებდა. ხელებზე თითები დაუბრუჟდა და უსიამოვნო ჩხვლეტას გრძნობს. ჯიმინს არ შეუძლია ცალსახა შეფასება მისცეს იმას რაც ახლა ხდება. 

- ნუ, აბა, მოგწონს? - ტკბილად ეკითხება ჯონგუკი. 

ხელისგულით ეხება ჯიმინის დუნდულებს, ნაზად ეფერება მათ, შემდეგ იღებს აღზნებულ ორგანოს, ხელით ეხება მის სველ თავს და ნაზად ამოძრავებს ხელისგულზე. პაკი შეუკავებელ კვნესას უშვებს.

- თუმცა , შეგიძლია არ მიპასუხო, ვხედავ

- მოკეტე ბოლოსდაბოლოს, - ჩურჩულებს უფროსი.

- ასე უინტერესოა, შენ ხომ იცი, რომ მე ლაპარაკი მიყვარს, მითუმეტეს შენთან.

- იცოდე არ გაბედო ჩემი გამოყენება შენი ბინძური კომიქსებისთვის

- მე არ ვიყენებ, მე ვაგრძელებ. - იცინის გუკი.

ესეც ახსნა-განმარტება. ჯიმინმა უკვე იცის, რით გამოიმუშავენს ჯონგუკი ფულს: ის ეროტიული შინაარსის კომიქსებს და ფანარტებს ხატავს, არც სირცხვილი ამის გამო და არც სინდისის ქენჯნა. ,,ზედმეტი არაფერი" - როგორც გუკს უყვარს თქმა.  თუმცა მინმა ამასთან შეგუება შეძლო. ისინი ორივე - ხელოვნების სფეროში არიან, ამიტომ პაკმა ისწავლა ჯონის სამუშაოსადმი პატივისცემა და ინტერესით მოპყრობა. მიუხედავად იმისა, რომ ბრაზდება იმაზე თუ როგორ თავხედურად იპარავს ჯონი მის ფრაზებს და მოქმედებებს და როგორ აძლევს მათ საკუთარ პერსონაჟებს. ამით ისინი უფრო ცოცხლდებიან. თავხედი ქურდი.

ამოიღე წარუმატებელი ფურცელიWhere stories live. Discover now