#one

613 41 13
                                    

💌: Yeme bozukluğuna sahip bir genç ve ona yardım etmek isteyen biri..

୨୧: writer
"İstemiyorum anne anlasana" Jisung, annesinin ona sürpriz için almış olduğu hamburgeri her ne kadar istemediğini söylese de annesi ısrarla yemesi gerektiğini söylüyordu. "İki gündür ağzına tek bir lokma bile girmedi Jisung! Neredeyse elli kilo olacaksın farkında mısın?" Annesi akan göz yaşlarını sildi sakince. Artık bu konuşma aralarında geçen klasik bir mevzu olmuştu. Tek değişen şey annesinin söylediği rakamlardı. "Bana faydası olmuyor anne. Şimdi lütfen odamdan çık." Annesi kapıyı kapatıp oğlunu yalnız bırakmıştı. Jisung ise annesi odadan çıktığı gibi başını yastığına gömmüş ağlamaya başlamıştı. O da çok sıkılmıştı bu durumdan. Annesi ona önceden çok sevdiği yemeklerden alıyor, Jisung bazen zorla yiyip kusuyor bazen yemiyor ve babası eve gelince Jisung'a bağırıyordu. Her gün gerçekleşen bu döngü karşısında Jisung'un genellikle tek bir dileği vardı; Ölmek.. Yatağından kalktı ve masasına oturdu. Masası tam camın önündeydi ve camdan karşıdaki kafeyi görebiliyordu. Bir şeyler yiyip içmek için oraya giden insanlara imreniyor, ağlıyor ve merak ediyordu. Nasıl yapabiliyorlardı? Ardından merakına yenik düşüp mutfağa gidiyor her şeyi yiyor ve ardından pişmanlıkla baş başa kalıyordu. Ancak bu sefer masaya oturma sebebi onlara imrenmek değildi. Bir veda mektubu yazmak istiyordu. Buraya oturuşunun son olmasını ümit ederek yazmaya başladı. "Hepinizden özür dilerim ama benim başka şansım kalmadı" Annesinin birden odaya girmesiyle kağıdını ters çevirdi ve arkasını dönüp kapıya baktı. "Efendim?" "Komşumuz Lee Hanım ve eşi iki günlük tatile çıkıyorlarmış. Oğulları Minho bizde kalacak. Birazdan burada olur. Hazırlan istersen." Annesi bir şey demesine izin vermeden odadan çıktı. Jisung ise yarıda kalan mektubunu çöpe attı ve duşa girdi.
୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧
Selaam!! odanin aklimdaki sekli ona gore dusunun lutfen💗💗

୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧•୨୧Selaam!! odanin aklimdaki sekli ona gore dusunun lutfen💗💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
eating disorder Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin