Şehvet

15K 94 16
                                    

🍁Akabay🍁

Odama geçtim ve hatunumu beklemeye başladım.

Çok heyecanlıydım. Bayılmak üzereydim adeta. Ben ne çok seviyorum onu öyle.

Kapının çalınması ile gel dedim.

Biraz sonra kapı kapandı. Derin bir nefes aldım ve arkamı döndüm.

Dönmem ile güzeller güzeli kadınını gördüm.

Dönmem ile güzeller güzeli kadınını gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(hürreme selamlar jajaaja)

Giydiği elbise ile nutkum tutuldu. Güzeller güzeli avradım.

Yavaşça bana yaklaştı ve önümde diz çökerek Kaftanımın ucunu öptü.

Aşırı heyecanlıydım.

Elimi çenesine koydum ve nazikçe kaldırdım. Sevdiğim kokuyu sürümmüştü tam göğsünün arasına. Burnumu oraya dayamak istedim. Yüzünü inceledim. Gözlerini bana çevirmesi ile gülümsedim

🍁Çok güzelsin hatun. O kadar güzelsin ki kalbim her sensiz kaldığında ismini zikreder. Nerde benim meleğim diye ağlar. Bana haykırır.

Gözleri parladı.

🍁Seni kendime ait kılmak isterim. İzin verir misin bana?

Gülümsedi

🍂Ben artık size aidim.

Gülümsedim ve yüzüne yaklaşmaya başladım. Klp krizi geçirecektim adeta.

Dudaklarımız birbirine mühürlenindi. Gülümsedim. Aşkla ve iştahla öpmeye başladım onu. Elimi beline attım ve kendime yasladım. Diğer elimle de yanağını okşuyordum.

Ona deliler gibi meftundum. Deli ederdi bu aşk beni.

Üstündeki elbiseyi omuzlarından çektim ve bıraktım.

Pırlanta gibi karşında duruyordu. Parlıyordu adeta.

Ayrıldım ondan ve vücudunu süzdüm. Çok güzeldi. Kalçası ve göğüsleri dolgundu. Dudaklarımı yaladım ve tekrar dudaklarına yapıştım.

Yavaşça geriye gittim ve onu yatağa yatırdım. Üstüne çıktım ve boynunu emmeye başladım. Hem öpüyor hemde ısırıyordum.

İnliyordu o naif sesi ile.

🍁Çok heyecanlıyım avradım. Seni kendime ait kılmak için deli oluyorum.

Gülümsedi

Dudaklarına tekrar yapıştırdı. Biraz sonra dudaklarından ayrıldım ve göğsüne geldim.

Koku sürdüğü yere borumu dayadım. Şahaneydi.

Sağ elimi göğsüne getirdim ve sıktım. Ucunu ağzıma aldım ve emdim. İnleyerek kafamı kendine bastırdı.

Hırladım.

Ve alt bölgesine indim. Sulanmıştı. Dudaklarımı iştahla bölgesine değdirdim. Çok hassastı.

Beli yay gibi geriliyordu.

Dilini çıkardım ve onu boydan boya yaladım. İnliyordu çok güzel İnliyordu hemde.

Onun zevk alması için dilimi hızlandırdım.

Kızlığına değirmem ile adeta çığlık attı ve elini ağzına kapadı.

Hoşuma gitti.

🍁Tadın çok güzel avradım.

Kendimi dilime itiyordu. Biraz daha hızlandırdım dilimi ve titreyerek boşaldı. Suyu adeta şelale gibi akmıştı.

Dayanamayarak üstümü soydum ve elimi ağzına verdim. Sakso çeker gibi yaladı.

Elim ıslanınca çektim ve aletime sardım. Bir kaç kez çektikten sonra bölgesine dayadım.

Yavaşça içine girdim. Kızlığını patlatmıştım. Çığlık atması ile ona yaklaştım

🍁Şşşş, sakin olasın hatunum. Geçecek..

Burnumu öptüm. Biraz sonra kendini bana itmesi ile git gel yapmaya başladım. Zevkle inledik İkimizde.

İçi sıcacıktı. Ona her vurduğumda göğüsleri hareket ediyordu. Bu beni daha da şehvete getiriyordu. Hırlayarak elimi göğsüne attım ve sıktım.

Elini elime attı ve kendine bastırdı.

Biraz sonra onu kucağıma aldım ve yatağa yattım. Kucağımda joplamaya başladı. Saçları her hopladığında dans ediyordu.

Melek gibiydi.

Onu sırtından tuttum ve göğsüme yatırdım. Kafasını boynuma gömdü.

Kalçamı kaldırarak kendimi ona vurmaya başladım. Biraz sonra İnleyerek ve titreyerek boşaldım.

Doğruldum ve onu köpek pozisyonuna getirdim.

İçine girdim ve belinden tutarak hızla git gel yapmaya başladım.

Kendini bana itmeye başladım. Hırlayarak durdum ve onun bana hareketini izledim.

Kendini bana vurması ile kalçası hareket ediyordu. Çok güzeldi.

Tokat attım dayanamayarak.

Biraz sonra titreyerek içine gelmiştim.

Yatağa sırt üstü yattı ve nefesle meye başladı.

Elimi kadınlığına attım. Üç parmağımı içine attım ve son hız ile yukarı aşağı yaptım.

Çığlık atmaya başladı

🍂Ahhh akabay.

İsmimi inlemesi o kadar güzeldi ki.

Biraz sonra Sıvı bırakarak elime gelmişti titriyordu.

Güldüm ve üzerine uzandım.

Boynuna sıkı bir öpücük Kondurdum.

🍁Sana meftunum hatun

Titreyen sesi ile bana cevap verdi ve boynuma sarılarak beni kendine çekti.

🍂Bende sana

esfar-ı baideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin