Baygınlık

4.9K 89 18
                                    

🍂Leyla 🍂

Odada kahvaltı ediyorduk. Her şeyi önüme koyuyordu yemem için. Tebessüm ettim.

Midemin bulanması ile elimi ağzıma kapadım ve yerimden kalkarak odada bulunan lavaboya gittim. İsmini bilmiyordum.

🍁Leylam?!

İçeri girerek kusmuştum. Kapıyı da kilitlemiştim. Midemin bulantısı geçince elimi yüzümü yıkadım ve derin nefes alarak çıktım.

Akabay kapının önünde telaşla bana bakıyordu. Hemen ellerini belime koydu.

🍁Sultanım ne oldu? İyi misin?

Kafamı salladım.,

🍂İyiyim sadece biraz midem bulandı. Hadi gel sofraya gidelim.

🍁Hayır hekim çağıracağım

Beline sarıldım

🍂İyiyim ben hadi gel. Üşütmüşümdür.

Kararsızca beni süzdü

Sofraya oturduk ve yemeğe devam ettik. Gözleri bir saniye olsun üzerimden gitmiyordu.

Ona baktım ve tebessüm ettim. Elimi sıkıca tuttu yüzüklü parmakları ile.

🍁Bahçeye çıkalım sultanım. Sana iyi gelir.

Kafa salladım.

Kahvaltıdan sonra hazırlanarak bahçeye çıkmıştık. Gerçekten de iyi gelmişti.

Belimden tutmuş kendine yaslayarak yürüyordu.

Gülüşüyor, hayatımızda ki olayları anlatıyorduk.

Yerde bir çiçek görmemle eğildim. Çok güzeldi. Rengarenkti adeta.

🍂Çok güzelmiş

🍁Senin yanında sönük kalır sultanım.

Tebessüm ettim. Biraz daha baktıkdan sonra ayağa kalktım. Kalkar kalmaz başım döndü. Akabay hemen belimden tuttu.

🍁Sultanım?! Neyin vardır senin böyle.?

Gözlerim kapandı ve kollarının arasında bayıldım.

______________________________________

🍁Akabay 🍁

Kollarımda bayılan hatunum ile korkmuştum. Telaşla onu kucağıma aldım ve saraya girdim.

Arkamdan gelen askerler hemen hekime haber vermeye gitti.

Odama girdim ve onu yatağa yatırdım. Yüzünü sevmeye başladım. Ateşi çıkmıştı.

🍁NERDE KALDI BU HEKİM?

>geliyor sultanım

Hemen sevdiğime döndüm.

🍁Aç gözlerini nolur!

Hekimin gelmesi ile geriye çekildim. Birşeyler yapıyordu ama anlamıyordum.

<erkekler çıksın sultanım.

Gözlerim ile herkesin çıkmasını emrettim. Onlar çıkar çıkmaz hekim kadın sevdiğimin eteğini baldırına kadar topladı.

Sinirle homurdandım.

🍁Ne edersin sen hatun?

<sultanım, yeni evlendiniz. Kontrol etmem gerekir. Bir şeyden şüphelenirim.

Anlamamıştım

Yandaki kızlara seslendi ve kızlarda ona yardım etti.

Sevdiğimin başının ucuna gittim ve saçlarını sevmeye başladım. Alnına dudaklarımı bastırdım. Gerçekten çok korkuyordum.

Hekim bacaklarını iki yana ayırdı ve bakmaya başladı. Sinirlenmiştim. Kadın da olsa kadınımı bir başkası görüyordu.

Elini sevdiğimin kadınlığına atması ile sevdiğim acı içinde inledi.

🍁Yavaş hekim!

<özür dilerim sultanım ama acıyacak biraz.

Hemen sevdiğime döndüm ve kulağına fısıldadım

🍁Şşş sakin ol sultanım. Ben yanındayım. Geçicek.

Biraz sonra hekim ayaklandı ve kızlarda sevdiğimin elbisesini düzeltti.

Hemen yanına gittim

🍁Nesi vardır sultanımın?

Tebessüm etti

<gözünüz aydın sultanım. Leyla sultanımız gebe.

Kulaklarım çınladı. Başım döndü. Nefes dahi alamadım. Yavaşça yatakta yatan sevdiğime baktım.

Gebeydi! İkimizin bebeği olucakti. Küçük küçük evlatlarımız olucakti. Tebessüm ettim ve yavaşça ona doğru yürümeye başladım. Yanına sokuldum ve başımı göğsüne yasladım. Elimi de karnına koydum.. Benim evladım şimdi burda mıydı?

Baba mı oluyordum ben? Yapayalnız ben, bir evlada sahip oluyordum.

Şükrettim rabbime. Bana onları verdiği için. Bana getirdiği için.

Andım olsun ki onlara çok iyi bakacağım. Zarar gelmesine asla izin vermeyeceğim. Sultanımı ve evladımı koruyacağım.

esfar-ı baideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin