🍂Leyla 🍂
Bir hafta geçmişti. Bu bir haftayı çok dolu dolu geçirmiştik. Her daim yanımdaydı. Şimdi de beni bir yere götürüyordu. Söylemedi sürpriz olacakmış.
Bende hevesle kabul ettim. Şimdi de gemi ile yolculuk yapıyorduk. En uca gitmiş etrafa hayran hayran bakıyordum. Rüzgar saçlarımı okşuyordu adeta.
Çok güzeldi burası.
Aniden belime sarılan kollar ile irkildim. Yavaşça sağına baktım. Akabay gülümseme ile bana bakıyordu. Bende ona gülümsedim ve yanağını öptüm.
Kafamı tekrar denize çevirdim. Oda burnunu boynuma dayamıştı. Bir an aklıma titanik geldi. Güldüm içimden.
🍁Sıhhatin nasıldır hatunum?
Gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım.
🍂Çok iyiyim nurum.
Ona böyle kelimeler ile hitap etmemi çok seviyordu.
Boynuma sulu bir öpücük Kondurdu ve beni kendine çevirdi.
(kanuniden alıntı yapıcam gençler.)
🍁Kapında, devamlı olarak seni medhederim, seni överim, sanki hep seni öğmek için görevlendirilmiş gibiyim.
Yüreğim gam ile, gözlerim yaşlarla dolu, ben Muhibbi'yim, sevgi adamıyım, bana bir şeyler oldu, sarhoş gibiyim. Bir hoş hale geldGözlerim şok ile açıldı. Kanuninin şiirini bana okumuştu. Çok güzeldi. Benim sevgim bile onun bana olan sevgisinin yanında sönük kalıyordu.
🍂Ey misk-i amberim!
Bağrım, habibim, mah-ı tabanım.Sırdaşım, mahremim, canım,
Güzeller üstü sultanım.Hayatım, mahsulüm, ömrüm,
Kevser şarabım, cennetim.
Baharım, sevincim, gülüm, günüm.
Ey benim handanım.Kanuninin şiirlerinde aklımda olanı söyledim. Gözleri parladı. Çocuk gibi mutlu olmuştu.
🍁Sen bilirmisin kanuninin şiirlerini?
Kafa salladım
🍂Geldiğim yerde onun şiirleri çokça vardır. Oradan bilirim.
Sıkıca bana sarıldı.
🍁Seni çok severim gönlümün sultanı.
Kalbim tekledi. Kollarımı boynuna sıkıca doladım
🍂Bende seni çok severim hayatımın yaşama sebebi, cennetim.
Çok heyecanlıydı. Öyle ki kalp atışlarını kendi göğsümde hissediyordum. Yerinden çıkmak ister gibi atıyordu.
Geri kalan yolu sarılarak geçirmiştik.
Arada saçlarımı koklayıp öpüyordu. Limanı görmem ile kafamı göğsünden kaldırdım.
Geri yanaşınca hemen ayaklandık ve indik. İner inmez de ata binmiştik. Daha doğrusu ben zorla binmiştim.
Yoksa at arabasına bindirecekti.
Şimdi de onun atının üzerindeydik. Elini karnıma sardı ve göğsüne yasladı. Çenesini de omzuma koydu. Derin nefesler almaya başladı. Kokumu içine çekiyordu.
Gülümsedim ve elimi karnımda olan eline sardım. Teni benim tenime tezat sıcacıktı.
Biraz sonra ağaçlık bir alana geldik ve beni belimden tutarak kendi ile indirdi.
Maşallah kocama. Güçlüydü de. Hayran hayran baktım ona. Gözleri bana değince gülümsedi ve elimi tuttu.
Sarmaşıkların sık olduğu yere geldik. Boşta olan eli ile sarmaşıkları kaldırdı ve beni de peşinden sürükleyerek içeri soktu.
Hayran kalmıştım. Gerçekten buraya aşık olmuştum.
Yavaşça akrabaya döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.
Kollarımı boynuna doladım. Hemen elleri beli buldu ve kendine yasladı
🍂Burası çok güzel. Aşık oldum resmen
Yüzümü ona çevirdim. Kaşları çatıldı
🍁Benden başka bir şeye aşık olmayı unut sultanım. Sen sadece benimsin.
Titredim. Bana böyle bir şa verdiği için Allah'a şükrettim.
Gülümsedim ve dudaklarına yaklaştım.
Milimler kala durdum.
🍂Ben gönlümü sizden başka bir kula açmam sultanım.
Ve dudaklarına yapıştım. Aşka öptüm onu.
Belimdeki elleri sıkılaştı ve öpüşme i devraldı. Şimdi o beni iştahla öpüyordu. Ben ise ayak uydurmaya çalışıyordum. Belimden sıkıca tutup kendine yapıştırması ile belim yay gibi gerildi.
Dudaklarıma susamış gibi öptü. Üst dudağımı aldı ve lolipop emer gibi emdi.
İnledim bu hareketi ile. Tebessüm etti beni öperken.
Dilimi devreye soktum ve dilini ağzımın içine aldım. Sakso çeker gibi dilini yaşadım. Hırladı.
Bu sefer ben tebessüm ettim.
Nefes almak için ayrıldık ve birbirimize aşkla baktık.
🍁Tarihe yeni bir aşk doğar gönlümün sultanı
Gülümsedim ve alnımı alnına yasladım.
🍂Seninle olduğu sürece her şeye varım ben sultanım.
Gülümsedi ve burnunu burnuma sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
esfar-ı baide
Romance+18 Hikayemiz Leylanın, Osmanlı döneminde olan, ailesi ve paşaları hariç, kimsenin görmediği bir padişahın tam da bulunduğu yere düşmesi ile başlar. ~~~~~ İlk kurgum olduğu için mantık ve yazım hataları elbet var, ona göre okuyun lütfen canlarım;-)