🍂Leyla 🍂
Yüzüme kondurulan dudaklar ile uyandım.
Akabay gülümseme ile beni öpüyordu. Bende ona gülümsedim ve elimi koluna koydum.
🍂Günaydın beyim
Huzurla gülümsedi ve alnını alnıma yasladı
🍁Günaydın avradım. Seninle bir güne başlamak çok güzel. Beni büyülersin adeta.
Gülümsedim ve dudaklarını öptüm.
Biraz sonr ayrıldım
🍁Sana doyamadım ben hatunum.
Dudaklarımı ısırdım. Bende doyamamıştım.
🍂Lütfen, sizinle tekrar olmak isterim. Beni kendiniz için alasınız.
Hince gülümsedi ve üstüme çıkarsk dudaklarıma yapıştı. İştahla üst dudağımı emdi. Bende alt dudağını emmiştim.
Elleri rahat durmuyor bütün vücudumda geziniyordu..
Elini kadınlığıma getirmesi ile inledim. Efsane biriydi.
Parmaklarını içime itmesi ile sıkıca ona sarıldım. Dudaklarından ayrıldım ve kafamı boynuna gömdüm.
Kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu.
Elini içimde makas hareketleri ile oynattı. Parmakları içimde hareket etmesi çok güzeldi.
🍂Ahh akabay lütfen
İçime girmesini istiyordum. Oda anlamış olacak ki anlımı öptü ve aletini birdem içime itti.
İnlemiştik ikimizde.
Hızla git gel yapmaya başladı içimde. İnliyor ve tırnaklarım ile sırtını çiziyordum.
Boynumu emmeye başladı. Çok iyiydi. Birden onu göğsünden yatağa ittim ve üzerine çıktım.
Kendimi ona sürtmeye başladım. Ellerimi baldırlarına koymuş destek alıyordum. Oda belimden tutmuş daha da büyük bir hızla sürtünmemi sağlıyordu.
Kadınlığım karnına sürünüyor ve beni çıldırtıyordu.
Daha da hızlandım ve titremeye başladım. Boşalıyordum.
Saçlarım açıktı ve önüme geliyordu. Gözlerim kapalı ağzım açık ve Yüzümde bir kaç saç ile ona efsane bir görüntü sunduğumu biliyordum.
Öyle ki beni aniden aldı ve yatağa yatırdı ben hala titriyordum.
İçime girdi ve hızla git gel yapmaya başladı. Hırlayarak inliyordu.
Kalçamı hareket ettiriyordum. O bana doğru bende kendimi yukarı doğru itiyordum.
Çok zevk alıyorduk ikimizde.
İçim hep menisi ile doluydu.
Tekrar titredim. Orgazm olmaya başladım ve bacaklarımı kendime çektim. Kollarımı da aynı şekilde.
Kafamı geriye itmemle boynuma yapıştı ve öpmeye başladı
🍁Seni gece gündüz bu hale sokabilirim hatunum. Çok güzelsin!
Titriyordum.
Kucağına aldı ve kendimi ona sürtmeye başladım. Kollarımı boynuna sıkıca doladım. Ellerimi kalçama koymuştu.
Büyük bir hızla kendimi ona sürtüyordum. Biraz sonra inlemeye başladı ve aleti içimde seğirdi. Sıkı duvarlarıma aleti çarpması ile ikimizde tekrar boşaldık.
Hemen ayağa kalktı ve beni kucağında hoplatmaya başladı.
Efsaneydi bu adam. Bana nasıl zevk vereceğini biliyordu. Sanki ben değil de o geçmişe gelmişti.
Hızla kucağında zıplıyordum.
Beni tuttu ve masasına yatırdı. Bu seferde böyle içimde git gel yapmaya başladı.
Ellerimi göğsüme getirdi ve sıktı. İnlemiştim. Durmadan inliyorduk ikimizde.
Senelerin hıncı mı desem bilemedim ikimizin arasında ki şeye.
Tekrar Orgazm olmaya başladık. Bu sefer o titreyerek ve bağırarak İnlemişti.
Kafasını boynuma koydu ve soluklandı. Saçını okşadım. Öpücükler Kondurdum.
Tekrar kucağına aldı beni ve yatağa yatarak kafamı göğsüne çekti.
Kafama uzunca öpücük Kondurdu.
Öyle ve uyumaya başladık.
Çok seviyordum onu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
esfar-ı baide
Romance+18 Hikayemiz Leylanın, Osmanlı döneminde olan, ailesi ve paşaları hariç, kimsenin görmediği bir padişahın tam da bulunduğu yere düşmesi ile başlar. ~~~~~ İlk kurgum olduğu için mantık ve yazım hataları elbet var, ona göre okuyun lütfen canlarım;-)