Hejka to znowu ja 😊
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pov. Izuku
Dziś miałem powiedzieć całej klasie co się stało.
- Ekhem - odchrząknąłem ponieważ nikt mnie nie zauważył. - No to tak. Mój przyjaciel mnie zdradził, mój crush odebrał quirk czyli też mnie zdradził. Jakieś pytania?
Kilka osób podniosło ręce.
- Dlaczego masz teraz białe włosy?
- Ponieważ dostałem ataku paniki a inny kolor włosów to skutek uboczny leku. - powiedziałem- w nocy obudziłem się z koszmaru i dostałem ataku paniki bo nie mogłem uwierzyć że to wszystko prawda
Po wyjaśnieniu i odpowiedzeniu wszystkiego odbył się grupowy przytulas. Zrobiło mi się bardzo miło że klasa mnie nie opuściła. No może oprócz Minety bo on się przytulił tylko dla dziewczyn. Po lekcji mieliśmy iść na trening. Poszliśmy do szatni a gdy ściągnąłem koszulkę poczułem na sobie wiele spojrzeń.
- Izuku... gdzie ty się dorobiłeś takiego sześciopaku? - Spytał się Kirishima
- Skutek uboczny przemiany.
Spojrzałem na mój brzuch. No nie powiem że nie było na co patrzeć. Wyglądałem jak jeden z kulturystów albo bokserów. Większość moich blizn zniknęła więc wyglądałem dużo lepiej. Podszedłem i założyłem mój bohaterski kostium.
( kostium wygląda tak tylko że białe włosy)
Dzisiaj znowu ćwiczenia z pierwszego dnia. Tylko bez wyrzucania ludzi z szkoły. Pierwszy miał być rzut piłką.
- Midoriya Izuku jesteś pierwszy - powiedział mr. Aizawa - spokojnie nie musisz rzucić jakoś mega daleko.
Zacząłem się rozciągać i po chwili rzuciłem. W odległości metra czuć było czuć powiew powietrza ( jak co Izuku ma 15 lat miał urodziny gdy spał a nikomu o nich nie mówił a od mamy dostał jakąś książkę dop. Aut) spojrzał na Aizawę a nauczyciel zbladł.
- 790.9 metrów- powiedział drżącym głosem
Wszystkim opadła szczęka nawet mi.
- Ehhhh.. może pan spróbuje usunąć quirk i wtedy rzucę
Tak zrobiliśmy. Gdy Aizawa wymazał mój quirk uspokoiłem mój oddech i zamknąłem oczy. Skupiłem się i rzuciłem jak najdalej jak potrafię. Tym razem podmuch był dużo silniejszy, tak bardzo że rozwalił każdemu fryzurę. Przełknąłem ślinę i pomyślałem że to może jakiś skutek uboczny .
- 1090.7 metrów. Bez użycia quirku- powiedział nauczyciel po czym można było usłyszeć szepty i wszystkie spojrzenia utkwiły we mnie - Midoriya idź do Recovery girl może ona powie nam coś. Jeżeli chcesz może ktoś iść z tobą.
CZYTASZ
No turning back - Villian Deku- Femdeku
FanfictionHej to moja pierwsza książka. Życzę miłego czytania.