( Od wyjścia z pokoju Naruto ma na sobie Henge więc nie widać jego ogonów)
Pierwszy mecz
Tenten
Vs
Temari
Kiedy obie dziewczyny ustawiły się na swoich miejscach sędzia rozpoczął mecz.Tenten zaczęła atakować wszelkiego rodzaju brońmi lecz nie miała ona szans z wietrznym stylem Temari którym odbiła wszelkie bronie i znakaltowala przeciwniczkę.(Tymczasem na trybunach)
Naruto wraz z Sasuke oddalili się od reszty uczestników by blondyn mógł w spokoju zapieczętować przeklęta pieczęć .
–Sasuke na razie zapięczętuje przeklęta pieczęć by nie mogła się aktywawac, a zdjęciem jej zajmę się jak będziemy mieli więcej czasu.
–Niech będzie, a jak tam twoje oko
– W porządku nie przejmuj się mną poradzę sobie .A teraz już chodź zaraz będzie moja kolej.
– Skąd to wiesz.
– Przeczucie kochanie ,przeczucie.
Pierwszy pojedynek wygrywa Temari z pustyni.
Drugi mecz
Naruto
vs
Kiba
Kiedy Naruto i Kiba wyszli na arenę Hokage dostrzegł że blondyn nie ma oka przez co od razu żądał wyjaśnień lecz jednooki stwierdził że wytłumaczy mu to medyk więc pojedynek zaczął się bez większych komplikacji.W momencie rozpoczęcia pojedynku chłopcu odskoczyli od siebie:–Futon:Daitoppa (chyba)-krzyknał blondyn wyrzucając w stronę przeciwnika kilka wietrznych ostrzy.Na nieszczęście blondyna, Kibie udało się odskoczyć i wyrzucić kilka bomb dymnych by zmylić przeciwnika .Naruto tracąc możliwość widzenia utworzył rasengana i uderzył nim w ziemię by rozwiać dym.Kiedy dym opadł mogliśmy ujrzeć Kibe i Akamaru w niego przemienionego.
–Styl bestii:Gatsugan ( chyba) wykrzyknął brunet i zaczął wirować wraz ze swoim psem atakując blondyna.Ten zaczął unikać ataków by nakierować je w odpowiednie miejsce .Nagle kiedy wydawałoby się że Kiba trafi w przeciwnika ten kucnął i kładąc ręce na ziemi krzyknął:
–Doton: ściana ziemi - i w tym momencie z ziemi wystrzeliła ściana ziemi w którą z pełną mocą wbił się psiarz tracąc przy tym przytomność.
Drugi pojedynek wygrywa Uzumaki Naruto
Trzeci mecz
Sasuke
vs
Ino
Kiedy pojedynek się zaczął na trybunach dało się usłyszeć szepty dotyczące oka Sasuke.W momencie rozpoczęcia pojedynku chłopak doskoczył do blondynki i zaczęli walkę na taijutsu.Walka nie trwała długo już po kilku minutach Ino leżała znokałtowana na ziemi nie mając nawet okazji wykorzystać swojej klanowej techniki.Trzeci pojedynek wygrywa Uchiha Sasuke.
Czwarty mecz
Sakura
vs
DosuMam nadzieję że rozdział się podobał pomimo mojej nieudolności w opisywaniu walk.Dziękuję też że jest was tak wiele, na początku nawet nie marzyłam i tyłu gwiazdkach i wyświetleniach jesteście kochani❤️
CZYTASZ
Czy i ja mam prawo zaznać miłości ❤️
FanfictionNaruto, jako znienawidzony przez mieszkańców potwór w swoje 8 urodziny przemieni się w pół lisa i łapie całkiem niezły kontakt z Kuramą. Sasuke, ostatni członek niegdyś potężnego klanu Uchiha zaprzyjaźnia się z lisim chłopcem i darzy go czymś więc...